Married at first sight

Haha jep het is nog simpeler dan je denkt. Ik kreeg wel een melding dat sommige programma’s niet beschikbaar zijn vanuit Nederland, maar daar valt Blind Getrouwd blijkbaar niet onder.

Bizar hoe iemand op camera zo rustig kan overkomen en dan uiteindelijk zulke lelijke dingen zegt?! (robin dus)

1 like

Duurde het lang voor je de activatiemail kreeg?
Nu al 2 keer aangevraagd, maar krijg de mail niet binnen (ook niet in de spambox).

Bij mij kwam hij meteen binnen

finale

Hahahah met Henk en Chantal
‘Nou Henk dat was best een mooie brief’
‘Ja’
‘Heb je ook zulke positieve woorden voor Chantal?’
‘Nee’

Ook wel grappig dat Chantal weer begint of dat hij ‘moet ff pissen’ zegt en je een terugblik ziet van haar in de eerste aflevering dat ze tegen haar hond schreeuwt ‘Heb je weer zitten te pissen?’ En dat samen met ‘krijg de cholera’ vind ik haar wel hypocriet overkomen. En terecht dat hij erover begon dat ze het een strafkamp noemde.

Ben blij dat Kimberley gewoon de waarheid verteld over hoe Robin echt is. Wat een gigantische lul is dat zeg. Hoop voor haar dat ze nog een leuke man tegenkomt.
Maar als de viva roddels kloppen zou het me niks verbazen.

Ik vond Ingeborg en Chantal maar een raar koppel. Vond ze beide irritant maar vooral totaal niet bij elkaar passen. Hun hele huwelijk was ook echt mega afgeraffeld, vond dat ze de zendtijd wel beter konden verdelen tussen alle koppels.

14 likes

Wat was de finale smullen zeg. Heeeeeerlijk

1 like
finale

Huh die nieuwe liefde van Henk was ook op de bruiloft? Ik wil meer details :joy: Is het een bekende van hem of van Chantal? Zoveel vragen! Wel heel leuk voor hem!

2 likes
Samenvatting

Ik denk een bekende van hem want ze vroeg hem hoe het ging dacht ik, dan zal het wel iemand zijn die hij vaag kende.
Maar het zou wel echt grappig zijn als het iemand van Chantals kant was hahaha

1 like
Robin theorie

Omdat zij ineens van de een op de andere dag ‘over’ waren (na een avond met wat wijntjes) en zij zei dat hij over haar grenzen was gegaan denk ik dat hij seks wilde, zij dat te vroeg vond en hij toen flipte en dingen riep als; ‘Je bent toch niet eens mijn type want je hebt geen racefiets.’

35 likes

Met een Nederlands adres werkt de app ook gewoon bij mij :grimacing:

Edit: spuit elf

Robin is echt de koning der eikels

12 likes

Je ziet echt aan Kimberly dat ze zoveel meer wilt zeggen over Robin

12 likes

Oh oh chantal zegt ook pissen

3 likes

Hahahaha dat gezicht van Carlo toen Chantal vertelde over haar high sensitive vriendin.
“I smell bullshit”.

9 likes

Ja ze probeert haar imago te redden denk ik

2 likes

Ja idd. Maar van binnen is ze niet veranderd. Zelfreflectie van een stoeptegel die vrouw

4 likes

Haha ja eigenlijk allebei tokkies maar laf de drama

1 like

Ah ik vind Antoine en Jeroen zo lief, ook voor elkaar. Jammer dat het geen match is

14 likes

Hee Ferry heeft wel een racefiets misschien moet Robin met hem trouwen

32 likes

Ik moest echt huilen bij dat stuk tussen hen :broken_heart:. Ze zijn allebei zo lief en gun ze echt liefde.

3 likes