Modetopic

Ik lees vaak dat mensen shoppen niet leuk vinden. Of het moeilijk vinden om iets leuks te vinden.
Misschien kunnen we elkaar hier advies geven of online window shoppen voor een ander.

Als je een lijstje maakt met je style/maten/budget en misschien een foto van jezelf ( mag ook in pb) dan wil ik graag voor jou wat leuke kleding zoeken.

Mocht je in real life iemand nodig hebben die kleding voor je shopt/je kan laten zien wat goed bij je staat. Stuur mij dan een berichtje dan wil ik wel even personal shoppertje voor je spelen. ( wel voor een kleine vergoeding maar daar hebben we het dan wel over)

16 likes

Ik heb eigenlijk gewoon iemand nodig die voor mij dingen uit de rekken trekt en me daarmee een pashokje in stuurt :stuck_out_tongue:

Ik hou van nieuwe dingen kopen, maar die aankoop zoeken vind ik niet leuk (snap je het nog)? Dit is mijn pinterest board, als je je ooit verveelt en leuke items tegenkomt hou ik me aanbevolen.

9 likes

Aah leuke stijl ik ga even wat dingen voor je zoeken haha. Helemaal zin in!

2 likes

Haha ben benieuwd!!

Leuk!!! Ik krijg bij jouw board echt stradi vibes

Ja? Je bedoelt stradivarius toch? Die zit wel in Utrecht maar ik vind het er altijd zo druk en rommelig uit zien.

Sowieso Bershka/pullandbear etc haal ik heel af en toe iets (en dan is het vaak wel echt leuk!), maar meestal vind ik het niks of voel ik me er te oud voor.

Overigens staat m’n board vol met zomerse outfits haha. Ik haat de winter, dan draag ik 24/7 een zwarte skinny met een grijze trui.

Ik ben al een aantal maanden op zoek naar een nette, lange, zwarte, high-waist pantalon voor sollicitaties, maar ik heb nog steeds niets gevonden. Als iemand nog tips heeft, zou het fijn zijn. Ik heb al besteld bij H&M, C&A, Mango, Zalando en Asos. Alleen Mango is geen optie meer, want ik pas niet in hun maat 46.

Ik heb deze van WE: https://www.wefashion.nl/nl_NL/dames-slim-fit-pantalon-80345008_0060.html?dwvar_80345008__0060_color=0060&backtolist=true#start=1

Zit volgens mij gewoon in hun vaste assortiment dus wordt vast wel weer aangevuld. Ik vind 'm heel mooi zitten. Aan de achterkant is de broek elastisch dus hij zit echt altijd goed. Moet je wel altijd een blouse of jasje hebben die daar een beetje overheen hangt, maar dat vind ik geen probleem.

Ik vind shoppen echt VERSCHRIKKELIJK. En het is ook een vicieuze cirkel.

Vind de stijl van Zara enzo wel vet maar ben ook een enorme koukleum dus het moet wel standaard gevoerd zijn met dons ofzo :joy::joy::joy:

Raaahhhhh

2 likes

@tuula hey heb even heel snel wat dingen gezocht die bij je board passen en waarvan ik denk dat ze jouw goed staan. Ik ga zeker nog verder zoeken hoor maar wil even weten of ik in de goede richting zoek.

Gestreepte lange jurk
Gestreepte skater jurk
Wrap dress
Rok
Denim rok
Bloemen rok
Halter top
Geknoopte blouse
Sandaaltjes

1 like

Bij COS hebben ze vaak veel keuze in dat soort broeken

Oeh die eerste en laatste vind ik heel leuk. De rest vind ik niet per se stom (hoewel, die spijkerrok vind ik niks), maar ik voel er ook niets mee. Dit is ook gelijk mijn probleem haha, meestal moet een vriendin me dan gewoon alsnog het pashokje in duwen en staat het wel leuk.

Ik vind wrap dingen wel leuk, maar vind die ruches niet zo (denk ik). Maar die eerste jurk ga ik misschien wel bestellen!

2 likes

@tuula @Camelia Dankje! Dan ga ik daar eens naar kijken

1 like

Leuk! Jaa ik heb alleen nog even snel gekeken op asos omdat ik daarvan een app heb haha. Maar ik ga zeker nog even verder kijken.

Haha oh ja je moet er niet je hele avond aan besteden hoor. Maar als je ooit iets tofs tegenkomt mag je het altijd bij me laten vallen :wink:

1 like

@Krabsalade Nee jij mag hier niks posten ga weg!!!

Maar leuke jurkjes wel!

Als er geen 1 is waar je echt blij van word dan zou ik ze niet nemen. Ik wil zeker wel even voor je kijken dokter rossie.

Wat bedoel je precies met groen tinten. Neon/paas ei zoals The Queen vandaag droeg of meer donkere zoals olijf en eh donker groen .

1 like

Misschien moeten we samen gaan shoppen, ik vind kleding uit rekken trekken leuk, maar ben meestal te ongeduldig/lui om te gaan passen

haha ja klinkt goed! :smiley:

2 likes

Lekker toch pastel kiezen. Wou alleen ff laten zien kijk hoe mooi!
Joerk
Wit met bloemen print
Legergroene wrapdress
Jurk jurk jurk soep eet je met een…

Oke… 3 lijken op elkaar. Ik ga morgen verder zoeken hoor maar eh tja heb dit hahah.
Ben je niet toevallig hoogzwanger? Zoveel leuke jurken voor hoog zwangere mensen haha.

Ohja ff taggen is handig @Krabsalade

4 likes