Modetopic

Oja, daar had ik niet eens aan gedacht… Maar ik denk dat de print wel overheersend genoeg is om niet te veel op een bruidsjurk te lijken toch? Dit is echt jurk nummer zoveel die ik besteld heb en is de eerste die ik leuk vind staan :laughing: . En de bruiloft is eind deze maand, dus ik begin een beetje wanhopig te worden :expressionless: :sweat_smile:

Stuur hem anders even door naar de bruid? Als je te gast zou zijn op mijn bruiloft zou ik dit prima vinden, maar ik kan me voorstellen dat iedereen er anders over denkt! Ze kan het vast waarderen dat je vraagt hoe zij er over denkt :smile:

3 likes

Ah begrijpelijk! Dan zou ik het even checken bij de bruid zoals @george zegt.

1 like

@George @Heinz Thanks! Dan doe ik dat inderdaad, maar goed om te horen dat ik niet een ongepaste jurk op het oog heb!

1 like

Ik heb dit weekend een festival en het wordt zeikweer. Wat is dan leuk om aan te doen? Ik wil op festivals altijd nét effe wat anders dan in vrije tijd of uitgaan. Afgelopen jaar was elk festival met +25 graden, dat was makkelijker… Ben dus nu echt inspiratieloos.

Mij lijkt de print wel overheersend genoeg dat het niet in de buurt komt van een witte jurk.

4 likes

Ik heb bredere bovenbenen dus moet met jeans zonder stretch meestal een paar maten groter nemen (vooral bij broeken). De 501 short zit bij mij redelijk los, je zou anders even naar de winkel kunnen gaan en vragen wat voor shorts ze hebben. Ze zijn daar altijd vriendelijk, ongeacht de winkel.

Ik had dus twee keer hetzelfde shirt besteld voor mij en een vriendin, bij een heel coole duurzame webshop en nu heb ik hem maar 1x gekregen.

Heb ze al gemaild en hoop maar dat ze me geloven :no_mouth:

Ik had hetzelfde met de 501 shorts, heb 'm toevallig vandaag naar de kleermaker gebracht. De pijpen lopen wel uit, zeker als je ze een beetje oprekt met je handen als je 'm aan hebt! Was ook wel nodig want die zaten bij mij ook loeistrak als ik ging zitten :cry:

1 like

Bij de meeste Levi’s winkels (en anders zeker bij de Rode winkel in Utrecht mocht dat in de buurt zijn) kan je je jeans laten vermaken. Dus dan koop je bijvoorbeeld een grotere maat die lekker zit om je benen en de taille maken ze dan passend voor je!

Kost weer iets meer, maar dan heb je wel een perfecte jeans.

@JaneB

1 like

Ik ga komend weekend naar Londen en ga daar dan zeker even kijken! Wilde het liefst voor Londen iets vinden haha.

O genoeg winkels waar je vast kunt slagen in Londen. Alleen jammer dat je de jas niet eerder hebt :sweat_smile:

1 like

Ik zag zoiets laats bij NIKKIE.
Misschien even het kijken waard?

1 like

@JaneB wel fijn om te weten dat ze nog uitrekken en ik niet de enige ben. Zal binnenkort weer eens een poging ermee wagen.

@_Fee ook een goede tip! Vind het wel belachelijk dat dit nodig is want goedkope broeken van H&M of Only zijn geen enkel probleem en zitten top.

deze is in het echt, echt feloranje! dus niet echt mooi roestig-bruin

1 like

Ik had er precies zo 1tje van Monki, mijne was okergeel, maar hij was er volgens mij toen ook in roestbruin. Maar het is oprecht denk ik al uit de collectie van 5 jaar geleden…

Ik heb binnen een paar weken een bruiloft, met als dresscode ‘kleurrijk’. Nu heb ik deze jurk hangen die ik graag wil aandoen:

En ik dacht eraan om een contrasterende kleur handtas en / of schoenen te doen.

Ik vind deze van &Other Stories prachtig:

Maar misschien allemaal niet kleurrijk genoeg samen? Als jullie nog suggesties hebben voor accessoires, hoor ik het graag :zipper_mouth_face:

15 likes

Vind ik wel kleurrijk hoor! En hele mooie combinatie. Misschien zou je nog iets geels erbij kunnen doen qua schoenen, sieraden of sjaaltje in je haar bijv :slight_smile:

1 like

Ja aan geel zat ik ook te denken! Staat me niet heel mooi, maar misschien in de schoenen, dan valt het minder op. En een beetje gedempt, zoals de kleur blauw in de jurk.

@shortandsmiling Zeker mooi kleurrijk zo! Eventueel met dit soort schoenen:

3 likes