Modetopic

Oh dat zou heel fijn zijn. Ik heb ook in verhouding hele lange benen en een kort bovenlichaam dus dat komt dan goed uit haha! :grimacing:

1 like

Hahah ik heb echt de raarste foto ooit gemaakt, en heb m over een sportlegging aan maar voila

Samenvatting

Normaal sluit ie dus ook wel wat mooier aan en met docs eronder zie je dus een klein stukje been, maar vind het wel leuk!

1 like

Met riem en de schoentjes met print vind ik ook de mooiste optie. Die riem doet wonderen voor je taille.

1 like

Ik vind met riem ook het mooist! De schoenen zijn niet echt mijn smaak en vind ik eerlijk gezegd ook niet zo bij de jurk passen.
Qua sierraden, ik krijg een beetje hippie vibes van de jurk en zou voor een beetje grote opvallende oorbellen gaan :slight_smile:

1 like

@Clarity Jurkje is van Another Label, gekocht bij De Rode Winkel.

@fleurdemay en @Mimosa thanks voor alle tips! Ik ga op zoek naar schoenen nude en rode schoenen en dan kijk ik welke ik er het beste bij vind passen. Rood lijkt me heel gaaf, daar zou ik zelf nooit aan gedacht hebben.

1 like

Ik zou ook voor de optie met riem gaan en dan de schoenen met print.

1 like

Ik weet niet of je je haar graag opsteekt maar met zoiets zou ik gaan voor opvallende oorbellen met fijne kettinkjes of armbanden.

1 like

Ik zoek een spijkerbroek een beetje tussen een skinny en een mom jeans in.
Ik heb een smalle taille en in verhouding iets meer heup en bovenbeen dus in een mom jeans heb ik t gevoel dat ik mega dikke benen krijg.
Vind het echter wel leuk dat een mom jeans aan de onderkant wat losser is zodat je het leuk kunt omrollen. Kan even geen plaatje vinden.

Weet iemand van jullie een leuk model/ naam van zo’n soort broek (mocht dat uberhaupt bestaan :joy:)

:woman_shrugging:

Ik kan echte mom jeans ook niet echt hebben, maar heb er 1 na lang zoeken van de H&m die perfect is, maar volgens mij hebben ze dat model niet meer. Er staan nu wel skinny mom jeans online en sommige girlfriend jeans zijn misschien ook wel wat je zoekt…

Bedoel je een straight fit jeans? Zoiets:

https://www.jcrew.com/s7-img-facade/H6415_DM1987_m?fmt=jpeg&qlt=90,0&resMode=sharp&op_usm=.1,0,0,0&wid=636&hei=636

Hier een linkje voor een van de H&M:

@Krekel @Mimosa

Thanks! Ga ik even uitgebreid op zoeken.

Kwam nu wel een plaatje tegen met wat ik mooi vind. Deze noemen ze slim fit. Maar zie dat dat een breed begrip is. :rofl:
Helaas vind ik deze een beetje duur.

Denk dat je deze ook wel kan omslaan op die manier.

1 like

Oh die is ook mooi! Thanks!

Bij tenue de ville kan je ‘gewoon’ een leuk cocktailjurkje dragen! Het liefst in lichtere kleuren.

De meeste stellen hanteren de dresscode vaak niet superstrikt maar het zorgt ervoor dat je gasten netjes gekleed komen geloof ik.

1 like

Hoe bedoel je soberder, als in kleur of lengte?


Hier wijden ze iets uit over de lengte van de jurk. Maar als je thuis een mooi zittende jurk hebt hangen die niet te kort/bloot is en je doet er nette pumps of loafers onder dan denk ik dat je echt wel goed zit. Als het stel dat gaat trouwen zelf altijd heel chique eruit zien en je twijfelt dan kan je altijd de bruid een appje sturen.

1 like

Volgens mij gaat het er vooral om dat ze niet willen dat je in spijkerbroek komt. Te casual zeg maar. Dus een jurk, rok, mooi pak is allemaal prima. Als je er maar iets van moeite in steekt.

Nu al gelukt! Bij S.c.apino deze gehaald. Hier kan ik denk ik wel de hele dag op vooruit.

ongelakte tenen

Tegen die tijd lak ik ze wel weer haha

18 likes

Oeh! Die zijn mooi! :grin:

1 like

Je kan misschien ook wel iets van iemand lenen dan?
Vroeger leende ik de hele tijd kleding van en aan vriendinnen maar nu doen we dat eigenlijk nooit meer terwijl het voor bruiloften enzo natuurlijk ideaal is!

1 like

Ik heb een freddy mercury shirt van Pull en Bear en die blijft mooi. :slight_smile: En ik heb enkele ‘vintage’-like shirts jaren geleden gekocht bij de urban outfitters en die draag ik na 6 jaar nog steeds.

1 like