Modetopic

Oh daar zou ik me weinig van aantrekken hoor! Helemaal als het één keer genoemd wordt op meerdere reviews. Daarnaast lijkt hij me door de plek waar de rok begint uit te lopen juist wel geschikt als je de behoefte hebt een eventueel buikje te verbergen?

1 like

Mode kan heel veel zijn, maar dit vind ik tops die je nu (en al jaren) niet in hele reguliere winkels zou vinden die proberen de vrouw van 20-40 aan te spreken.

Love prints, die panter is ook echt heel tof vind ik, maar die andere twee zijn oubollig en lijkt ook geen mooi stofje.

Je moet dragen waar jij je goed in voelt. Ik probeer zelf iig polyester als stof zoveel mogelijk te vermijden. Beter dik katoen of viscose. Streepjes zijn bijv tijdloos, maar echt gewoon simpele streepjes zoals bijv


Of met echt alleen een en dezelfde horizontale streep.
Dat kan op zwart/jeans/khaki eigenlijk alles wel.

Oh deze vind ik ook wel heel mooi! Goeie kleur ook. Vind hem ook niet perse (te) kort

2 likes

Love deze! Waar is die van?

Mango Violeta :nerd_face:

1 like

Ken je het merk Chi Chi London? Volgens mij vind jij dat ook mooi. :innocent:

1 like

Ik vind die fel rode heel erg leuk! Zeker voor een bruiloft in de lente vind ik dat fel rode heel vrolijk.

1 like

Ik zoek schoenen voor onder mijn bruidsjurk. Ik ga trouwen op het strand in het buitenland. Ik zoek schoenen of sandaaltjes zonder hak, niet te truttig.
De jurk is een beetje aansluitend en heeft een wat blush ondertoon, met zilveren kraaltjes. Ik moet volgende maand heen, dan gaan ze hem vermaken maar dan moet ik eigenlijk de schoenen er al bij aan ivm lengte. Iemand ideeën?

Ik wist dat Dune London een mooie wedding collectie heeft, maar toen ik ging kijken zag ik enkel deze als platte variant:

Hangt wel een beetje af of je de schoen na het trouwen nog wilt dragen, en hoe extrinsiek je dat wilt.
Mogelijk anders een simpele nude sandaal/ballerina?

1 like

Bedankt voor het meedenken! Zoiets zou wel goed bij de jurk passen denk ik! Ik vind een puntige neus alleen niet zo. Ik hoef ze niet per se daarna nog te dragen. Nude zou denk ik ook wel mooi staan inderdaad, daar ga ik even naar zoeken.

Wat denk je (jullie) dat mooier is onder een bruidsjurk, ballerina’s of sandaaltjes?

Ik heb trouwens nog even naar foto’s van m’n jurk gekeken, maar de kraaltjes zijn wit ipv zilver.

Sandaaltjes lijken mij ook mooi, en juist fijner op het strand, omdat het zand wat je erin loopt er ook zo weer uitvalt. Bij ballerina’s blijft het erin zitten en moet je ze telkens leeggooien denk ik

2 likes

Ik heb onderstaande top binnen van de h&m,
Alleen is hij dus behoorlijk kort, net geen croptop

Hoe combineer ik dat leuk? Ik had het geprobeerd met een highwaisted jeans, maar ik heb wat buik+lobehandles waardoor ik dat niet zo mooi vind.

Misschien kunnen jullie helpen…

Ik zoek sockboots. Zwart, blokhak, max 10 cm. Ronde punt. Geen rits. Aansluitend en over de enkel. Oh en niet te vergeten; maat 42. :roll_eyes: Prijs de 50 euro maar bij perfecte ben ik bereid meer te betalen. Ik vind ze van Tommy prachtig maar twijfel doordat er groot Tommy ingeborduurd staat. Of zouden jullie zeggen; doen? Nee eh.


Mochten jullie een fysieke winkel weten waar ze sockboots verkopen die voldoen aan mijn wensen; graag!

De pakketjes man wordt namelijk gek van me :joy:

Bershka en Pull and Bear vaak rond de 50 :slight_smile:

Bedankt voor je reactie. Heb het aangepast… Ik zoek maat 42. En dat maakt het zo moeilijk :roll_eyes::joy:

Omdat ik binnenkort aan het werk ga ben ik opzoek naar leuke kleding om in te werken. Doordat ik een vrij bolle rug en redelijke boobs heb zitten normale blousjes en blazers vaak niet lekker. Alleen nu heb ik alleen nogmaar de blouses van H&M met stretch ontdekt (heb ik wel al in veel kleuren gelukkig; https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0507910004.html // https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0507909001.html )
En deze blazer van de Steps (maar in twee kleuren https://www.steps.nl/smart-blazer-blauw/product/95171/)

Weten jullie misschien andere leuke/nette tops en jasjes die ik aan zou kunnen naar m’n werk, eventueel blouses en blazers met stretch? Als er geen stretch in zit wordt het vaak oncomfortabel omdat ik m’n armen naar voren wil kunnen strekken en dat lukt anders dus niet fijn.
Hoop dat jullie leuke dingen weten :slight_smile:

Op een kokerrok? Die kan (als het stevige stof is) redelijk wat ‘buikje/lovehandles’ verbergen…

1 like

Wie weet het perfecte zwarte sokje dat NIET uitsteekt boven een sneaker en dat ook niet verder afzakt? :blush:

1 like

JA! Mesh sportsokken van de Primark. Je hebt ze in allerlei kleuren en deze zakken niet af. Niet in de droger doen, dan krimpen ze wel.

5 likes

Dit! :heart_eyes:

1 like