Mode-advies

Dank je voor je bericht, ik deel je zorgen. Ik zie ook dat de schachtwijdte 30 cm is bij deze laarsjes en bij andere laarsjes die me al wijd leken is het 27 cm op de Shabbies website. Maar ik ben al zo lang aan het twijfelen en elke keer gaan ze maar niet uit mijn hoofd dus ik dacht: en nu ga ik het gewoon doen. Als het niks is kunnen ze altijd terug

Ah, ja 30 zou mogelijk wel breed kunnen zijn. Ik heb zelf Shabbies, geen idee wat de schachtwijdte is, en die doe ik nooit aan omdat ik met mijn hiel hierdoor omhoog wip. Dit merkte ik helaas pas tijdens wat lopen. Ik raad je hierdoor ook aan om even (binnenhuis) een stukje te lopen om te kijken of je goed met je voet blijft zitten.
Maar als je ze niet uit je hoofd krijgt, zeker bestellen! Wie weet zitten ze wel als genoten, en zo niet is terugsturen ook mogelijk. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Vind 2 eleganter!

Ik vind 2 persoonlijk ook wat charmanter!

Ik weet niet hoeveel haast je ermee hebt en of je in de buurt woont maar er is met regelmaat een sample sale in den bosch waar alle soorten schoenen van shabbies verkocht worden voor max €100, de soort die jij op de foto hebt zijn dan geloof ik €80 of €100! Moet natuurlijk wel geluk hebben maar als je er vroeg bent en goed zoekt kun je meestal wel iets moois vinden :blush:

Dank je wel voor het meedenken. Ik woon in Alkmaar. Met de reiskosten erbij kosten ze dan alsnog €150😥

Aah dat is dan idd niet de moeite :see_no_evil:

Dank je voor je reactie. Ik ga het denk ik doen ja :grin:

Ik wilde even zeggen dat ik zowel de jurk als rok gekocht heb vandaag :sweat_smile:

Ja ik glij ook met mn hiel in mn shabbies. Dit zorgt voor enorme blaren, dus ik draag ze ook nooit. Ik vind ze wel groot vallen, heb normaal maat 39, maar in shabbies 38 en dan glij ik dus nog met mn hiel. Ik heb smalle voeten en lage wreef
Ik vind ook de 2e leuker. Die hebben zo te zien ook een stukje ander leer op de achterkant

Bij mij glijden m’n enkels ook heen en weer in Shabbies, gelukkig merkte ik dit bij het passen in de winkel. Ik heb verschillende modellen en maten geprobeerd maar ze glijden allemaal af. Jammer want ik vind ze heel mooi.

Hoe counter-intuïtief ook: Het kan soms helpen om een half zooltje voorin je schoenen te leggen, dan zit je voet wat “vaster” in de schoen, maar voor smalle voeten met een lage wreef kan ik me wel voorstellen dat ze voor geen meter zitten… zonde!

Hahaha ik heb volgens mij een slechte invloed op je! Maar gefeliciteerd met je nieuwe aankopen, ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben :smiley:

Ik vind het altijd heel leuk staan als mensen printjes dragen die clashen, dus bijvoorbeeld een bloemtjesrok en streepjesshirt. Of tijgerprint met stippen. Ik ben ervan overtuigd dat het leuk kan zijn want soms zie ik dat op foto’s op insta haha. Maar het lukt zelf niet om het te combineren zonder dat ik eruit zie als een clown. Ik probeer te letten op dat er iets van kleuren matchen, maar dat is vaak zo moeilijk en heeft alsnog niet het juiste effect. Heeft iemand tips of voorbeelden voor inspiratie?

@Dazed is hier goed in (sorry dat ik je tag… dacht: misschien wil je ons tips geven? :innocent:)

Ah nee vet lief dat je me tagt juist!
@quarterlife Ik denk dat een heel groot gedeelte styling is! Als je outfit stiekem een chaos is maar je hebt aandacht besteed aan je haar en sieraden (ik probeer als ik prints match altijd oorbellen+ketting+ring te dragen) lijkt alles direct veel meer ‘de bedoeling’. Verder vind ik soortgelijke prints bij elkaar vaak leuk, een van m’n favoriete outfits momenteel is een geruite blouse op een gestreepte pantalon met geblokte Vans. Tijgerprint pas imho bij letterlijk alles. En verder vooral op silhouet letten! Zou je deze dingen ook bij elkaar uitkiezen als alles effen was? Soms heb ik twee kledingstukken die ik qua print heel tof vind bij elkaar maar die gewoon niet werken qua vorm en dan wordt het uiteindelijk nooit iets. Dit is even alles wat ik kan bedenken, hoop dat je er iets aan hebt!

Ja thanks!! Ga dit weekend nog eens door mijn kast. Silhouetten ga ik even goed op letten!

Ik heb deze rugtas:

Ik vind hem nog steeds echt super leuk maar ik heb het gevoel dat ik hem niet kan combineren met mijn winterjas. Ik heb 2 manteljassen (rood en blauw) en 1 zo’n standaard bomberjackachtige Zara-jas met gouden ritsen.

Zijn jullie het er mee eens dat dit meer een voorjaars / zomerrugtas is, of kan die nu ook?

Alles kan altijd als jij dat mooi vindt!
Maar als het mijn rugzak zou zijn zou ik hem inderdaad niet zo snel in de winter dragen.

Om eerlijk te zijn check ik nooit of mijn rugzak bij mijn jas matcht haha.
Deze kleurstelling is inderdaad meer zomers, maar kan prima in de winter.

Ik ga echt met de vreemdste jas tas combinaties de deur uit…