Mode-advies

Ik ben team Veja!

In canvas of leer met drie straps :slight_smile:

Waar kan ik een mooie nep-leren skinny vinden? Ik heb het gevoel dat het onmogelijk is, maar als ik weer eens mensen kijk - zie ik dat best veel mensen zo eentje hebben.

Zara of Mango!

Zara! En dan deze:

Lubbert niet bij de knie, geen cameltoe, en maakt geen vuilniszakken-geluid als je loopt. Kan ‘m echt aanraden, ik draag ‘m het liefst elke dag. En dat voor 20.-…

Hoe lang ben jij?

Dit klinkt echt goed! Ik twijfel alleen een beetje over de maat, ik heb meestal een S of een M. Zit ‘ie heel strak?

@Viooltjes 1.65, valt wel als enkel-model. Als je langer bent dan ik, lijkt ie me wat aan de korte kant
@pastelzwart Ik heb een normale maat 38 en de M is prima. Lijkt me redelijk true-to-size. Valt niet bizar strak, wel gewoon skinny/aansluitend. Maar niet zo strak als een legging.

Ik ben een kabouter, haha, maar ik houd echt van mooie leather-like broeken. Al vind ik deze achterkant wel een beetje twijfelachtig, heb liever echte of fake kontzakken, hierbij heb ik denk ik nog het gevoel dat ik er iets over heen moet laten hangen.

Ja dat zou ik doen. Tenzij je enorme insta-fitgurlbillen hebt, maar die heb ik toevallig dan niet, dus draag ‘m in elk niet met een korte trui. Wel met een tshirtje en ene blazer die mijn billen 3/4 bedekt, of een wat langere grofgebreide trui

Awh, ik ben 1.72 dus dat gaat er misschien wat gek uitzien :stuck_out_tongue: Binnenkort maar even in de winkel passen.

@Viooltjes de zakken doen me denken aan die van een pantalon. Daar hoeft mijns inziens niet per se iets overheen.

Ik twijfel om een panter flared te kopen, maar “kan” dat nog is het al gedaan met de pantertrend? Hij is ook nog eens dik in de sale, waardoor ik denk dat het stiekem wel eens klaar is haha!

Maar is dat erg? :thinking: Als jij het een toffe broek vindt, waarom niet? In mijn leven is het nooit klaar met panterprint trouwens.

Nee ik vind het heeeerlijk, dus eigenlijk moet ik het dan gewoon doen he.

Ja!

Alleen de samenstelling van de buitenkant wordt uitgelegd in dit linkje
Kun jij mij vertellen hoe de binnenkant is? Ga je er niet van zweten?

De binnenkant is heel zacht. Doet mij een beetje suede-achtig aan, maar weet niet wat het precieze materiaal is. Ik heb er geen zweetbenen of -billen in, maar dat kan ook samenhangen met de temperatuur buiten…

Ik weet niet of dit hier helemaal thuishoort, maar waar verkopen jullie je kleding het liefst? Meestal geef ik kleding weg, dus ik heb hier eigenlijk helemaal geen ervaring mee! Vinden jullie united wardrobe fijn, gebruiken jullie marktplaats of iets anders?

Even om hier op terug te komen; ik had geen andere broek (of rok of jurk) die ik aan kon en ook al voelde ik mijn buikje hier bewust zichtbaar in, het moest deze eigenlijk wel worden. Heb er toch nog een top bij gevonden en ik voelde me echt helemaal niet dik op locatie. Ik maakte ook nog even een foto aan het begin van de avond, en ik bleek afgevallen te zijn en dat zag ik pas op de foto. Vond mezelf er best hot in uitzien! Viel reuze mee!
Hopelijk kan ik nu vaker zulke broeken aan zonder dat ik me een dikkie voel.

Ik vind er eentje van heel fijn! Hij heet pchighfive delly (98% katoen). Ik heb hem ongeveer een jaar, iets langer, en hij is nog net zo dik en strak als toen ik hem net had. Het enige is dat er een klein, licht geschaafd stukje op de broek zit. Ik vond dit steeds minder mooi worden, dus dat heb ik laatst bij de kleermaker laten fixen. Het ziet er echt netjes uit nu :slight_smile:

Ik ben ook 1.72 en ben fan van de Only-broeken! Mijn fakeleer skinny heb ik nu ruim een jaar en is nog in perfecte staat. Gewoon lengtemaat 32 komt op mijn enkels (niet korter), maar er bestaat ook lengtemaat 34.