Modetopic

Oeh, als je even wilt checken: graag!

Het betreft een 721!

Thanks, ga er even naar kijken! Lief van je!

Het is een dikke stof. Heel chill. Geen putjes zichtbaar. Bijkomend voordeel: het is kwaliteit dus je kunt het heet wassen. Is bij mij vaak nodig bij wit ivm vlekken enzo.
Daarom ook niet te strak kopen anders is die loeistrak uit de was. Succes met shoppen :ok_hand:t4:

Bij de massimo dutti hebben ze veel van linnen/katoen, wel wat prijzig

1 like

Ik draag al jaren hetzelfde model bh van de H&M en ben aan wat anders toe. Maar ik loop steeds tegen twee dezelfde problemen aan:

  • Tussen de borsten snijden de beugels vaak in mijn huid (borstbeen dat ietsje meer vooruit steekt). Ik kan dus zeker geen balconette model dragen.
  • Voorgevormde cups zijn meestal te diep. Ga ik voor een cupmaat kleiner, dan snijden de beugels in mijn borsten.

Helaas zijn beugels en voorgevormde cups wel een voorwaarde :frowning_face: Kent iemand misschien een merk waarvan de cups minder diep uitvallen dan bijvoorbeeld H&M?

Je borsten kun je gratis laten opmeten bij de Hunkemöller en dan kijken ze ook naar vorm, hoogte, enz. Dat heeft mij wel geholpen om de beste pasvorm te kiezen.

Oh echt? Thanks! Wat vind je van de kwaliteit van hun bh’s? De laatste keer ik er wat kocht is inmiddels zo’n 12 jaar geleden en ik vond het toen eigenlijk altijd tegenvallen.

Ik vind ze eigenlijk wel prima! Sowieso beter dan H&M. Maar je hoeft niet eens per se iets te kopen daar. Als je weet welke pasvorm bij jou past, kun je bij andere winkels naar die vorm op zoek gaan. :slight_smile:

1 like

Misschien kun je eens kijken naar plunge beha’s? Die heeft relatief lage beugels tussen je borsten, dus wie weet past dat beter bij jou. Ik kom zelf nooit bij H&M of Hunkemoller oid vanwege mijn maat, dus ik weet niet precies hoe zij die vormen benoemen.

Voor je voorgevormde cups probleem heb ik niet echt een oplossing. Tenzij je een voorgevormde wil omdat je je tepels niet wilt zien, er bestaan namelijk ook wat ‘dikkere’ niet-voorgevormde beha’s die zich dan wel fijn naar jouw borst vormen, maar toch je tepel beschermen. Voor zover ik weet heeft dat geen aparte naam, dus dat zou je zelf moeten voelen.

En ik zou iedereen toch heel graag aanraden om eens naar een echte lingeriezaak te gaan. Je hoeft daar natuurlijk niet direct iets te komen, maar ze gaan dan wel met je aan de slag om te kijken welk type beha het best bij je past en het is soms best handig om iemand ernaast te hebben die er verstand van heeft.

2 likes

Ik heb zon beetje hetzelfde en ik ben heel blij met calvin kleijn bhs, die hebben een laag tussenstukje, de cups zijn niet te diep en hebben ook smalle omvang mocht je dat ook zoeken. Ik heb me bij de Bijenkorf laten opmeten en verschillende merken gepast. Daar hebben ze ook wat meer variatie qua pasvorm door de verschillende merken en lijnen, terwijl bij de Hunkemöller en H&m vaak 1 soort pasvorm wordt gehanteerd

1 like

Ik ben ook fan van ck. Heb van ck een strapless bh die echt gewoon blijft zitten en waarbij ik niet de hele tijd hoef te hijsen.

1 like

Ik ben ook fan van calvin klein bh’s!!

3 likes

De pasvorm ken ik (plunge inderdaad) maar ik zoek dus merken die ondiepe cups hebben!

Marie Jo heeft een heel fijn model. Ik geloof van de Aventure lijn. Niet goedkoop maar ze blijven (in handwas) mooi en zijn meestal wat zachter. Ik vind het bij oa qua ‘middenstuk’ eigenlijk de enige echt fijne beha’s. Als je het goede model/type (want er zijn ook balconette varianten, die idd vervelend zitten) hebt.

1 like

Ik vind alleen Victoria’s secret lekker zitten. Alle andere bh’s snijden.

1 like

etam lingerie heeft ook goede bh’s en ik vind ze beter zitten dan Hunkemöller, ook minder in your face modellen.

1 like

@VickyViolence Dit! Een keer een bh bij VS gekocht en draag nu niks anders meer. Weet welk model goed zit en ‘voel’ de bh’s bijna niet meer zitten. Wanneer je in de mogelijkheid bent om een keer naar een Victoria secret te gaan (weet dat ze niet in nl zitten haha) laat je opmeten en koop een (of twee of zes) bh’s die goed zitten. Je kunt ze altijd online bestellen vanuit Amerika! Nu ik weet welk model/maat ik moet hebben bestel in ze vanuit Amerika in de sale :nerd_face:

1 like

Op CS en Schiphol (voor de douane) zitten winkels. En Zalando verkoopt het merk volgens mij ook.

Maar daar verkopen ze geloof ik alleen de slipjes en de accessoires maar ik geloof geen bh’s. Maar dat weet ik niet zeker :woman_shrugging:t2: