Modetopic

Ja, tenger is gewoon een slechte vertaling. Het gaat meer om de lengtemaat Ik ben zelf niet zo lang en ik koop regelmatig broeken van Next. Ik ben er wel tevreden over. In Engeland ga ik altijd naar de fysieke winkel. Ik vind hun kinderkleding ook echt heel leuk, dus ik koop er best vaak.

1 like

Voor de zomer/festivals ben ik op zoek naar een mooie high waisted zwarte jeans short. Vooral met pijpjes die breed genoeg zijn, want ik heb nogal brede bovenbenen (beetje uit proportie met mijn heupen). Heeft er iemand een gouden tip?

Mijn ultieme favoriet is van de american apparel die, tot mijn grote verrassing, online gewoon nog bestaat! Dus daar zou je hem kunnen kopen. Ik zal even kijken of ik hem vind…

Deze dus: https://www.americanapparel.com/en/denim-high-waist-cuff-short_rsadm303w?c=Light%20Wash ik heb ook best wel benen, maar deze is echt perfect!

2 likes

De levi’s 501 shorts, die bestaan in verschillende kleuren en zitten heel gemakkelijk.

1 like

Hebben jullie nog tips voor leuke webshops? Ik heb binnenkort een festival en ik wil graag een leuk topje scoren. Alleen op Zalando/Asos ben ik een beetje uitgekeken!

Ziet er perfect uit!! Heb jij een idee van de maat? Ik heb normaal in broeken 38-40 (afhankelijk van hoe breed het stuk aan de bovenbenen is)

Holy shit, ik had geen idee dat American Apparel nog online was! Zo cool.

2 likes

https://www.ginatricot.com

1 like

Poe even kijken, ik heb dezelfde maat als jij, alleen ik ben hoogzwanger dus dit broekje is al HEEL lang de kast/doos niet meer uit geweest :smiley:

Oké gevonden! Ik heb de 31 en die zit echt perfect. Snijdt niet in je buik, zit echt super hoog en wel best losse pijpjes. Ik had toen het geluk dat ik hem in de faillissementsale voor 25€ vond :heart_eyes: maar zou hem voor dit bedrag meteen weer kopen.

1 like

Ontzettend hard bedankt dat je het speciaal gezocht hebt! Ik heb hem besteld (in 3 kleuren :sweat_smile:)

1 like

Haha top! Laat even weten hoe ie bevalt :smiley:

1 like

image

Deze tas is nu op Zalando met 35% korting, €22 nog…
Ik heb geen tas nodig - zou het gouden hengsel er cheap uitzien? - ik heb nog geen tas in deze stijl/kleur
What to do?

2 likes

Als het fake suède is, komt het meestal in het echt erg goedkoop over (zeker als het een lichte kleur betreft). Maar misschien ben ik snobistisch :sweat_smile: Bij goedkope tassen (van bijv. Parfois) ga ik in elk geval liever voor glad leer omdat het er dan wat mooier en minder kwetsbaar uitziet.

1 like

Kunnen sandalen als deze op werk? Is redelijk informele setting, geen jasje dasje cultuur. (op mbo school)

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik denk dat die tas gewoon snel vuil gaat zijn. En je krijgt vlekken er sowieso niet meer uit.

Ik vind hem er een beetje goedkoop uitzien, sorry!

@Berlijn @Daelyss @anon18050057
Bedankt voor jullie mening! Ik ben overtuigd dat het geen noodzakelijke/goede aankoop is :+1:

4 likes

Ik ben sowieso geen fan van sandalen op werk, maar vind deze wel echt een beetje te veel strand/vakantie-vibe hebben. Dan zou ik eerder voor wat nettere (nep)leren exemplaren gaan. Bijvoorbeeld zoiets:
image
image

Ik werk ook bij een bedrijf met een hele informele setting, we dragen ook spijkerbroeken e.d. Maar schoenen met open tenen zijn bij ons echt not done, dus ik heb nee gestemd! Ik weet natuurlijk niet hoe dat verder bij jullie gaat.

Wow wat een neptenen trouwens, volgens mij zijn die voeten helemaal gefotoshopt haha.

1 like