Modetopic

De net wat langere korte broeken. Ik heb er zelf 2 van bien bleu, te koop bij the sting

1 like

Ik zag vd week bij de Hema nieuwe collectie leuke lange korte!

Zodra de bikini-collectie in de winkel komt heb ik fomo. Er is altijd ergens een leukere, mooiere of betere bikini. Hoe moet ik nou kiezen tussen al die 1000 soorten, printjes en vormen? Het is ook niet iets dat je maar 1x aan doet, dus je moet er langere tijd mee tevreden zijn :cry:

Morgen is het bevrijdingsdag en ga ik naar een festival buiten, maar weet niet zo goed wat ik aan moet trekken met dit weerā€¦ wat toch een beetje leuk staat maar niet te koud is. Het wordt waarschijnlijk 10 graden, koud met af en toe regen en zon. Heeft iemand nog ideeĆ«n?

Jurkje tot knieƫn met lange mouwen, thermolegging eronder, enkellaarsjes en een leren jasje met een dikke sjaal.
En wel een hemdje onder je jurkje.
Of als je minder uitmaakt: spijkerbroek met sneakers, shirt met lange mouwen, sweater en regenjas

Edit: Nee tien graden is wel echt koud. Ik zou niet gaan.

4 likes

Wie heeft er tips voor een fijne mom jeans met een klein beetje stretch? Ik heb er een van de zara die ik mooi vind, maar die is echt van stugge jeans stof. Merk dat ik heb daardoor toch minder snel pak. Ik heb er een bij Mango gepast die lekker zat, maar net te kort is (zoals altijd daar helaas)

1 like

Ik zoek dit ook, maar ik ga dan maar wel de Mango proberen. Ik ben niet zo lang namelijk en eigenlijk opzoek naar een fijne petite mom jeans en boyfriend jeans

Ik zoek eigenlijk een merk met leuke nette feestelijke jurken (voor een bruiloft) voor vrouwen van 50/60+. Mijn moeder zoekt een jurk en ze vindt winkelen altijd lastig, dus ik wil haar helpen met wat voorbeelden, maar kom niet echt verder dan Esprit, WE en Steps (vond de Steps jurkjes ook wat ā€˜jongā€™). Iemand tips?

Betty Barclay, Anna van Toor, Claudia Strater?

1 like

Dankje! Ik ga ernaar kijken :blush:

1 like

Ik heb deze gepast

Ik vind hem fijn zitten, alleen net wat te kort voor mij (ik ben 1,73) Misschien dat hij bij jou wel goed zit!

1 like

Natan verkopen wij veel voor bruiloftsgasten van die leeftijd! Prachtige jurken.

1 like

Dankje!

edit: Even gekeken, zitten stijlvolle jurken bij inderdaad! Maar een beetje boven budget helaas.

Als je moeder houdt van een beetje kleurig: Ted Baker, Karen Millen.

2 likes

Bonprix misschien?

1 like

Dat zei mā€™n zus ook al inderdaad. Ik vind het er vaak wat goedkoop uitzien, maar toch even gekeken net en er zaten toch wel wat leuke modellen tussen!

1 like

Weet iemand hoe (ondergoed van) Sam Friday valt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds vorige week loop ik fulltime stage bij een best grote organisatie. Iedereen is er redelijk netjes gekleed. Geen mantelpakjes etc. maar ook geen studentenkloffies zeg maar. Ik heb niet zo heel veel kleding en dat was nooit echt een probleem, want ik ben student en die lopen wel vaker in hetzelfde zeg maar :slight_smile: Of nou ja, bij mij op school wel in ieder geval. Het is niet dat ik helemaal niets heb, maar ik heb bijvoorbeeld een spijkerbroek en een zwarte broek (en ook nog wel meer voor in de zomer maar die zijn te casual voor op stage) en dan houdt het op. En omdat ik er vijf dagen in de week ben, wil ik niet steeds in hetzelfde lopen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat ik zoek:
Een mooie broek en rok waar ik een blousje oid op kan dragen, blousjes, mooi shirt en het liefste ook nette schoenen. Want mijn afgetrapte all stars vind ik toch niet echt op zijn plaats hier.
Ik vind heel veel leuk, maar denk altijd dat iets me niet staat. Wat vaak ook zo is, vind ik dan. Ik ben 1.78, ben plat (borsten zijn heel klein) en niet echt veel vorm ofzo. Hoewel mijn beste vriendin en zusje altijd vinden dat ik een ā€˜goede kontā€™ heb. Maar het is niet alsof ik die zelf zie ofzo.
Het is niet alsof mode me niet interesseert ofzo, maar ik heb er gewoon geen aanleg voor en geef mijn geld liever uit aan boeken. Maar ik moet echt wat nieuwe kleding nu, want ik voel me totaal niet op mijn gemak op stage nu.
Iemand die wil helpen?

Wat ik zelf op kantoor draag, is een nette donkerblauwe of zwarte pantalon. Draag het met nette schone sneakers en een mooi net truitje of blouse.

1 like

Ik draag meestal pantalons en een blouseje met daaronder brogues/veterschoenen als ik me netjes wil kleden. Bij de only hebben ze pantalons die budgetvriendelijk zijn, en redelijk netjes gedragen kunnen worden. Heb bij de costes ook een paar leuke, nette dingen kunnen scoren.
Zou het qua broek simpel houden door voor zwart of grijs te gaan, dat is makkelijk te combineren.

1 like