Modetopic

Ik vraag me af waar ik (lange of ten minste tot de knie) zomerjurken kan vinden voor op kantoor. Het mag semi-informeel zijn. Waar ik niet dik in lijk, want ben best wel stevig en heb nauwelijks borsten :thinking:

Ik vind goud hierbij mooi que sieradenkleur!

Iemand een look a like van deze rok gezien? Vind hem te duur maar zo mooi…

Nou ik heb deze bijv van Hema en samenstelling: 55% elastaan / 45% nylon.

Waar heb je die van jou gehaald dan?

Ik heb over een week een bruiloft met de dresscode summer chic. De bruiloft is op een camping. Nu heb ik twee opties, maar welke is meer geschikt?


  • Optie 1
  • Optie 2
  • Anders, namelijk dit jurkje (en dan de link naar het perfecte jurkje voor max 50 euro)

0 stemmers

Other Stories heeft altijd mooie jurken!

1 like

Nee! Maar er is nu een kortingscode voor 30%!

Samenvatting

oursecret

1 like

Ik heb nav. jouw post nog even wat bloemetjesjurken gepast vanmiddag maar ze zitten me allemaal niet mooi ofzo. Ben ook wat aangekomen afgelopen tijd dus sowieso al niet zo comfortabel in mijn lijf momenteel. Ik laat het wel op de dag zelf aankomen waar ik zin in heb, zolang beide maar een beetje in het thema passen vind ik het goed voor nu!

1 like

Oe dankje! Heel fijn

1 like

Ik leef nu in die van de zeeman. Duizend keer meer comfortabel. Dank!

1 like

Ik heb een hele fijne van de Hunkemöller!

Dan ga ik daar even kijken, thanks!

Ik zou het met een blazer dragen en skinny jeans.

1 like

Rood gaat goed onder licht/wit (zolang het niet beetje doorzichtige stof is zoals linnen). Klinkt gek, maar op de een of andere manier zie je dat niet! Als je licht bent felrood en als je donkerder bent dan iets meer bordeauxrood.

1 like

Ik vind zelf die geknoopte topjes en blousjes het leukst zonder iets erover.

2 likes

Een kleur die het dichtst bij je huidskleur is en een t-shirt bh. Bij mij is dat bruin en zwart.

Wat voor schoenen dragen jullie onder palazzo/flared/paperbag broeken? En dan voornamelijk voor naar werk. In de winter combineerde ik ze met zwarte laarsjes (pistol boots) en nu met stan smiths maar ik weet eigenlijk niet zo goed of ik dat nou zo leuk vind. Nog tips? Bepaald type sneakers of ander soort schoenen?

Lage dr. martens en mijn veja sneakers. Vind allstars er ook prima onder staan.

1 like

Ik heb net mijn outfit klaargelegd voor morgen en ga onder mijn flared broek Nike air max 97 dragen. Soms doe ik gewoon sandalen of all stars

1 like

Wat vinden jullie mooie laarsjes voor onder een jurkje? Ik bedoel dan een beetje van die stoere schoenen. Het moet niet te lomp lijken, ik ben maar 1.60 met maat 36 haha

1 like