Modetopic

licht- of juist felblauw, groentinten, lila (en niet licht/vrolijk, maar wel mooi denk ik: paars, bordeaux).

1 like

Oh bordeaux lijkt me inderdaad ook heel mooi, wat een goede. Groen ook trouwens! Dankjewel!

1 like

en marine.
Oppassen voor NS / Ikea vibes

2 likes

Ik heb hulp nodig :sweat_smile: ik ga vandaag naar een festival en wil heel graag deze body aan:

Normaal zou ik hem ook met een jeans dragen, maar het is natuurlijk best warm. Is het te bloot met een rokje ofzo? En wat voor schoenen? Hoe zouden jullie dit dragen? Of niet haha

Ik vind dat het met een rokje wel kan hoor met dit weer. Zolang die niet super kort is. Zelf zou ik er sandaaltjes onder doen maar weet niet of dat handig is op een festival.

1 like

Ik zou sneakers doen op een festival, of laarsjes! En ik denk dat het zeker kan met een rokje! Ik zou wel uitkijken dat het niet te kunstschaatspakje-achtig wordt. Evt met een lange luchtige broek of culotte kan ook leuk zijn!

1 like

Ik vind het echt lastig hoe te kleden naar kantoor aankomende week met die temperaturen. Er is geen airco en het moet natuurlijk wel representatief/netjes zijn

Met een jeansshort dan en sneakers of laarsjes.

1 like

Heeft iemand wel eens bij diestijl besteld? Zie het wel eens langskomen op insta en zie wel wat leuke dingen. Hoe is de kwaliteit?

Thanks! En ook @Clarity en @anon94840299

Het worden sowieso sneakers en twijfel nog tussen een oranje wijde broek op een zwarte skaterrok. Jeansshort vind ik eigenlijk ook heel leuk, maar ben zojuist tot de conclusie gekomen dat ik die niet meer pas helaas hehe​:grimacing::disappointed_relieved:

Maar met de instemming (iets korts kan wel) durf ik het wel aan :grin:

1 like

I feel u. Ik heb een paar culotte broeken die ik nu vaak draag naar kantoor. Zijn heel luchtig maar toch gekleed, miss ook iets voor jou?

Ik vind het ook lastig! Inderdaad luchtige kleding is dan denk ik het ideaalst. Zelf doe ik ook vaak schoenen aan die ik stiekem onder mijn bureau kan uitdoen. Ik verlies veel warmte via mijn voeten dus als ik even sneaky met blote voeten kan zitten is dat echt heerlijk haha. Vaak doe ik dan iets als pumps/sandaaltjes/instappers aan oid, maar het ligt er ook net aan hoe formeel je kantoor is

Hebben jullie nog tips voor zwarte sandaaltjes die lekker lopen? Ze moeten er nog wel een beetje charmant uit zien onder een jurkje. Die Timberland sandaaltjes heb ik al langs zien komen!

Heeft iemand nog tips voor echt fijne, luchtige (linnen?) broeken die geschikt zijn voor werk (thuiszorg), maar ook gewoon leuk zijn en voor in je vrije tijd? Oh en die niet doorschijnen… :sweat_smile:

Linkjes zijn welkom.

Ik wilde Timberland zeggen haha, maar ik geloof dat Fred de la Bretonière ook wel iets is!

1 like

Vanaf 29 juni zijn er linnen broeken in de Lidl voor €9,99. Heb er zelf 2 besteld omdat ik ze er best leuk uit vind zien. Wel via de Belgische webshop, weet niet of ze er in NL ook zijn
Deze dus:

2 likes

Ik heb net mooie van Teva binnen!

2 likes

Ik heb zaterdag een festival en het wordt 32 graden met volle zon :dizzy_face: ik ben op zoek naar een mooi luchtig jurkje, maar kan echt niets vinden. Iemand ideeën? Liefst een mouwtje, met een leuk printje o.i.d.

Een blousejurkje? Die hebben vaak leuke prints en mouwtjes. Hier best wel veel verschillende soorten:

Thanks, ik ga even kijken!