Modetopic

Als je nog oude panty’s hebt liggen (met gaten ofzo) kun je die ook afknippen voor hetzelfde effect :slight_smile:

1 like

Niet rafelen maar het rolt wel iets op naar boven, als je snapt wat ik bedoel haha? Het is iig niet storend. En je ziet het natuurlijk ook niet (vind zelf panty’s altijd fijner dan die korte legging broekjes want ze zijn wat dunner en je kunt ze lekker hoog optrekken)

Vanochtend ben ik op zoek gegaan naar “lange korte broeken” ivm schuur plekken tussen mijn benen.

Helaas is dit niet gelukt, korte broekjes van luchtige stof heb ik geen kont in.
Bermuda jeans stoppen echt op een verschrikkelijke plek waardoor ik een soort Vetrol ontwikkel op de plek waar de broek stopt.

Ik werk van de zomer elke dag buiten en loop ook de hele dag. ik mag zelf bepalen wat voor onderkleding ik draag maar jurkjes en wind gaan slecht samen. Wie heeft DE tip?

:point_up: :point_up: :point_up:

De korte broekjes die hierboven worden beschreven! Draag ik zelf ook altijd onder mijn jurkjes. Vind ik ook heel praktisch. Geen gedoe met smeerseltjes o.i.d waar ik soms mensen over hoor maar gewoon lekker een kort broekje aan.

Ik ben het liefst opzoek naar iets anders als een rokje of jurkje. Dit is namelijk niet erg praktisch om in te werken maar ik zal het onthouden en zeker eens proberen met een iets langere jurk.

Ahh sorry! Las je vraag iets te snel.

Hoe lang wil je de broek hebben? Tot aan de knie of nog een stukje erboven?

Als je ergens een leuke jumpsuit kan vinden is dat wellicht ook heel lekker om te werken. Heb je ook modellen van die tot aan de kuit vallen en iets wijder uitlopende pijp. Als dat van een beetje lekker materiaal is kan dat ook wel met ietsje warmere temperaturen omdat dat heel lekker zit.

1 like

Ik slaag altijd bij de C&A voor langere korte broeken! Vaak vind ik ze net te lang om er leuk uit te zien, dus dan rol ik de pijpen een klein beetje op, maar dan zijn ze nog steeds lang genoeg om m’n dijen niet tegen elkaar te laten schuren. Het is niet de allerbeste kwaliteit stof, maar het kost dan ook bijna niks

Daar ben ik ook lang geweest, de langere moddelen van hun stoppen precies op de verkeerde lengte en oprollen zag er niet zo mooi uit.

Ik ga inderdaad dan maar eens kijken naar een knie hoogte broek en lange luchtige broeken. Misschien bestel ik volgende week gewoon een hele horde aan onderkleding want in de winkels werd ik bijna verdrietig.

1 like

Ik vind deze van de Hema fijn. Zijn niet echt corrigerend, van een glad en dun stofje en zitten lekker!

Oude lange broeken knippen naar de lengte die prettig voor jou is.

1 like

Van de Hema kan ik het hebben, ik hou van de Hema. Maar misschien heeft Zeeman/Wibra/Primark wel iets vergelijkbaars? Of van die bandalettes (die kanten banden die je om je bovenbenen doet), die kan je volgens mij voor € 3 op Ali bestellen

Ik heb dit soort broekjes van de H&M. Ze shapen echt nauwelijks maar zitten niet heel warm onder een jurkje/rokje. Zie dat er nu niet meer zijn maar ze hebben ze ook in zwart. (En dan hoop ik dat ze nog weer terug komen.) En bij Uniqlo hebben ze ook zoiets, die corrigeren wel iets meer maar niet hinderlijk strak. En allemaal lang genoeg tegen schurende benen, tenminste bij mij, maar ben niet zo heel lang.

1 like

Weet iemand waar ik een corrigerende body string oid kan kopen? Mijn buik is mijn probleemgebied, maar mijn bovenbenen en kont mogen juist wat groter. Die wil ik niet nog platter maken haha.

Bij de esprit misschien? En the sting heeft ook lange korte broeken in verschillende kleuren

Ik heb laatst een jurkje besteld voor twee feestjes (geregistreerd partnerschap), helaas stond dat me echt totaal niet.

Vanmiddag deze jumpsuit besteld:

met deze sandaaltjes:

Hopen dat dit dan wel wat is. Hoe zouden jullie dit nog aanvullen qua accessoires? Hoop dat die sandalen er een beetje leuk onder staan, ik wilde geen standaard zwart en ik lees hier vaak dat contrasterende kleuren juist leuk staan. :smiley:

7 likes

Deze winkels zitten hier helaas niet in de buurt, ik zal eens online kijken. Bedankt

Heb deze shorts ook gezien bij C&A? Perfecte lengte en luchtig stofje van viscose

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/shorts-gestreept-2042599/6

Zodra ik het binnen heb, zal ik het eens met goud proberen! Lichtblauw heb ik niet. Dankjewel!

Ik heb dit model gepast, maar omdat ik een dikkere buik en benen maar geen kont staat dit totaal niet.

Ik zweer bij deze broekjes: https://www.kruidvat.nl/anni-rolfi-body-controlpants/p/2544606