Modetopic

Op CS en Schiphol (voor de douane) zitten winkels. En Zalando verkoopt het merk volgens mij ook.

Maar daar verkopen ze geloof ik alleen de slipjes en de accessoires maar ik geloof geen bh’s. Maar dat weet ik niet zeker :woman_shrugging:t2:

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Vergeet dan maar wat ik heb gezegd! :stuck_out_tongue:

Sorry echt slechte foto’s, ik heb dit jurkje in Spanje gekocht en ik vind het model zo fantastisch dat ik er nog een paar van wil.
Heeft iemand zoiets wel eens online gezien? Ik ben al paar uur aan het zoeken maar volgens mij bij de verkeerde webshops. Het jurkje kwam in een andere kleur voorbij in een gesponsorde post op Insta maar die kan ik natuurlijk niet meer vinden.

Je zou op drop waist kunnen zoeken eventueel?

Zara heeft vaker zulke modellen

Misschien als je zoekt op “jurk peplum zoom”/“dress peplum hem”?

Ik zou dit niet bij een Hunkemoller doen maar juist bij een echte speciaalzaak. Zo weet je direct welk type bh wel en niet werkt, en welke maat goed past. O.b.v. een ieeeets beter kwaliteit lingerie merk…

Ter verduidelijking, ik weet welke maat en welk model me best past, ik had alleen gehoopt dat iemand met een gelijkaardig probleem me wat merken kon aanraden :sweat_smile:

@VickyViolence Ik ben erg fan van Chantelle. Heb ook een verhoogd borstbeen aan een kant, maar boobs die wat opzij vallen. En ook dat van Hunkemoller/H&M de cups te groot zijn. Dit komt helaas niet door het model maar door de harde stof die niet goed aanpast aan de huid. Die van Chantelle zijn wel voorgevormd maar veel zachter/soepeler, dus eigenlijk een beetje een middenweg

1 like

Ah super, dan ga ik sowieso een keer Calvin Klein en Chantelle passen :smile: Thanks!

Zijn trouwens super veel verschillende BH’s, maar ik heb 4 (ik draag dus eigenlijk niks anders) van de Merci Pushup, die geven steun (‘pushup’ is niet vergelijkbaar met een goedkoop merk) aan de zijkant, en zijn laag maar stevig aan de voorkant/midden
https://www.chantelle.com/merci-push-up-bra-black.html
en ze zijn suuuuuuper sexy/mooi (niet doorzichtig, lijkt alleen zo)

1 like

Geloof dat ik hier op de juiste plek ben. Ik heb de culotte hieronder besteld en vind hem er leuk uitzien, zit heerlijk maaarrrr heb geen idee wat er op kan en eronder qua schoenen. Een top erin vind ik niet mooi want dan lijk ik behalve kort ook heel dik omdat het boven niet flatteert, maar een top erop zie ik ook even niet leuk voor me. En wat dragen jullie onder een culotte qua schoenen? Sandaaltjes met of zonder hak, of iets als toms? Sneakers? Halp!

Ik heb ook zo’n culotte en draag ‘m meestal met sneakers om het wat stoerder te maken. In de zomer met Birkenstocks eronder. Sandaaltjes zijn ook leuk maar ik heb zelf niet veel keus door mijn steunzooltjes.

7 likes

Waar kun je mooie pakken voor vrouwen kopen? Ik wil dit denk ik als verjaardags/afstudeer cadeau vragen, dus wil ook graag iets wat kwalitatief goed is. Ik hou zelf meer van wat oversized dan zo super getailleerd. Liefst iets wat ik zakelijk maar ook semi-casual kan dragen.

Iemand tips/aanraders qua merken/winkels/modellen?

Hmm dat van die snijdende beugels tussen mn borsten herken ik en daar heb ik geen last van bij mn VS bhs. Hunkemoller, h&m, hema etc wel allemaal. Mijn VS bh’s hebben ook niet zulke diepe cups, maar die zijn niet vormgevormd. Zodra ik voorgevormde draag heb ik er sowieso meer last van.

Zo kan je verder niet echt goed helpen, nu ik mn reactie lees :grimacing:

1 like

Ik zou letten op de soort stof, polyester vind ik zelf niet fijn maar katoenen en viscose wel.
Ook kijk ik of de overslag goed valt bij de borst, is die te diep of zit hij raar dan koop ik het niet.
Je kan ook kijken naar waar hij in je taille valt, te hoog, te laag of net goed.
Ook de lengte bij je benen kan je op letten als je wil, eindigt de jurk om een smaller stuk van je been of juist op een wat dikker stuk. Als er splits zijn, hoe hoog vallen die en kan ik stappen zonder dat je alles ziet.

1 like

Oh zoveel mooie pakken, ik ga hier echt voor sparen. Echt prachtig, bedankt voor de tip

1 like

Ik weet niet hoe lang je bent maar op mijn gestalte (1m63 en wat chunky) vind ik mouwen op een maxi-jurk niet geslaagd, maakt me nog kleiner en voller.

1 like

Heeft er iemand wat ideeën voor korte broeken, voor mijn wat vollere/stevige boven benen?(dus geen hotpants)