Mode-advies

@Tom_Riddle monki zou ik niet doen, die vind ik vrij kort vallen. Ik ben zelf 1.76 en zit met lengte tussen 32 en 34 in. Monki 32 vind ik kort. Ik heb Levi’s 710 en daar is 34 echt te lang en laatst esn 721 retour gestuurd omdat lengte 34 ook te lang was.

Levi’s broeken, voor mij zijn hun 34 broeken ook te lang en pluspunt: ze gaan lang mee!

@NothingAboutSam Hi, zou jij me misschien kunnen vertellen hoe Rouje valt? ik twijfel erg over de maat die ik moet hebben omdat het Fransen maten zijn die ze aangeven… en ik weet niet heel goed welke maat ik in de sizechart moet aanhouden:grimacing: Thanks!

Ligt eraan wat je wil kopen! De maat kan namelijk zelfs al per jurk verschillen als de stof anders is. Ik koop voor de jurken, blousen en truien altijd een 36. Dat zit voor tops voor mij goed, maar de Gabin dress kan soms nog wel is smal vallen. Voor de rokken koop ik standaard een 38, want ik heb billen

Thanks! Ik gok maar op een maatje groter, meer kans op slagen denk ik haha

Wat ga je trouwens kopen dan als ik vragen mag? :grin:

HOERAAAA! Ik heb een broek gevonden. ‘Helemaal’ naar Spijkenisse gegaan ipv Rotterdam. Ze hadden maar 1 broek op voorraad in lengte 36 (34 was blijkbaar toch net iets te kort), dus kon maar 1 broek scoren maar ben zo blij :partying_face: Nu de rest van m’n kleding kast nog vervangen/uitbreiden en dan ben ik helemaal gelukkig!

Tuurlijk! de Gaby top in de blauw/wit/bruine bloemetjes! Vind de jurk ook echt prachtig. Eigenlijk wil ik alles van Rouje maar dat wordt een duur grapje haha. Ben ook wel heel benieuwd hoe deze top gaat vallen! Ik hoop niet dat ik hierna verslaafd ben;) Ik heb nu verzending gedaan via Colissimo. Heb jij daar ervaring mee?

Hebben jullie enig idee waar ik een rood met zwarte stippen legging kan vinden? Ik heb het nodig voor carnaval.

Ik kan serieus NERGENS een betaalbare optie vinden?? Zo moeilijk kan het toch niet zijn?? :cry: pleh

Geen tip maar als je niks kan vinden kan je misschien een rode panty kopen en een textielstift en dan zelf stippen tekenen?

Ik ben al maanden op zoek naar de t-shirt jurkjes van Primark, korte en lange mouw. Maar heb ze al lang niet gezien. Heeft iemand ze recent nog gespot?

Zoiets hebben ze toch gewoon bij iedere carnavalswinkel?

Edit: sorry ik was in de war met van die panty kousen. Die hebben ze wel overal, maar dat zoek je niet denk ik? Anders:

Ik ben op zoek naar het jasje (& top) dat Patricia droeg in de live aflevering van The Voicr afgelopen week:

https://www.instagram.com/p/BtrE5R2A3ig/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=zvwue3wpkqq7

Iemand enig idee?

Nee klopt, kousen had ik inderdaad genoeg gezien maar ik wil graag een legging! Had op deze site ook al gezocht maar helaas :tired_face:! Had niet verwacht dat dat zo moeilijk (goedkoop) te vinden is… Of ik ben gek, kan het iig niet goed vinden.

Ja inderdaad, dan ga ik zoiets doen! :blush: Bedankt allebei

Ik heb nog een betere tip, rode panty/legging gaten uit knippen en over een zwarte panty heen doen.
De gaten knip je het makkelijkst terwijl je m aan hebt. Gewoon omhoog trekken en afknippen.
Zegmaar zo oppakken: en dan net onder je vingers afknippen.

Dit heb ik jaren gedaan maar dan andersom (zwart over panter) en dit werkt goed plus lekker warm door dubbele laag.

een goede katoenen zwarte colltrui? heb er al twee van de h&m maar die zijn zo oud en momenteel slecht verkrijgbaar

Ik heb er twee van Zara, al zal daar ook iets van polyamide inzitten denk ik. En ze vallen heeeeel klein.

die heb ik ook gezien! maar die ze op dit moment in het assortiment hebben is met van die knoopjes aan de mouwen, dat hoef ik dan niet perse haha
of bedoel je andere?

Andere… hele simpele, maar dat zijn wel echt dunne, ik weet niet hoe dik jij wilt?

Edit: zie ze niet meer op de site, alleen nog met knoopjes :disappointed:
Ik had ze ook van Hema maar die zijn ook uitverkocht. Er is een massale jacht bezig geloof ik!

Ik heb er 1 van costes die alles overleeft en die van de Hema zijn inderdaad fijn. Heb m in mintgroen en bruin-grijs. Als ze de zwarte weer hebben zou ik die zeker aanraden. Sorry hier heb je niks aan.