Modetopic

Je kan misschien ook wel iets van iemand lenen dan?
Vroeger leende ik de hele tijd kleding van en aan vriendinnen maar nu doen we dat eigenlijk nooit meer terwijl het voor bruiloften enzo natuurlijk ideaal is!

1 like

Ik heb een freddy mercury shirt van Pull en Bear en die blijft mooi. :slight_smile: En ik heb enkele ‘vintage’-like shirts jaren geleden gekocht bij de urban outfitters en die draag ik na 6 jaar nog steeds.

1 like

Zara heeft er momenteel veel leuke, zowel online als in de winkel.

1 like

Ik heb in mei een bruiloft met thema pastel en heb dit jurkje ervoor (ook 6 maanden zwanger dan) :

Maar ik ben best een beetje bang dat het te fris gaat zijn, en ik heb geen idee hoe ik het warmer zou kunnen maken?

1 like

Heeft iemand tips voor panty’s die echt lange benen hebben? Ik ben 1,87 en heel veel panty’s gaan bij mij al kapot bij het aan doen of tussen door bij optrekken en dan ook meteen over een groot deel van de lengte.

Ik neem altijd de grootste maat die er is en draag dan de panty’s van primark, h&m en dim

1 like

Heeft iemand wel eens iets besteld bij lolaliza? Kwam via reclame bij terecht maar ken t verder niet. Is t wat?

Ben heel tevreden van dim (ong. 8 euro, en de maattabel op het doosje klopt)

1 like

@fleurdemay @Nidorina thanks! Ik heb wel een camelkleurige blazer nog, misschien dat die er wel aardig bij staat…

Ik ben minder lang dan dat jij bent (1,80), maar ik heb echt ontzettend lange benen. Om je een idee te geven: broeken met lengtemaat 34 zijn vaak te kort. Ik heb maat 40/42 maar panty’s koop ik altijd in maat 52 van de hema. Zitten dan wel heel hoog bij mij, maar de lengte is in ieder geval goed. Niet ideaal, maar het werkt!

1 like

Wat vinden jullie mooie schoenen onder een wijde pantalon? Het gaat om deze:

Het liefst geen sneakers.

Zwarte loafers of pumps

Pumps draag ik niet! Loafers zat ik zelf ook aan te denken.

1 like

In Utrecht hebben ze een winkel. Denk niet dat het kwalitatief echt geweldig is veel synthetische spullen.

Haha, ik vind pumps ook niet zo chill dus draag meestal m’n Gucci Jordaan loafers onder zulke broeken. Zijn hele fijne, maar wel met een prijskaartje. Je hebt tegenwoordig ook veel look a likes, of gewoon zonder zo’n beugeltje op de neus. Love alle loafers.

1 like

Loafers of sneakers kunnen. Enkellaarsjes met hak, vooral dan met een smalle schacht (sock boots bv). Beetje dit idee (plaatje hoort niet zo uitgerekt te zijn?):

Met warmer weer sandalen :slight_smile:

1 like

Help! Het is weer mooi weer en dus is het weer tijd voor het eeuwige gezoek naar een mooie, goed zittende korte broek. Hebben jullie tips en aanraders? Ik ben op zoek naar een highwaist model, zowel jeans als stof. Ik heb volle dijen, voor lange broeken draag ik vaak maat 34 in jeans maten of 44/46. Het liefst houd ik de broek een beetje basic. Anyone?
En als we het dan toch over het lekkere weer hebben; iemand tips voor bikini’s voor maat 44 / cup E?

1 like

Ook even over het mooie weer wat eraan komt. Ik ben best veel aangekomen en ben nu ong maat 40/42, maar mijn buik is heel dik en ik heb geen taille (ik probeer af te vallen, maar dat is een ander verhaal). Ik kan bijna niks meer van mijn oude zomerkleding aan, en zie echt op tegen zomerse/blote kleding dragen. Ik draag het liefst geen hempjes ivm dikkere bovenarmen, en ook geen aansluitende topjes/jurkjes ivm met mijn buik. Heeft iemand tips voor zomerkleding?

Higwaist jeans weet ik niet, maar ik haal mijn stoffen altijd bij de monki.

Ik heb twee jaar geleden bij C&A een paar jeans shorts gehaald. Gewoon simpele in verschillende kleuren, pijpjes lang genoeg dat mijn dijen niet schuren, maar ook niet zo lang dat het suf wordt. En ze zijn high waist. Volgens mij heten ze The Short en ze lagen bij de gewone vrouwen afdeling.

Zijn nog steeds heel mooi. Beetje te groot wel door afvallen, maar ik ga binnenkort weer nieuwe halen!

Edit:
Volgens mij heb ik deze, maar ik rol de pijpjes wel op, want dit vind ik voor mij te lang: