Modetopic

Ah dan gaat het hem niet worden met m’n 1.71. Helaas. Ik vind H&M eigenlijk altijd te kort qua jurkjes.

1 like

Zilver, of een roze/rood in een van de tinten die in de bloemen zit. Mooie jurk trouwens!

1 like

Zou dit mooi staan bij iemand met dikke memmen en een bescheiden buikje? Bleek en blond?
Not asking for a friend.

1 like

Om nog even hierop terug te komen, het is toch de zwarte geworden! Ik vond de rode iets mooier/leuker staan maar die scheen toch iets te veel door, daar zag je m’n ondergoed zitten en dan voel ik me toch minder prettig erin :sweat_smile:

1 like

Deze kleur staat mij meestal wel goed en ik ben ook lichtblond (niet per se heel bleek in de zomer though). Ik zou het gewoon proberen.

Jaaaaa juist!! Dit model is voor elk lichaamstype flatterend toch?

Ik lijk er altijd zwanger in en dat ben ik niet, ben gewoon dik XD

Ik ben ook bleek en blond en mijn hele kleerkast is zo ongeveer donkerblauw, dus doen!

Blauw is juist dé kleur voor blauw en blond! (In mijn beleving in elk geval haha). En het jurkje loopt uit vanaf de taille dus perfect voor eventuele buikjes. Dikke go!

@Duif ik denk dat taupe het mooiste is! Of licht roze/oud roze.

1 like

Yes ok k ga hem bestellen! Ik heb lichtblauwe ogen en altijd als ik een donkerblauwe top aan heb gaan m’n ogen poppen, ik denk dat het wel goed komt.

2 likes

Heel leuk! Waar is het jurkje van?

Ik heb volgende week een girlboss outfit nodig voor een interview dat ik wil nailen. Ik ben heel erg op zoek naar inspiratie en of adviezen voor mooie jurken en tops. Ik draag echt bijna alleen maar zwart en donkerblauw, maar ik ben open voor alles. Coole sieraden zijn ook fijn!
(Blond en 1.80 en draag geen mega hoge hakken, event is zakelijk dus heel strak past niet echt bij de occasion).

1 like

Moet het een jurk zijn? Zara heeft nu een kobalt blauw pak, een kennis droeg het onlangs en het had wel “girlboss” vibes.

1 like

Shit. Dit is zo raar. Ik dacht er namelijk ook aan.

Ik heb die pantalon. Bij mijn lengte en haarkleur staat die kleur zo geweldig goed (al zeg ik het zelf!)

Dat kobaltblauwe pak met een mooie subtiele kanten tanktop. Broek is geloof ik 20 euro en kost de kop niet.

2 likes

Ja een pantalon is altijd goed! Of anders, als het echt heter is, een nette palazzobroek met een luchtige blouse-achtige top erop.

2 likes

Thanks!! Nee het hoeft geen jurk te zijn, maar ik heb al veel nette/mooie/chique pantalons. Dat Zara pak ga ik even bekijken!

1 like

Ik ben op zoek naar zo’n fietsbroekje/korte legging in het rood. Heeft iemand die toevallig ergens gezien? Ik heb bij de h&m, bershka en pull and bear gekeken maar daar hadden ze geen rode.

Ok ik heb advies nodig.
Wat zijn de allerfijnste schoenen die je voeten een beetje koel houden?
Ik moet op m’n werk regelmatig een dagje staan en m’n voeten gaan helemaal dood. Niet eens zo zeer zweten of opzwellen maar gewoon echt oncomfortabel oververhit. Slipper kan helaas niet, we hebben wat rijdende karretjes en ja ik sta de hele dag dus een goed voetbed is wel een vereiste. Ik heb nu gewoon Nikes maar die zijn nog best wel dik qua voering.
Help!

Deze hebben gaatjes en zijn er in verschillende kleuren.

1 like

Ik heb sneakers van Adidas die bijna alleen bovenop een soort dunne mesh stof hebben. Als ik fiets voel ik de wind er doorheen haha. Deze doe ik in de winter nooit aan. Misschien is zoiets al beter?