Modetopic

Leuk, waar koop ik dit? Staat je ook super mooi trouwens

1 like

@anon22402465 Interessant idee :thinking: ik zal het overwegen
@ferris Thanks, hij is van weekday!

1 like

Heeft iemand tips voor:

  • mooie wijd uitlopende broeken/leggings die geen streepjes patroon hebben!
  • mooie pantalons/chinos, redelijk betaalbaar

En dat allemaal voor een beetje een peerfiguur!! Broeken shoppen blijft best wel moeilijk als je wat aanwezigere heupen en bovenbenen hebt

Etam Lingerie vind ik top! Weet wel niet of ze ook naar NL verzenden.

victoria secret, als je de aanbiedingen/sale afwacht echt een prima prijs! ik bestel daar meestal bh’s voor ongeveer €15-€30. slipjes vaak in en aanbieding 10 voor €35/€40. En boven de €100 is gratis verzenden :blush:

LoveStories is prachtig, maar wel vrij duur. In de sale wel te doen!
Oysho heeft heel mooi ondergoed (niet duur ook), maar wel voornamelijk kleine cupmaten (vooral B, meestal ook A en C). Verder vind ik bij Monki en H&M ook vaak mooi ondergoed, maar iets minder ‘verfijnd’ dan bij &otherstories.

2 likes

Hoe heb je je ribomtrek groter gekregen?

Kijk eens bij Costes! Heb ik een hele mooie highwaisted pantalon vandaan die eindelijk goed past. Kan ‘m online even niet vinden tho.

Ik ben op zoek naar dit soort lente/zomerkleding van mooie stoffen (linnen, satijn) maar vind het niet echt. Heel mijn pinterest er vol van😅 Iemand een tip?

2 likes

Levi? Ik ben zelf altijd tevreden over de pasvorm daar en zij doen ook mee met Glamour Day!

1 like

Thanks ik ga daar eens kijken, al tijdje niet meer geweest!

1 like

Weekday heeft vaak mooie dingen vind ik, is misschien iets minimalistischer wel dan &Other stories.
Le petit trou is ook mooi, wel iets duurder maar tijdens de solden goed te doen.

1 like

Zijn er hier meer ladies met behoorlijke veloverschot na afvallen? Hebben jullie tips voor broeken, bh’s en ondergoed? Ik zoek sowieso een string met een hoge rand (en dan een keer geen corrigerende, want dat doet vét zeer).

Ja ik! Ben alleen zelf helaas ook nog steeds zoekende. Draag nu alleen high waisted broeken en ondergoed(wel alleen slips of boxers, nooit strings) Ik vind de broeken van primark lekker zitten en goedkoop (de 13 euro variant). Maar ik ben altijd opzoek naar de perfecte broek.

1 like

Ik wil deze ook, maar nog niet nagedacht hoe ik ze zou combineren. Daar denk ik eigenlijk nooit over na als ik air max koop. Ik heb veel streepjes shirtjes, dan kan t altijd wel. Ik zou het ook dragen onder rokjes, jurkjes, korte broek, skinny, boyfriend jeans, mom jeans. Als bovenkleding draag ik het ook met alles, blazer, trui, truitje met lange mouwen t shirtje, hempje.
Ik zou het alleen niet doen met een zwarte dikke panty (dan vindd ik donkere schoenen mooier) of flared broek

1 like

@anon22402465 en @Luipaard thanks voor jullie reacties! Ik combineer ze nu voornamelijk met een blauwe skinny en wat basic shirts. Vind het vooral lucht met lichte shirts. Denk dat ik gewoon een uit mijn comfort zone moet stappen. Gisteren had ik ze onder een zwarte skinny aan. Kreeg toen wel een beetje een pieten gevoel. Beetje het zelfde idee als onder een zwarte dikke panty. Heb voornamelijk t-shirts met streepjes. Vind die nu nog te koud, maar ik denk dat dat inderdaad heel leuk is! Misschien vind ik het combineren nu nog lastig omdat het buiten wat kouder is. Denk dat ik in de lente veel meer kan. Nogmaals bedankt dames!

1 like

Zwarte skinny doe ik dan weer wel en nu ik het zo lees vraag ik mezelf af wat dan het verschil is met een zwarte dikke panty haha maar miss idd dat pieten gevoel

1 like

Vinden jullie dat de myomy paperbag tassen het geld waard zijn? Ik weet dat ze eigenlijk helemaal niet zo duur zijn voor een tas, maar ik geef eigenlijk nooit meer uit dan 40 euro voor een tas haha

Mango! Mijn heupen zijn ook breder en bij de Mango lukt het me redelijk goed om een passende broek te vinden.

Ja! Ik heb 'm nu acht jaar en gebruik 'm veel. Hij is nog steeds mooi en de kwaliteit is top.

1 like