Modetopic

ik heb vorig jaar eentje bij mango gekocht, misschien hebben ze er dit jaar weer

1 like

Ik heb vorig jaar zoiets bij de H&M gekocht, geen idee of ze weer dat soort dingen hebben maar misschien het proberen waard

Edit: heb even gekeken en ze hebben er best wel veel!
https://m2.hm.com/m/nl_nl/dames/shop-op-item/jumpsuits.html?sort=stock&image-size=small&image=model&offset=0&page-size=108

2 likes

Ja dit is top vooral als je moet fietsen.
Heb er nu zelfs eentje aan, maar dit hebben ze bij de meeste winkelketens wel geloof ik. Ik slaag vaak bij de Zara!

Een soortgelijke heb ik al een paar jaar en nog steeds erg blij mee:
Optie

Verder kwam ik nog dit tegen toen ik meteen de hele website af ben gegaan want kon me niet inhouden
Bloemenprint
Bloemenprint zwart
Zwart
Oudroze met printje hebben ze ook in het donkerblauw
Groen met stippen

Jeetje dit lijkt wel #spon
Misschien is het niet je smaak, maar wie weet zit er wat tussen!

Te gek, dank je wel!!

1 like

Ik heb dit jurkje ook (2x zelfs) en ik kan dit beamen @Jeccat Hij valt echt heel flatterend.

2 likes

Ik doe nu een tijdje mee met de loafer trend en het bevalt me erg goed! Nu heb ik om het te proberen goedkope gekocht bij de van Haren, enkel krijg ik daar echt constant blaren van wanneer ik iets langer moet lopen. Ik ben hierdoor opzoek naar loafers, of gewoon een merk, waarvan de schoenen bestaan uit zeer soepel leer/materiaal. Het hoeft niet perse bijzonder goedkoop te zijn omdat ik er wel achter ben dat loafers wel bij mij passen. Heeft iemand een idee?

1 like

zo’n mooie strooien hoed?

2 likes

omg ben jij mij? ik heb precies hetzelfde haha. Ik lees mee!

Asos design, echt soepel leer. Die van Massimo zijn ook een aanrader naar het schijnt maar wel duurder.

Is een bakkersjongen/bakerboy pet iets? Of te weinig bescherming tegen de zon?
Zag deze bv bij Asos:

1 like

Ik heb laatst deze gekocht. Je kunt die rand zo buigen zoals je zelf wil:

https://www.bol.com/nl/p/rigon-uv-bucket-hoed-dames-naturel-maat-58cm/9200000090248992/

1 like

Hierbij ff een stomme foto van mezelf met die hoed op😂

5 likes

Mensen alsjeblieft help. Mijn schoudertasje is kapot en ik heb geen idee waar ik een nieuwe kan halen. Het liefst zo zwart en basic mogelijk maar het allerbelangrijkste is de lengte, aangezien de meeste schoudertasjes net onder mijn borsten eindigen :unamused: mijn voorkeur gaat uit naar een fysieke winkel/locatie.

(foto is dus het tasje in kwestie, zodat je ziet waar die ongeveer valt en hoe groot die is)

En als tweede: ik zoek sneakers/schoenen waar ik op kan rennen die m’n voeten optisch kleiner laten lijken. :joy: Wederom zo zwart en basic mogelijk en grotevoetenfriendly (41-42)

Sorry voor mijn veeleisendheid, maar ik heb hier dus absoluut geen verstand van. Alvast bedankt voor de suggesties :heart:

Nike air Max 1 laten je voeten optisch kleiner lijken! Sneakers met een dikkere zool meestal wel.

1 like

Manfield!

Thanks, die hou ik erin :sunglasses::+1:

1 like

Hoe valt de kleding van Arket?

Ik heb eens loafers besteld van Ten Points, type “New Toulouse”. Die zijn van heeeel zacht suède. Ik heb ze helaas niet gehouden omdat ze me te groot waren (en ik had al de kleinste maat besteld…). Maar ik weet zeker dat je hier geen blaren van zult krijgen.

Je vindt mooie tassen bij &otherstories en die blijven lang mooi. Heb mijn tas al 6 jaar!

2 likes

Oh en de voor de schoenen draag ik momenteel Nike vapormax flyknit 2. Is niet basic maar ik heb dezelfde schoenmaat als jij en vind echt dat ik er minivoeten in heb.

2 likes