Love Island (Deel 1)

Haha hoe gaat het met jullie Cassidy liefde? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Minder :sleepy:

Ik ga zo de nieuwste aflevering kijken!

2 likes

Wow voorstukje beloofd al veel goeds, wtf

1 like

Ja minder :frowning: ik ben beneiwud naar de aflevering van vandaag!

1 like

Heeft iemand de aflevering van vandaag gezien? Drama has begun en @Mayou je hebt gelijk

1 like

Ja ik heb gekeken, was echt een heerlijke aflevering kan niet wachten hoe morgen weer verder gaat… :grin:

1 like

Love jax en josh. Hopelijk wordt het wat met de nieuwe meiden. Ik ga seizoen 3 van uk kijken om de bromance te zien die @mayou noemde


Mijn hond en ik zijn een beetje teleurgesteld in Jaxon. Maar ik vind het prima als Mac & Cassidy nr huis moeten. Vind Mac niet bijzonder en Cassidy… spreekt voor zichzelf.

Omg jouw hond :heart_eyes: zo lief, hij kijkt mee.

Deze versie van Love Island stelt me niet teleur. Zoveel drama!!

Als jullie voor een van de mannen zou moeten gaan, wie zou je dan kiezen? Ik 100000% josh, hij is zo’n positief persoon

1 like

ik ook 100000% Josh!! Hij is zoo leuk, snap echt niet dat hij nog niemand heeft gevonden. Ik hoop zo dat hij erin blijft en tot de finale blijft.

1 like

Hij wilde eigenlijk gewoon wandelen en probeerde mijn aandacht te trekken maar vond het er ook wel zoet uitzien :stuck_out_tongue_winking_eye: en sowieso Josh. Teddy noemde zichzelf slimmer dan Josh maar heh. Vind dat Teddy juist niet zo snugger overkomt, heeft echt zon jersey shore uitstraling.
Ik vind de mannen wel leuker dan de vrouwen, maar van de vrouwen vind ik Erin en Fransoise het leuks, al is F wel saaier maar ze komt wel gewoon leuk over. Vind de nieuwe meisjes ook wel leuk lijken.

Doordat jullie zeggen dat er lekker veel drama is ben ik nu toch maar weer begonnen met kijken.

Ik zou Justin kiezen haha. Ondanks zijn vrouwelijke kant heeft hij zoveel humor en zelfspot, vind ik leuk.


Blijkbaar is Georgia toch niet zo ‘loyal’ :joy:

6 likes

Hahaha jahoor, wat een doos.
Is het ook weer duidelijk waarom ze zo hard gilde dat ze loyal babe was. Gewoon puur om te verbergen dat ze het niet is.

2 likes

Wie moet dit seizoen nou winnen want niemand is echt leuk??? Ik gun het letterlijk niemand

Echt hè! Zo stom.
Ik zie ze er nog wel voor aan om het geld dan ook niet te delen op het einde.

Oh ja, omg. Dat was ik vergeten. Ik ben benieuwd.

Ik vind ook niemand echt leuk, behalve Josh, maar Amelia vind ik dan weer niet zo bijzonder. Tayla, Grant en Milie kan ik niet uitstaan, maar ik ben ook afgeknapt op Eden en Erin, inderdaad bizar haantjes gedrag. Ik ben wel blij dat ik nog steeds niks gegoogeld heb, dus het wordt echt spannend komende dagen.

Ik heb ook expres nog niemand op Instagram opgezocht! Ben benieuwd

2 likes