Mode-advies

Deze? Ik vind ze zelf super lekker zitten, heb 'm in 7 kleuren haha. En als 't iets gekleder moet doe ik er een blouse onder
Het model hier draagt 'm wel oversized, ik heb ze in m’n eigen maat en dan zitten ze nog een beetje los.
Is van de HM, kan zo snel geen link kopieeren maar als je zoekt op “ribgebreid” zijn 't die van 24.95

Ik zweer echt bij de kasjmier truien van Uniqlo en ik zie dat ze nu voor de helft van de prijs zijn! Alleen zijn bijna alle maten weg volgens mij. Maar Uniqlo heeft sowieso wel fijne truien, en & Other Stories heeft ook écht warme truien van goede kwaliteit.

Airforce jassen! Zijn zo fijn en warm :slight_smile: en gewoon ‘simpel’ maar wel netjes getailleerd

Ik heb dit ook heel erg. Soms vind ik het heel stom en lelijk en soms ook wel mooi. Ik heb niet echt tips behalve niet veel van aantrekken met kleding haha, ik vind een strak shirt net zo goed mooi zitten

Ja gewoon een trui kunnen pakken en hop, off to work! Ik heb truien gekocht bij the sting, maar merk dat ik toch best wel ga zweten als ik heel intensief en geconcentreerd bezig ben, dus ga toch maar weer over op de blousjes ook al is dat wel wat fris als je dan net op werk aan komt. :joy: blousjes ook van the sting

Ik vind zelf dat de costes ook hele mooie (gebreide) truien heeft!

Bijvoorbeeld deze:

https://www.costesfashion.com/nl-nl/trui-gebreid-middenroze-317871

Heb in de winkel nog wel meer leuke gezien! Heb altijd het idee dat bij de Costes het online assortiment altijd veel beperkter is dan in de winkel.

Ik ben op zoek naar mooie zwarte loafers, van goede kwaliteit. Heeft iemand tips voor bepaalde merken?

Ik heb mijn nog altijd prachtige zwarte loafers van Massimo Dutti

Heb je ze in de winkel gekocht? Ik zie dat er online niet heel veel keuze is

Het klopt dat er niet altijd heel veel van hetzelfde is, dus ik zou het regelmatig in de gaten houden. Ik zie nu die zwarte mocassins op de website, die vind ik bijvoorbeeld heel erg mooi.

G.H. Bass. Super stevig, goede kwaliteit. Ik heb de Weejuns.

Ik heb dus veterlaarsjes besteld en heb ze ondertussen al twee keer weer ingepakt, maar ik blijf twijfelen. Mijn vriend vindt ze verschrikkelijk haha. Wat vinden jullie?

Samenvatting

Hetgeen waar ik aan twijfel is dat ze misschien een beetje sukkelig staan? De neus lijkt echt enorm lang terwijl mijn voeten niet heel groot zijn.

Ik vind ze mooi :blush:

Ik kan nergens echt leuke positiekleding vinden. Ik kom denk ik straks wel een eind met mijn eigen kleding, maar moet wel echt een paar broeken hebben straks. Alles in de winkels is of een legging of een skinny jeans. Beide draag ik nooit. Ik loop liever in broeken met wijde pijpen en een hoge taille, of een leuke jogger of trainingsbroek. Weet er iemand een leuk merk of webshop?

Ik ben het wel met je eens ja. Doet me denken aan die laarzen van pipi langkous haha en als je geen grote voeten hebt vind ik het zonde dat het dan zo lijkt door die laars.

Heb je al op Zalando gekeken? Daar staan verschillende modellen op. En anders Asos of Topshop.

Ahhh ik heb hier geen verstand van, jullie wel, is dit prikstof:
Shell: Acrylic 62%; Polyamide 28%; Wool 8%; Elastane 2%

Ik vind ze eerlijk gezegd ook niet zo! Ik denk dat het met de neus zo lang lijkt voornamelijk doordat de zool zo dun is, dat de schoen “ongebalanceerd” (hoe leg je dit beter uit?) is. Bij twijfel zeg ik over het algemeen sowieso niet doen.

Nee, ik denk dat ik inderdaad teveel twijfel en dat het ook meer zoiets is van “de schoenen die ik nu heb kunnen niet meer, dus dan moet dit maar.”

@Keaton en @Xigua Ook jullie bedankt!

Over het algemeen valt dat wel mee volgens mij… maar ik weet niet of jij tegen wol kunt? Vind jij truien snel prikken? Alles waar wol in zit kan prikken, maar dit is een (heel) laag percentage. Dus als je niet supergevoelig bent moet het te doen zijn!