Love Island (Deel 1)

aflevering 50 - lie detector

Die hele leugendector is rigged. Ik zweer als Jack & Dani hierdoor uit elkaar gaan…

1 like

Hoe doe ik een spoiler? Ik kijk via iTV mee en wil wat kwijt haha

Via dat tandwieltje en dan verberg details. ‘samenvatting’ veranderen in de titel van de spoiler eventueel

Top, thanks!

Volgens iTV aflevering 45 - baby, maar dat aantal loopt niet gelijk met NL dus als je geen spoiler wil gewoon niet klikken 😬

Ze hebben maar 1 dag met die baby hoeven lopen? Dacht dat het vorige seizoenen wel een paar dagen was! Vind sommige mannen wel aandoenlijk met die poppen haha

aflevering 52 - volgens watch series haha

Die baby’s, echt ik word gek. Dat gejank de hele tijd.

Omg, ik heb love island nu pas ontdekt en ik vind het zo geweldig. Ik ga jullie reacties pas later lezen. Ik heb net aflevering 1 gezien en ik vind Niall echt zo geweldig, wat een schatje. En die pennenverkoper mag van mij weg, met Alex van temptatiën island/ex on the beach chillen ofzo.

Ah dat is echt chill dat je nu pas begint. Maandag is de finale dus dan kan je mooi heel veel achter elkaar kijken haha

1 like

Ooh inderdaad! Ik heb weinig plannen dit weekend dus dat komt goed uit

Ik heb alleen seizoen 1 nog nooit gekeken. Na de finale deze week ga ik beginnen aan seizoen 1 denk ik. Weet iemand of die online ergens te bekijken is? (Op Videoland na)

Vanavond is de finale toch?

Klopt!

Ik wil nu alvast zeggen: PLEASE GEBRUIK ALLEMAAL SPOILERS NA VANAVOND!!!
Ik heb me zo netjes ingehouden en op geen enkele spoiler geklikt, i dont wanna knowwww! haha.

3 likes

Ben ook echt verslaafd aan dat stomme spelletje hahaha.
Heb er zelfs 5,50 voor betaald omdat ik muntjes wilde :roll_eyes:

Ik vraag me ook af of iedereen uiteindelijk dezelfde verhaallijn heeft in het spelletje? Hahha
Ik ben nu bij dag 4 of 5 ofzo, en ik was eerst met Jasper, die is nu met Allega, en toen was ik met Jake, en toen ging ik vreemd met Levi, en nu ben ik gekoppeld met Levi, maar Levi gaat nu vreemd met Cherry.
Hahahahha wat een belachelijk spel.

2 likes

Ik heb dezelfde keuzes gemaakt als jij! Ben nu bij dag 11 maar die komt woensdag pas er op. :see_no_evil:

Ik ga het op mn iPad vanaf het begin weer spelen, maar dan andere keuzes maken! Haha ben benieuwd wat er dan uitkomt.

1 like

Godver zo m’n best gedaan om geen spoilers te zien, stond de grootste spoiler in mijn instagram ontdekken :frowning:

1 like

Oke, geen instagram voor mij tot ik morgen de finale ga kijken! Ik ben zo benieuwd :scream:

Volgens mij wordt nu meteen love Island au uitgezonden in de uk (en dan dus ook Videoland?) die heb ik al gevolgd en die is ook echt leuk! Dus jullie kunnen nog even door

1 like
Finale

Ik vind de finale de minst leuke aflevering van love island maar kijk het wel altijd maar. Vind de winnaars niet verrassend, maar wel leuk voor ze!
Nu moet ik gaan bedenken wat ik iedere dag kan gaan kijken tijdens het douchen en makeuppen haha. Misschien toch seizoen 1 gaan beginnen.

We kunnen weer spelen!
Zie nu dat er iedere week dus een dag bij komt in het spel. Langzaam spelen dus nog steeds haha