Modetopic

Jaaaa! Dit ziet eruit als iets voor mij. Dankje :blush:

1 like

Weet jullie meer winkels zoals VanHaren waar je goedkopere schoenen kan kopen?

Of heel specifiek heeft iemand tips voor betaalbare groene schoenen met hak? Liefst sandalen of open pumps, het is voor een zomerse bruiloft

Bristol en Scapino? Of kledingzaken zoals H&M.

Bij Scapino zag ik mooie zomerse groene schoenen met hak. Geen idee of het is wat je in gedachte had, maar het zijn deze: https://www.scapino.nl/blue-box-dames-hak-sandalen-1024760691390

De kleur was in het echt mooier groen dan op hun website. En ze hebben nog andere groene sandalen met hak.

-weg ivm herkenbaarheid-

hmmmm… ik vind het jurkje iets te kort voor panty en hakken… is meer een zomers jurkje met een sleehak sandaal dan vind ik. Als je er een panty bij wil doen weet ik het ook niet echt

1 like

Ik zal er wel een panty bij aan moeten doen want ik het is voor mijn diploma uitreiking volgende week (in de avond ook nog eens dus nog koeler) :sweat_smile:
Ik snap alleen niet wat je bedoelt met te kort voor een panty? Al mijn (winter)jurkjes zijn ongeveer die lengte maar ik heb nooit gedacht dat een panty dan niet kan?

Ja voor de schoenen, nee voor de panty! 20 den is te donker voor zulke lichte schoenen.

1 like

Helder! Zou je dan een huidskleurige panty aandoen of niks met 15 graden?

Huidskleurpanty is een super no go :smiley: vind het jurkje wel heel mooi, maar lastig…

1 like

Niks eerlijk gezegd, hoe lang ben je eigenlijk buiten? Als het gewoon is van auto uitstappen, diplomauitreiking, etentje dan zou ik sowieso de panty achterwege laten.

1 like

Ik ga wel aansluitend nog een borrel doen ergens maar dan neem ik daarvoor wel een panty mee denk ik. De uitreiking zelf is in een kerk dus ik hoop dat het een beetje warm is daarbinnen!

Even doorbijten :joy: en gefeliciteerd trouwens!

1 like

Ik heb half juni een bruiloft op een camping met als dresscode summer chique. Ik heb alleen geen idee wat ik aan zou kunnen en ook niet een groot budget. Pasteltinten staan niet mooi bij mijn huid, behalve pastel-blauw en ik ben niet zo van de strakke jurkjes. Iemand tips waar ik kan gaan kijken?

Oh, heb best een grote boezem en brede schouders en zou het jurkje/pak het liefst ook op andere gelegenheden aan kunnen doen.

Ik had op een bruiloft met summer chique thema een maxi-jurk aan met een patroontje, met voornamelijk grijstinten en wat fellere kleuren. En een simpel blazertje in een effen fellere kleur die terugkwam in mijn jurk, en schoenen in dezelfde kleur.

Edit: sorry, waar je zou kunnen kijken is &other stories, monki, of tweedehands. Ik haal mijn outfits voor bruiloften bijna altijd bij tweedehands winkels, scheelt geld en mocht ik het dan uiteindelijk toch maar 1x dragen is het ook niet zo zonde. Plus het is duurzaam :smiley:

2 likes

Hmm ja, tweedehands is natuurlijk een optie maar waar ik woon zijn niet echt denderende tweedehands-winkels (Drenthe) zoals er in de Randstad zijn, helaas! Kan nog wel op UW kijken bedenk ik me nu… Heb net ook even op Asos gekeken en daar zie ik eventueel ook nog wel wat opties! Alleen heel veel is met kant en ik vind kanten dingen vaak zo kriebelen en oncomfortabel zitten…

Wat is een beetje je smaak/stijl? Wat stoerder of juist wat liever, netjes of meer casual? Of misschien plaatjes van het soort ‘vibe’ dat je tof vindt?

Ik zou gaan voor een mooie zomerse nette top met een gekleurde pantalon, vooral omdat ik die los van elkaar ook graag zou dragen. Misschien een optie?

1 like

Haha wow, ik heb half juni ook een bruiloft met thema summer chic, de bruid gaf aan dat ze het liefst iedereen in pasteltinten ziet. Mijn bruiloft is niet op een camping dus het is niet dezelfde! Ik wilde hier ook komen vragen waar ik het beste kan kijken voor mooie jurkjes. Ik heb zalando, wehkamp, asos wel een beetje uitgespeeld. Budget is max 200 euro denk ik, iemand een tip?

Da’s nog best een goed idee! Zou een culotte ook kunnen?

@Duif Haha wat toevallig! Denk ook dat het best een veel voorkomende dresscode is trouwens. Ik ben niet beperkt tot een kleur, gelukkig want pasteltinten staan mij vrijwel niet.