Mode-advies

Lief dat je reageert. Punt is eigenlijk meer dat ik niet 1 specifiek zwart laarsje op het oog heb, maar dat ik hem wel van dat merk wil voor de allerbeste prijs. Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de Zalando lounge deal ga omdat ik daar het mooiste laarsje kan vinden. Op de andere sites vind ik het allemaal net niet.

Oh zo, hm ja wat ik wel handig vind is als je die schoen bijv op Zalando zoekt dat ze dan daar onder aangeven wat erop lijkt, zo kom ik soms nog wel op betere dingen.

Maar ik ben hierin eigenlijk best makkelijk, ik sla dingen die ik wil hebben een paar dagen op als favoriet en als ik telkens terug ga dan koop ik het, en als ik dan achteraf “wat beters” zie dan voel ik daar niks bij, haha, ik heb vrijwel nooit spijtgevoelens ofzo.

waarvan is die eerste tas?

Bedankt voor de vestjestip, ga ik misschien wel kopen dit weekend!

Cos!

Willen jullie me helpen kiezen? Ik kan niet kiezen tussen de jurk en de rok. En ja, ik weet dat het volop winter is, maar ik ben koppig en eigenwijs en gelukkig zijn er panty’s en laarzen :nerd_face:

• Jurk
  • Rok

0 stemmers

Ik heb op de jurk gestemd, maar ik zou eigenlijk zelf ook niet kunnen kiezen, hahah! Mag ik vragen waar de items van zijn? Ik wil de jurk <3

Haha, ik zit ook al letterlijk dagen te twijfelen, omdat ik gewoon beide heel graag wil. Maar beide items zijn van Rouje!

Dankje! Anders bestel je ze allebei en kijk je welke het mooist staat? Het kan ook dat iets te lang of te kort valt ofzo en dan moet je toch weer het andere item bestellen… :smirk:

(Sorry dat ik je hiertoe aan zet hahaha)

Hahaha, slechte invloed! Mijn probleem daarmee is, is dat ik vind dat Rouje er veeeel te lang over doet om geld terug te storten. Tijdje terug zag ik via T&T dat ze het item al hadden, maar pas 3 weken later kreeg ik het geld terug. En ik kon er niks van zeggen, want op de website staat dat ze het binnen een bepaalde tijd zouden doen en daar waren ze nog niet overheen.
Maar misschien doe ik het wel… Meh, de hebberigheid :joy:

Oh dat is wel echt vervelend! Indien je het geld even kunt missen, kun je het overwegen. Het lijkt me al helemaal irritant als je voor 1 item kiest, en het alsnog niet goed is. Ben benieuwd wat je uiteindelijk doet/houdt :smiley:

Ik weet dat de jurk sowieso goed zal zitten, heb die namelijk ook in andere kleuren (mijn meest favoriete jurk ooit, zo’n perfect model voor mijn lichaam). Maar ik vind de rok leuk, omdat het weer is anders is. Alleen ben ik bang dat een 36 niet over mijn heupen zal passen en met een 38 zal de taille weer te groot zijn, dus moet ik het laten innemen (moet ik vaker doen). Dus ja, vandaar de twijfel

Willen jullie mij ook helpen kiezen?:

1.

Of

2.

Ik ben een meisjes-meisje, kleine voeten en vind laarzen snel heel lomp bij mezelf staan.

Vind 1 er lager uitzien, staat er op een andere site ook geen hakhoogte?

Ik kan deze twee laarsjes nergens anders vinden. Niet op de site van Shabbies zelf, Omoda of de gewone Zalando. Dat zal ook de korting in de lounge verklaren denk ik

Bij zalando lounge kan ik bij maat wel de hakhoogte zien? Weet niet of het aan het model ligt of het er wel of niet bij staat.

O ja hahaha thanks

Ik vind de tweede wat classier zonder dat lipje aan de achterkant. Zo op het eerste gezicht lijken ze mij even hoog, maar dat kan ook aan de foto liggen.

Klopt, de hak is bij beide laarsjes 8 cm

@Evi-lena Ik vind de tweede mooier. Heb je al schoenen van Shabbies? Ik wil je totaal niet ontmoedigen, maar wat mij altijd er opvalt is dat de schachtwijdte bij wreef meestal vrij groot is bij dit merk, waardoor ik ze snel lomp vind ogen. Niets mis mee natuurlijk, maar misschien wel iets waar je op zou kunnen letten aangezien je zelf benoemde graag geen lompe schoenen te willen.