Mode-advies

Ah dankje! Ik heb meestal Pieces broeken, dus die van Only zullen vast ook wel goed zitten. Bedankt voor de tip :relaxed:

Wat voor schoenen zouden jullie dragen onder dit soort broeken?

Bij mijn kantoorbaan combineerde ik ze altijd met laarsjes of witte lage allstars. Die laatste draag ik inmiddels niet meer, want ze zijn heel vies en met laarsjes wordt het al snel zo netjes/tuttig. Ik vind sneakers er vaak wat lomp onder staan, vooral wanneer de broek een printje heeft. Of je moet sneakers in één kleur hebben. Sandaaltjes vind ik er prachtig onder staan, maar totaal niet praktisch en heel erg overdressed, dat vind ik meer iets voor een feestje.

Nu wil ik misschien van die instappers kopen of van die nette veterschoentjes. Beiden niet mijn smaak, maar ik weet gewoon niet zo goed wat anders. Iemand van jullie nog een goed idee?

Gewoon doen! Maakt niet uit of het ‘in’ is of niet, toch? Als jij er maar blij van wordt!

Misschien sneakers van een ander stofje dan canvas allstars? Bijvoorbeeld suède of leer (als op de eerste en derde foto). Dan ben je toch casual maar het staat toch wat netter. En als ze dan 1 kleur zijn dan past het ook als je een broek met print draagt.
Ik draag zulke broeken zelf vaak gewoon met mn vans (old skool).

Ik wilde dus net typen ‘veterschoentjes’ haha maar dat vind je niks. Ik kan ook niet zoveel anders bedenken. (laarsjes vind ik trouwens nooit echt een succes, dan valt de broek (met toch wel nauwe pijp) zo gek net op de laarsje) Ja dichte pumps, maar ik draag die niet.

Ik heb witte leren vans die gewoon helemaal wit zijn. Zulke sneakers vind ik wel wat netter en leuk onder dit soort broeken.

Ik zoek al een hele tijd een zwarte denim jeans. Dus echt van een dikke jeansstof. Het is daardoor vaak een beetje vaal/grijzig, maar dat vind ik juist wel mooi. Het liefst een skinny model maar mom jeans mag ook. Ik heb korte benen. Iemand een tip? (Als voorbeeld: ik vind de Jamies van Top Shop van te dunne stof gemaakt, te veel stretch)

Oja bij mij vallen ze vaak net ín mijn laarsje, omdat de broeken vaak net wat te lang zijn voor mijn geringe lengte.

@Nairobi @Floepsie Ja, misschien ga ik dan wel voor sneakers uit een kleur. Wit is niet mijn smaak, maar er is vast wel iets leuks te vinden. Hebben jullie ook nog een idee voor een nettere optie? Misschien dat ik toch van die instappers erbij haal, die zijn vaak niet zo duur en dan kan ik die straks aan als het te warm is voor laarsjes. En dan voor dagen dat ik er niet perse netjes uit hoef te zien kan ik kiezen voor de sneakers.

Ik koop ze altijd bij weekday of cheap monday! Thursday zit bij mij perfect en is echt mooi zwart en verkrijgbaar in lengtemaat 30.

Ik heb Thursday gepast, maar vind hem te dun en niet van een dikke spijkerstof. Ja ik ben heel kritisch, daarom ben ik al maanden op zoek denk ik :sweat_smile:

Dun? Misschien dat hij dan veranderd is, die van mij is echt van een dikke stof! Maar ik zal met je meekijken :slight_smile:

Ja te veel polyester naar mijn voorkeur!

Ik heb nu die zwarte jeans Jamie aan, maar die vind ik ook echt niet dun? Vergeleken met H&M-broeken is dit echt een dikke stof, haha, maar jij hebt een ander kader denk ik! :sweat_smile: Heb ook een blauwe Jamie, die is wel een stuk dunner.

Maar als je (nog) dikker wilt dan kom je denk ik niet bij skinny’s (die hebben polystester nodig denk ik), misschien dan losservallende broeken van Levi’s ofzo? Van echte, echte spijkerstof?

(is het zichtbaar? https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/TP/72/1N/04/MQ/11/TP721N04M-Q11@7.jpg en https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/TP/72/1N/04/MQ/11/TP721N04M-Q11@9.jpg Dit model vind ik dan weer niks, maar zoiets qua stof bedoel ik. Zoveel mogelijk katoen.

Ik heb wel twee fijne van Zara en Mango in een skinny model met dikke jeansstof, maar ze zijn wel afgedragen inmiddels en hebben een best lage taille wat ik graag anders zou zien. Maar daar kom ik ze ook niet meer tegen afgelopen jaar.
En bij Topshop is het zo dat 30 te groot is, maar 28 pas ik ook niet in. Dus die winkel valt helaas af :frowning: (er liggen in mijn kast dus 2 broeken van topshop van een mooie jeansstof, maar op het moment kan ik ze beide niet aan :’))
De struggle is real hoor, die zoektocht.

Haha, ja ken het hoor, ik zou ook maat 29 bij Topshop moeten hebben, maar ik accepteer het maar dat ik nu beetje ruimte over heb bij m’n pens en dat ik de hele dag loop te hijsen of een riem om moet. :sob:

Christina van Kings of Indigo! Ik vind hem te dik en hij is na 1x wassen al vaal.

Zijn er ook broeken die zo comfortabel zitten zoals een joggingbroek maar die het niet zijn? Mijn buik is gevoelig dus ik hou niet van drukkende/knellende broeken, maar ik twijfel of alleen joggingbroeken the way to go zijn :confused:

Ja! Je had toch van de zomer veel van die ‘pantalons’ die ik eigenlijk maar joggingbroeken vond. Vooral bekend met een streep zijwaarts met een touwtje in de middel. Ik vind ze niet heel netjes, maar ze staan dus wel netter dan een jogging.

edit https://www.zalando.nl/monki-laila-trousers-broek-moq21a009-q12.html deze vind ik er nog leuker uitzien dan de broeken die ik eigenlijk bedoelde. ik wil dit nu ook, niet nodig :stuck_out_tongue:

Ik heb een best dikke skinny van de primark! Heel simpel zwart hight waist skinny (21 of 22 euro)