Modetopic

Kopen jullie wel eens iets bij Loavies? Is dat goede kwaliteit/pasvorm?

Ja en ik vind het echt marktkwaliteit haha. Nog nooit iets Ă©cht moois gehad maar misschien had ik gewoon pech!

1 like

Prutkwaliteit. er zal heus wel 1 artikel op de website staan dat van redelijke kwaliteit is maarr ik zou die gok niet wagen.

1 like

Vind het wat te overpriced voor de geleverde kwaliteit.

1 like

@Jetlag @anon42392789 @Foucher haha duidelijk, loavies wordt m dus niet

Ik heb 2 van die “it-shirts” (kutnaam) en die zijn wel heel mooi en blijven goed!

1 like

Welk shapewear gebruiken jullie? Zit er nog verschil tussen de Hema of Hunkemöller bijvoorbeeld?

La dress? Vanilla?

1 like

Ik heb een aantal jaar geleden 1 keer iets gekocht via Loavies, een soort suĂšde vest. En die is nog steeds heel erg mooi. Misschien een gelukje dan.

1 like

Haha, prima. Hij is van Object, via vent.e exclu.sive, maar volgens mij is die sale al wel afgelopen.

1 like

Ik ben opzoek naar fijne longsleeves met streepjes. Het liefst een aansluitend model. Ik heb nu eentje van WE, maar die naden zijn helemaal scheef getrokken. Iemand een tip? M’n budget is maximaal €30 per shirt.

https://www.monki.com/en_eur/clothing/tops/product.soft-long-sleeved-top-black.0554070001.html

1 like

&otherstories. Die zijn vind ik net even specialer door de kleurcombinaties

2 likes

@flwhrs en @Evi-lena ik vind ze beide erg leuk! Maar ik denk dat de mouwen me wat te wijd zijn. Ik had eens eentje van &otherstories en die deed me een beetje aan een pyjama denken toen ik hem aan had (en de mouwen waren te kort
). Zo jammer! Want ik vind ze wel echt mooi.

1 like

Ik vind de mouwen van die van Monki niet te wijd, ze lijken op de site idd vrij wijd maar bij mij zitten ze gewoon normaal en ik heb geen brede armen ofzo haha.

2 likes

Ik had wel een mooie strakke van Esprit gepast. Deze:

1 like

Oooh dat schept mogelijkheden, haha. Binnenkort maar even ik de winkel kijken dan. En @Evi-lena dan ga ik nog even opzoek naar die van Esprit. Bedankt!

2 likes

Van GAP via Zalando!

2 likes

@pastelzwart ik zou die vd Monki niet aanraden. Slechte kwaliteit en het ziet er idd uit als een pyjama, daarvoor gebruik ik m nu ook haha.

2 likes

Misschien kun je bij Petit Bateau kijken? Ik heb daar al bijna twee jaar een hele mooie van en die ziet er nog uit als nieuw.

2 likes