Modetopic

Studio Anneloes heeft mooie kleding van travelstof. Zit heerlijk, rekt mee en is toch gekleed. Het is wel wat prijzig maar dus goede kwaliteit.

Holy grail sokken!

1 like



Vinden jullie dat deze outfit kan voor een bruiloft in april? Zou normaal eerder voor een jurkje gaan maar vind dat lastig qua temperatuur, aangezien ik dan liever geen panty aandoe. Heeft iemand ervaring met pijpen smaller laten maken bij zo’n broek? Kan dat gewoon? Hij moet namelijk sowieso korter maar twijfel of hij dan ook smaller moet

21 likes

Ik vind het een hele mooie outfit, maar niet echt voor een bruiloft denk ik… Misschien met een andere kleur top? Vind het zwart wat zwaar, zeker voor een lentebruiloft. Zou denk ik dan voor een lichte (lichtblauw?) top met een (bloemen)printje gaan. Florals for spring is natuurlijk groundbreaking, maar denk oprecht dat dat heel leuk zou zijn.

8 likes

Ah lichtblauw had ik zelf nog niet aangedacht, dat lijkt me ook wel mooi inderdaad. Wil ook weer niet teveel richting creme/wit vandaar dat ik het lastig vind.

1 like

Wauw staat je prachtig zeg! Maar zou zelf ook voor een lichtere top gaan voor een bruiloft denk ik!

1 like

Prachtig! Ik ging zelf in mei naar een bruiloft in een heel luchtig jurkje met ruches in zwart met witte sterretjes. Werd hier op ‘t forum ook heel erg verdeeld op gereageerd. De tips om er een bloemen top of iets wits er op te doen lijkt me ook heel mooi hoor!

Flared smaller maken kan ook gewoon goed, heb ik ook laten doen. Kan echt het verschil maken dat het net mooier valt!

2 likes

Je doet me denken aan Mickey Mouse met deze outfit en ik vind het geweldig haha! Staat je ook heel mooi!

4 likes

Hele mooie broek! Waar is hij van? Iets ton sur ton vind ik ook chique voor een bruiloft, dus donkerder of lichter topje erop? Ik vind hem niet te wijd trouwens, juist mooi en chique!

2 likes

Dankjewel! Mickey Mouse, dat vind ik leuk haha.

@Blush @Jetlag bedankt! Mooi dat het smaller maken geen probleem is. Ik ga hem in ieder geval houden & op zoek naar een lichtere top.

@Krekel dankjewel! Hij is van Josh V. Reageer nu via mobiel dus kan niet zo makkelijk linken. Mocht je die willen dan laat maar weten.

2 likes


Zijn er ook in het zwart

1 like

Deze vraag is vast al 10.000 keer gesteld, maar wat voor soort sneakers staan mooi onder een spijkerbroek met wijde pijpen en een skinny? Ik heb best brede voeten, dus iets als Air Max pas ik niet echt (maar beauty is pain, toch?).
Normaal draag ik All Stars of Skechers D’lites en ik weet niet of dat onder wijde pijpen leuk staat :thinking:

Stan Smiths? Die draag ik gewoon overal onder, of misschien superga?

1 like

Hier ook brede voeten, en ik vind juist air max veel fijner zitten dan all stars.
Adidas valt vaak ook wat breder

1 like

Ik vind allstars onder wijde pijpen juist leuk en nonchalant staan!

3 likes

Ik dacht meteen aan All Stars, zeker de zwarte versie

1 like

Lotto sokken van de action! Wel die met ribbels/gel/siliconen achterin! 2 paar voor €1,99 fijnste sokken ever!

Vans! Zitten super met brede voeten en staan mooi onder zowel strakke als wijde broeken

2 likes

Ik ga over 2 maanden trouwen; geen feest, alleen met 2 getuigen naar het gemeentehuis voor een handtekening.

Maar nou wil ik voor de foto wel een leuk jurkje kopen, maar heb echt geen inspiratie.

Lange mouwen? Maar het is in mei dus kan warm zijn al, en een kleur? Ik ben een zomertype dus moet wel koel zijn kwa kleur.

Lastig, iemand een leuk jurkje gezien?

Bij About you zag ik wel een bride to be categorie en bridesmaids ook volgens mij. En als je iets in de stijl ziet maar nog niet helemaal zou ik op het merk gaan zoeken. Kan ook bij Zalando.

Een mooie dag alvast!!