Modetopic

Zilver? Of bordeauxrood?

1 like

Ik had vorig jaar in juli een bruiloft en had ook een rood jurkje aan. Ik droeg sleehakken er onder, die hadden maar dunne bandjes over de voet lopen en die waren zwart. Had ook een klein zwart tasje, een heel dun zwart armbandje gecombineerd met een zilveren armbandje en zwarte oorbellen. Verder dan nog een zilveren kettinkje en zilveren horloge. Zodat het allemaal wel bij elkaar paste. Zwart klinkt zo misschien heel heftig bij rood en voor een bruiloft, maar het was allemaal heel subtiel.

Zou voor wat contrasterends of juist ton sur ton gaan, donkerblauw of bordeauxrood ofzo. Maar ik vind “nude” schoenen dan ook echt heel lelijk, dus misschien is dit advies niet geheel objectief. Vind het jurkje heel leuk trouwens!

3 likes

Ik zou er zilveren barely there sandalen op dragen.

3 likes

Oh, dat had ik er echt niet uitgehaald, vind ze hier wel als een nude overkomen eigenlijk. Dacht nog even dat het aan mijn f.lux lag, maar even uitgezet en ook zonder vind ik ze niet zo oker. Ben het met @Daelyss eens dat zilver ook heel mooi zal zijn trouwens!

1 like

Ik denk dat (donker)blauw er ook heel mooi bij is ja @Krabsalade. En die plateau pumps vind ik heel mooi! Geen ervaring met hoe zulke modellen lopen.

1 like

Supermooi! Als je iets meer “mode” zoekt, is fuchsia of felpaars super hierbij.

Sowieso staan wit, beige of zachtroze heel mooi bij rood. Goud en zilver bv ook. Ik denk op zich dat de meeste kleuren kunnen, zou enkel groen vermijden voor het kersteffect :wink:

2 likes

Zoiets, kobaltblauw zou ook mooi zijn.

2 likes

Heeft iemand hier wel eens een zonnebril gekocht bij Guts & Gusto? De glazen zien er op de website best licht uit, is dat ook zo?

Buh, vandaag deze blazer van Scotch binnengekregen, maar ik mis de taille denk ik. Voor mijn gevoel flatteert het totaal niet?

1 like

Ik vind ‘m je niet misstaan, al is ie eerder een beetje oversized dan heel fitted. Dus als dat laatste je bedoeling was, dan begrijp ik wel dat je twijfelt. Misschien even proberen anders te combineren, om te zien hoe het dan staat. Bijv met een wit tshirt, mouwen beetje opgerold/opgestroopt en met andere kleur spijkerbroek.

1 like

Als je hem open draagt vind ik het juist erg leuk staan! Dicht zou het de indruk kunnen wekken dat je geen taille hebt, maar dat is op de foto niet zo. Als ik een blazer koop die zo staat, dan hou ik 'm! Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

1 like

Ik heb deze jurk besteld, maar ben er nog niet helemaal over uit (hopelijk wel als ik hem in het echt zie). Heeft iemand misschien vergelijkbare aanraders? Mag ook korter, maar ik vind de stijl wel heel mooi, heeft wel iets extra’s dan simpelere jurkjes. Heb al veel van hetzelfde merk gezien, maar alles is zooo duur of net niet of niet in mijn maat :disappointed:

Oh en meningen zijn ook welkom! Ik vind het dus een prachtige jurk, maar ben bang dat het misschien een beetje te tuttig is?

9 likes

Houden als het je staat. Is een prachtige jurk!

1 like

Als het maar niet op een teleurstelling eindigt als zoiets :crossed_fingers::crossed_fingers:
(aar hij is van asos dus t zal wel niet hoor haha)

Samenvatting

4 likes

Hahahhaa, nee dat zijn meestal jurken die van Wish komen :joy::joy:

2 likes

Ik ben op zoek naar een witte, niet doorschijnende, katoenen blouse. Waar kan ik een mooie vinden?

Kiezen voor dik katoen, bijv van Ralph Lauren. En niet te aansluitend, dan zie je er sowieso minder doorheen. Maar een totaal niet doorschijnende witte blouse heb ik in elk geval nog nooit gevonden… (als jij ‘m wel vindt, wil ik weten waar!)

1 like

Ik heb een fijne idd van Ralph Lauren! Heb hem al jaren en hij is nog mooi.
Ik denk dat de meeste witte zullen doorschijnen, maar het ligt er natuurlijk aan wat je eronder draagt. Wit onder wit zie je meestal erg goed, maar als ik het bij een (rode) bh laat zie je meestal niks!

1 like

Ik ben dol op flared broeken, maar heb alleen donkere. Hebben jullie tips voor de lente en zomer? flared jeans vind ik bijmezelf niks.