Modetopic

Wauw die 1e! Ik ben @Krabsalade niet, maar heb binnenkort ook een bruiloft :see_no_evil: iemand nog een kortingscode voor Asos? Haha

2 likes

@anon39978576 had je nog meer mooie pastel jurken gevonden? :innocent: Ik kan alleen geen jurk aan zonder bh, helaas haha. Hang tussen maat 44-46-48 in en mijn buik is mijn issue.

Oh kak ik zie dat ik 2x dezelfde jurk heb gelinkt achja

@FrozenFlame oke hehe ik ga nog even snel voor jou loeren en dan ga ik morgen weer verder. Maakt de kleur niet uit als het maar pastel is?

Ahh zo lief ! :kissing_heart: Nou dresscode is tenue de ville, dus ik las op internet vooral pastel. Ik ben qua huid tintje melkfles, wel donkerbruine ogen en donkerblond haar. Dus qua kleurā€¦ als het maar geen pastel geel is.

1 like

Heb je al bij Asos gekeken?

Jaa, maar ze hebben daar zo veel dat ik een beetje overdonderd was haha

Ja snap ik :wink: Dan kijk ik ook nog even voor je mee

2 likes

Ah zo lief !!

Kant licht roze wijd uitlopend
Ook roze haha
Zoiets valt ook onder tenue de ville
Rozeā€¦ oeps hehe
Blauw!

@FrozenFlame

1 like

mintgroen met kant
strokenjurk
Roze wikkeljurk

4 likes

Oee mooi! Die roze met kant is echt mooi! Sommige linkjes zijn wel dubbel geloof ik :wink:

Oh die strokenjurk is echt gaaf! En die roze kan je ook nog vaker aan, dat is ook heel fijn.

Haha jaa shit zag inderdaad dat er iets misgaat met de linkjes. Zal morgen even beter mn best doen.

1 like

Al heel lief dat je Ć¼berhaupt mee zoekt hoor! :blush:

1 like

oke ik ben heel dom hoor maar bestellen op asos gaat gewoon goed? Ik voel altijd een drempel om te bestellen terwijl ik 20329402 leuke dingen zie (o.a. in dit topic).

1 like

Ja, heb nooit problemen gehad en retourneren is ook heel makkelijk geworden gelukkig!

Ik heb ook een mode vraag. Ik heb een pantalon die ik vorig jaar heb gekocht nadat ik wat was afgevallen en vervolgens nooit gedragen heb omdat hij zo strak zit bij mijn kont? Maar nu vraag ik me eigenlijk af of dat niet gewoon hoort, want ik ben ondertussen nog wat kilos kwijt en het zit gewoon nog steeds strak? Zeg maar als een soort skinny jeans, terwijl de pijpen wel los zittenā€¦ Snap er niks van.

@Jadore asos is een hele fijne site. En bestellen gaat heel fijn ik heb nog nooit problemen gehad.
Verzend kosten boven de 25 euro zijn gratis en anders maar 3 euro. Retouneren is ook gratis geloof ik.

( ik word niet betaald door hun maar asos als je dit leestā€¦)

@RupiKaur ik denk inderdaad dat het zo hoort. Dat ze een soort van het accent op de billen willen leggen haha.

1 like

Heh shit, dat is nou precies niet zo netjes voor mā€™n werk denk ikā€¦ Ik twijfel erover, misschien maak ik nog wel eens een foto zodat jullie het kunnen beoordelen haha. Wil zo graag ook een pantalon dragen want ik vind het zo mooi staan.

1 like

Ooeh, ik ben ook weer op zoek naar nieuwe dingetjes! Dit is mn pinterestbord voor inspiratie
Pinterest
Ik draag graag een zwarte basis met 1 of meer kledingstukken met hele drukke gekleurde prints. Meestal zijn dat kimonoā€™s of leggings.
Ben op zoek naar nieuwe kimonoā€™s, leggings en hele wijde culottes :slight_smile:
Maar ben ook wel benieuwd naar andere input!

Ja precies, buiten het werk om zou het kunnen maar tussen die pubers ga ik dat echt niet doen haha. Werk sowieso bij een strenge school waar korte broeken voor mannen en spaghettibandjes no-go zijn :roll_eyes: dus denk dat het ook door de directie niet gewaardeerd zal wordenā€¦

1 like