Modetopic

Ahh helaas haha!

Bij mij goed! Alleen jurkjes waren wat kort, maar dat vind ik nogal snel.

1 like

Mocht je de straps van tassen tekort vinden je kan op aliexpress vaak enorm lange straps voor tassen kopen,

1 like

Ik ben zo wanhopig op zoek naar zomerkledij om in te gaan werken. Ik draag niet graag rokjes ik ben iets voller, dus dacht aan een lichte maxi jurk maar kan de perfecte niet vinden.

Korte shortjes draag ik wel, maar is niet geschikt om te gaan werken, net zoals tops zonder mouwen. Kniebroeken zijn niet hip en een enkelbroek heb ik al.
Ik zweet ook zo snel dus moet ik ook nog eens op de kleuren letten want anders okselvijvers, borstspleetvijvers, … :flushed:

Iemand tips :thinking:?

Linnen!
Ik draag in de zomer bijna alleen maar linnen rokken, broeken, blouses, jurken.
Ook gewoon lang, wat ik zelf vaak mooier vind staan dan kort. Het draagt zo prettig en absoluut niet warm.

1 like

Wikkeljurkjes? Staan vaak mooi in de taille en met een mouwje netjes genoeg om in te werken

1 like

Misschien eens de C&A binnenstappen die hebben veel kleding van linnen die best leuk zijn. :slight_smile:

1 like

Sorry als het hier al eens eerder is gevraagd:

Ik ben op zoek naar fijne witte broeken (jeans, straight fit of skinny) die niet doorschijnen, en fijne witte shirts (korte mouwen) die idem dito niet doorschijnen.

Wie heeft er tips? :slight_smile:

Uniqlo en weekday (Alanis volgens mij) t-shirts vind ik fijn!

Thank you! Ik ga kijken! :smiley:

Mijn zusje was fan van de witte Levi’s, omdat die niet doorscheen. Ik heb niet echt doorgevraagd, dus verder weet ik niks :stuck_out_tongue: Oh ze draagt alleen maar skinny, dus in elk geval die

Uniqlo U. Beste t-shirts ever.

Ik ben zowat alle winkels van de winkelstraat afgelopen vandaag maar ik vind geen leuke zomerkleren :frowning: de modellen staan me niet of het zijn zweetstofjes. Ik zoek gewoon luchtige broeken, rokken, (maxi)jurken en topjes die niet te schandalig zijn voor werk. Iemand nog tips? Online bestel ik liever niet want ik heb nogal rare verhoudingen blijkbaar, heb nooit dezelfde maat ._.

Bedankt!

Inmiddels besteld, ben benieuwd! :smiley:

1 like

Costes ook gecheckt? Daar vind ik altijd hele fijne kleding, wat ik ook op kantoor aan kan!

1 like

Ik heb een witte Levi’s, 710 volgens mij? Of 712 zal thuis kijken.
Ik heb hem DRIE maten groter dan m’n andere broeken van Levi’s en Topshop want wil dat hij absoluut nergens snijdt of spant of trekt.
Moet hem dus wel met een riem dragen maar staat heel netjes en toch mooi skinny.

ik heb even advies nodig: ik heb al jaren Birkenstocks in de zomer. Nou zit ik al een tijdje de all leather Monterey slippers te eyeballen en het paar Arizona’s dat ik nu heb ik wel een beetje op zijn eind. Deze Montereys kosten 135 euro wat wel een stuk meer is dan gewone Arizona’s. Zouden jullie ze dat waard vinden?

Als je ze leuk vindt, ze lekker zitten en ze van goede kwaliteit zijn, vind ik ze dat bedrag zeker waard! Ik zou ze wel even uitgebreid passen!

1 like

Ja als het goed is zijn ze van goede kwaliteit en gaan ze ook langer mee dan gewone Birkenstocks. En aangezien ik dus al jaren dit soort slippers heb, lijkt het me op zich wel een verantwoorde uitgave. Het bedrag is/klinkt alleen zo hoog als uitgave!