Modetopic

Die van haar is in ieder geval van Rebellious Fashion: https://www.instagram.com/p/BbhxnmdHXJT/?hl=nl
Deze lijkt erop: https://www.rebelliousfashion.co.uk/white-chunky-rib-slash-neck-jumper-dress-kameron.html, maar ze hebben wel meer jumper dresses.

Zoiets als dit zou ook nog kunnen: https://www.missguided.eu/grey-chunky-roll-neck-knitted-jumper-dress10112007 en dan in 2 maten groter dan je eigen maat, zodat het langer valt.

1 like

Ik zoek een fijne/mooie blouse met panterprint. Iemand tips? :slight_smile: Kan wel dingen vinden op Zalando bijvoorbeeld, maar veel vind ik net niet.

Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van A.P.C tassen? Ik heb de demi lune op het oog en kan helaas niet heel veel op het internet lezen er over.

Ik zag laatst een leuke bij - hou je vast - Esprit!

1 like

Omg hallo, lees mijn review! Heb ik ‘m niet voor niks geschreven.

Misschien is dit wat?

1 like

Een vraag, past er een flesje water in?

De Ray Ban aviator heeft een kleine versie, en ook kindermaten. Het model moet je net staan, maar misschien de moeite waard om ff te kijken

Ik vrees dat het typische aan mom jeans net de niet-stretchy jeansstof is. Ik zou gewoon heel veel merken en modellen uitproberen tot je er een hebt gevonden die bij je lichaam past ofwel je neerleggen bij het feit dat mom-jeans niet goed bij je vorm passen. Zo heb ik met spijt in het hart moeten besluiten dat flare’s niet mijn ding zijn.

2 likes

Ik geloof dat deze een beetje rek heeft:

Het is iig niet die echt stugge stof. Het is wel een slim model mom jeans. Hij leek mij wel fijn maar hij was er niet in mijn maat, dus ik weet verder niet hoe hij zit.

1 like

Waaah, bedankt! Die is inderdaad heel leuk. Niet verwacht van Esprit.

1 like

Ik wil zaterdag mijn slag proberen te slaan met nieuwe jeans en ik zit zelf een beetje aan zulke broeken te denken:

Samenvatting

Heeft iemand een tip waar ik kan kijken? Het belangrijkste vind ik dat de jeans niet een te lichte kleur heeft en niet al te kapot is

Een gewoon half liter flesje niet, maar ik heb een klein flesje van Sistema (250 nl denk ik) dat er perfect in past! Het is dan wel nog lastiger om er dingen in en uit te halen, maar het past wel goed.

1 like

Dat zou wel heel fijn zijn! Als ik weer in Amsterdam ben zoek ik een winkel op💃🏼

@Krekel Super! Bedankt voor de tip. Ik zie dat ze meerdere kleine brillen hebben en de prijs is ook heel fijn🙌🏻

@Zitzak Ik vind de Ray Ban aviator brillen zo mooi. Bij anderen hahaha. Als ik er een draag lijkt het alsof ik uit de 60’s ontsnapt ben🙊

Ik vind mijn nike air max onwijs leuk, maar wel lastig te combineren. Hoe combineren jullie je air max of hoe zouden jullie dit doen?

2 likes

Niet echt :smile:

6 likes

Heel leuk zijn ze! Ik combineer ze met bijna alles haha: opgerolde pijpen van een spijkerbroek, wat kortere pantalon, flared broek, midi rok.
Even op pinterest naar outfits kijken?

1 like

Heb ik dit pak nodig in mijn leven?

  • Jazeker
  • Nee meid je hebt al genoeg kleren

0 stemmers

6 likes

Hier ga je in wonen. Doe de rest van je kleding dan maar weg en houd deze.

3 likes