Love Island (Deel 1)

Ik dus ook!

Bij welke aflevering zijn jullie?

Oh no worries mate :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ben bij de allerlaatste aflevering die erop staat, videoland. Afl 28 dacht ik.

1 like

Oh ik heb Australia gezien toen het werd uitgezonden maar ik kan me ZO goed herinneren hoe hard ik me ergerde aan Erin en Eden, wat irritant waren zij zeg, zo’n grote bek. Ik vind echt dat ik hier bek mag zeggen omdat ze zo asociaal deden? Vond ze echt gemeen en kinderachtig. Vooral Erin.

1 like

Ja ik heb het ook op instagram gezien inderdaad. Stond ook wel te kijken van bepaalde foto’s haha.

1 like

De laatste aflevering staat er op! De verliezende dame was wel echt even teleurgesteld. En de zoen van Sophie en de winnende dame? Haha zo random en awkward

Jaa dat verlies momentje was pijnlijk om te zien. Die zoen heb ik gemist! Straks nog even terug kijken. Ik kan nu eindelijk iedereen opzoeken op instagram. Ik blijf cassidy interessant vinden en geen idee waarom? Josh ook, maar die is gewoon leuk.

WAT IK KOM NET ERGENS ACHTER OMG

Spoiler Tayla + Grant

OMG ze is nu samen met Dom
https://www.nowtolove.com.au/reality-tv/love-island/love-island-australia-tayla-dom-relationship-51177

Josh + Amelia

De enigen van de finale die nog samen zijn!!! Had dat niet verwacht maar hem nu NOG MEER de winst gegund want vond hem echt de enige leuke gast in de finale

Nog meer

https://www.nowtolove.com.au/reality-tv/love-island/which-love-island-australia-couples-still-together-49729

Wooooooooooow wat een mindfuck man man man man man man man man man man man

1 like
X

Het enige wat nog juicier had gekund is dat Eden dan nu wat met Millie had gekregen hahahaha hoe fantastisch was dat geweest :joy:

Maar jij wist t al van dom en tayla?? Je had me net moeten zien zitten joh

spoilen

Ik vind Mark en Millie ZO’N LEUK koppel, zij was mijn favoriet. Ik heb sowieso gelachen om d’r maar herkende ook mezelf erin. Ik wist niet eens dat Erin en Eden uit elkaar zijn en daar kan ik alleen maar om lachen. Grant is echt een lul dit te hebben gedaan, zelfpromotie ook echt?? Dat tayla nu met Dom is wist ik ook niet, dat zie ik niet helemaal voor me want ik vind hem nogal een softie maar als ze gelukkig zijn… Vind ze allebei wel leuk als persoon, zie de match alleen niet zo!!

2 likes
Huidige koppels

Ik vond Grant echt al zo irritant vanaf het begin, bewijst alleen maar meer wat voor een sukkel het is. Al had ik ook wel echt niet verwacht dat Tayla nu met Dom zou zijn. Ik vind het wel echt leuk voor Josh, hij is zo’n lieve jongen gun het hem echt. Ik had zelf ook al iedereen opgezocht op instagram voordat ik de afleveringen heb bekeken, dan bekijk je ze opeens ook zo anders he.

1 like

Omg ik ben in shock om je bovenste spoiler :astonished:

wow inderdaad zeg.

Welk seizoen vonden jullie het leukste?

  • UK 1
  • UK 2
  • UK 3
  • UK 4
  • AU 1
  • Anders? Is er meer? Geen idee?

0 stemmers

Sowieso de eerste, toen was het nog wat onschuldiger. Ik heb het idee dat veel het nu doen om bekend te worden. Alhoewel ik de runner up van seizoen 2 het allerleukste koppel van alle seizoenen vond (ik doe even zo, als mensen het nog willen zien). In dat seizoen vond ik wel de leukste mensen zitten maar je merkte al wel verandering in hun benadering van het programma ofzo. “life after love island” is ZO groot, sommigen doen het alleen daarvoor.

Samenvatting

Eden was heel agressief (ook door alcohol), dag na opnames love island maar thuis ook nog. Erin schrok er erg van, was heel bang maar durfde hm niet direct te verlaten. Uiteindelijk toch gedaan. Kreeg ook veel berichtjes van meiden dat hij meermaals vreemd zou zijn gegaan.

Samenvatting

Ja, ze had ook een fragment ingevoegd van een aflevering dat het publiek hem op 1 zette bij wie het snelst vreemd zou gaan. Moest daar dan wel weer om lachen.

1 like

Ik ben nu dus het vorige Britse seizoen aan t kijken en vind het zooooooveel leuker dan het Australische seizoen was. Miste bij de Australische ook casa Amor, vind dat wel wat toevoegen!

4 likes

Miste inderdaad casa amor! Bij UK voelde ik mij sowieso meer ‘verbonden’ met de mensen die meededen ofso, had echt mijn favoriet daar, terwijl bij Australische vind ik iedereen mwah.

9 likes