Ik had vorige week iemand een bericht gestuurd over iets wat ik over wilde nemen. Nou dat duurde al een eeuwigheid voor ik een reactie kreeg. Toen werd het ophaalmoment 2x verplaats en zou ik het afgelopen zondag gaan halen. Ik hoorde alleen maar niks, tot ik einde van de middag een bericht kreeg dat ze het toch maar zelf wilden houden.
Ik was op zoek naar een studieboek voor mijn opleiding. Die kon ik enkel nog vinden op zo’n tweedehandswebsite waar een vrouw uit Nederland die te koop aanbood. Even contact gehad op die site en via email en vervolgens een overschrijving gedaan, zij zou deze dan naar België verzenden. Na 2 weken had ik het boek nog altijd niet ontvangen en die vrouw antwoordde op geen enkel bericht meer. Dacht dus dat ik was opgelicht.
Een paar dagen later zag ik dat een onbekend rekeningnummer mij een bedrag van 1 cent had overgeschreven, met daarbij het bericht dat er wat fout gelopen was en het pakje later nog zou aankomen. Dat was die vrouw dus.
Hoe kom je er zelfs op. Stuur dan toch gewoon een email of antwoord op je berichten
Ik ben net door de regen naar gestapt om een spiegel te gaan halen, breekt die meid hem door hem veel te hard neer te zetten. Zucht, lekker voor niks naar daar gegaan.
Iemand kwam mijn dressoir ophalen. Ding eerst helemaal leeg moeten maken en alle inhoud in dozen gedaan. Toen heb ik 200kg aan gewichten moeten verplaatsen (lag onder het dressoir) toen heb ik hem nog schoongemaakt en al verplaatst naar de voordeur.
KOMT ZE NIET OPDAGEN. Kut Jeaney
Omg wat afschuwelijk dit en wat dom van haar
Ik verkocht net een fiets, zag de man aan komen rijden dus ik reed m de tuin uit. Ik zo ja ik zag u aankomen rijden dus dacht rijd m al even tegemoet! Nou dit is m!
Man zegt niks, kijkt even en draait t achterwiel een keer rond en zegt ‘oké’ en duwt me het geld in mijn handen en negeert me en zet de fiets op de auto
Weet niet of het een ergernis is maar het was wel een ervaring
Wow iemand werd wakker en besloot nee te zeggen tegen sociale interactie.
Ik hoefde iig geen ongemakkelijk gesprek te voeren, ofzo
Ik riep nog ‘veel plezier ermee hè’ maar was ook geen reactie waardig
Wow heerlijk toch?
Ja misschien wel ik weet het niet ik was een beetje in de war ervan Wat ik zei, het was een ervaring, niet per se negatief of positief haha, gewoon een ervaring
Het lijkt wel een ongeschreven wet op Marktplaats dat kopers óf extreem te laat komen óf helemaal niet komen (zonder iets te laten weten natuurlijk).
Of mensen die retro en vintage verwarren!
Oooh en laatst nog iets erg gezien: foto van een ‘kimono’ duidelijk van H&M, met als beschrijving iets als ‘authentieke Japanse vintage kimono’…
Ik zie op vinted zo veel dingen als vintage bestempeld worden terwijl het gewoon van de H&M is
Vraag dan niet wat het minimum bedrag is
Echt he hij/zij kreeg ook veel slechte reviews met dat hij/zij vriendelijker moest communiceren.
Ooo wat ergerlijk. Ik had ook een vriendin die zo communiceerde met van die leestekens x10 en dan heel kortaf reageren ( haast dwingend). Als ik dit op marktplaats tref negeer ik die mensen altijd ( ook niet aardig).
Ja bij je vriendin is het wel wat lastiger indd.
Ik heb dit ook genegeerd en toen geblokt. Waarom zou ik hierop moeten reageren… maar ja dit is maar een vreemde die heel onaangenaam praat.
Je bericht is verwijderd @Croky. Screenshots van correspondentie zijn niet toegestaan. Je mag het in eigen woorden navertellen.
Ok snap ik maar ik had nog gekeken en in de openingpost van dit topic staat ook een screenshot dus ik dacht dat dit wel kon hier. Misschien daar ook even weghalen dan?
Dat is nog van voor de aangepaste huisregels, namelijk 2018. Het is voor ons uiteraard geen doen om met terugwerkende kracht alles na te lopen. Maar deze haal ik er ff uit.