Love Island (Deel 1)

Love Island Australië staat nu op Videoland!

4 likes

Leuk! Mis Love Island echt haha. :joy:

1 like

Oh help, ik wil zo graag kijken maar ben zo bang dat ik straks weer hele dagen zit af te tellen tot ik weer tijd heb om het te kijken.
Oke, het is het waard, ik wil het zien.

1 like

Er staat nu maar 1 aflevering online, misschien dat dat je helpt? Weet je in elk geval dat wanneer je geen tijd hebt, je mooi afleveringen spaart om ze daarna weer te bingen.

Ohh, dat helpt zeker! Bij het Engelse seizoen begon ik pas met kijken toen ze er bijna allemaal al opstonden en toen heb ik een paar weken echt te overdreven gebinged.

Ik kan er nog niet echt inkomen ofzo.
Vind de mensen niet zo leuk tot nu toe. Vooral die Erin niet.

Dat heb ik ook ja. Vind die chick met die donkere haren (die eerder al had gedate met een gozer die er ook in zit) nogal bijzonder, ik vertrouw haar niet ofzo. En ik heb het idee dat ze allemaal een soort typetje willen spelen ofzo. Maar wie weet wordt het later nog leuker!

Kijken er nog mensen? Ik vond het eerst ook niks maar heb vandaag al 2 afleveringen gekeken haha :joy:

ja!! Ik zit nog heel erg met de Engelse versie in mijn hoofd, dus moest er ook even in komen maar ik vind het sowieso leuk om te kijken. Ik ga er vandaag weer een paar kijken!

1 like

Ik heb een stuk of 4 afleveringen gezien, maar ben nu gestopt met kijken. Ik ben zo stom geweest om te googelen naar een Instagram van één van de deelnemers en toen zag ik in de lijst van google dus helaas wie de winnaars zijn :sweat_smile: Heb nu geen zin meer om het te kijken, heb het verpest voor mezelf haha. Bespaart me wel veel tijd, heb de vorige seizoenen wel allemaal gezien.

Ik kwam er dit seizoen sowieso nog niet echt in, vind de mensen niet zo leuk. Ik vind het ook jammer dat die beroemdheidwannabe’s nu doorhebben van eerdere seizoenen dat ze hierdoor echt populair kunnen worden en alleen daarom mee willen doen waarschijnlijk. Als je kijkt naar eerdere deelnemers, sommige hebben echt meer dan een miljoen volgers op instagram en krijgen superveel spondeals. Zijn echt supersterren in Engeland geworden.
Het is ook wel logisch dat zo’n oppervlakkig programma een bepaald soort type deelnemers aantrekt, maar in de eerste twee of drie seizoenen waren er altijd wel een paar deelnemers bij die wat ‘gewoner’ waren.

1 like

Ik had dit ook gedaan haha. Wilde even op hun Instagram kijken en toen zag ik ook wie er gewonnen hadden. Dus vrij zinloos om nog verder te gaan kijken. Daarnaast vind ik het echt te lang duren voordat er iets gebeurt. Ze moeten vaker recoupling doen. 4 afleveringen ertussen met onzin is saai :sweat_smile:

Aah dat opzoeken op instagram had ik dus gedaan met de Engelse versie en had toen zo’n spijt dus nu hou ik me heel erg in. Ik zit er ook wel weer meer in moet ik zeggen. Heb al m’n favo’s en afkeren.

Elias is zo raaaaaar. Ik vind Cassidy wel leuk maar weet niet of in haar nu geloofwaardig vind als persoon ofzo. En Jaxon met zn mega tattoo vind ik maar raar

Ik vond Cassidy echt heel leuk maar begin me nu af te vragen of ze niet te emo wordt. Josh vind ik heel leuk en Natascha ook. Millie, Tayla en Grant vind ik niet leuk. Ik vind Millie wel zo iemand die zo in de finale kan komen

1 like

Ik vind Cassidy zooo knap, echt girlcrush :heart_eyes_cat:
Vond Charlie ook echt een leuke jongen.

Is als je er zo over nadenkt eigenlijk een best simpel programma, wat doen ze nou eigenlijk :joy:

2 likes

Cassidy doet me wel een beetje denken aan Laura van het Britse seizoen. Wel leuk maar ook wel een beetje wanhopig ofzo? Vind haar met Josh wel een leuk ste. Ik ben benieuwd of Eden en Ellie (? Geen idee, met die neus ring iig) het echt vol gaan houden samen

1 like

Ik vind Justin leuk want hij is zo maf. Dom vindt ik nu stom omdat hij zei dat hij betonwerker (?) rot werk vond terwijl Justin net zei dat dat zijn werk was.

Ohh ik vond Laura zoo stom! Maar dat wanhopige klopt wel inderdaad. Ik ben nu in tweestrijd met mezelf want vond/vind Cassidy mega leuk, maar begin me nu beetje te ergeren aan dr. Josh is zo leuk jaa❤️

2 likes

Ja vond haar ook leuk, ze zag er nep uit maar was heel echt

2 likes

LOVE THE JAX & JOSH BROMANCE ze zijn nu mijn favoriete koppel

1 like