Mode-advies

Voor de mensen die een Only poptrash broek hebben. Krimpt die na het wassen nog (veel)? En hoe wassen jullie hem? Ik heb er eentje besteld en die zit precies goed, maar als die krimpt ben ik bang dat hij net niet meer mooi zit. Maat groter is helaas echt te groot.

Nee, bij mij loopt hij juist best wat uit als ik hem een tijdje draag. Na het wassen zit hij dan weer goed. Ik was hem op 30 graden!

Ohh thanks! Dan ga ik hem houden :grin: zitten zo chill hè. En gewoon nog netjes te dragen ook!

Ik heb gisteren voor de volle mep een jas gekocht maar zag 's avonds op de website dat hij daar 40% korting heeft. Dus ik ga die jas zo terugbrengen en dan opnieuw bestellen. Maar nu zag ik op de website nog een andere jas en twijfel ik welke leuker is. Wat vinden jullie?

Jas 1:

Jas 2:

• Jas 1
  • Jas 2

0 stemmers

Edit: oeps moest even de poll opnieuw maken anders kon ik zelf de stemmen niet zien :sweat_smile:

Ik heb jas 1 en ik vind hem heel fijn. Niet koud gehad afgelopen weken en heb er ook een aantal complimenten over gehad. Ik vind het vooral fijn dat de jas een grote capuchon heeft en hoog sluit, zodat je niet per se een sjaal nodig hebt. Bij jas 2 zou ik bijvoorbeeld wel een sjaal en muts dragen.

Oh ja ik vind een sjaal juist heel fijn en die draag ik ook vrijwel altijd. Dat is ook de voornaamste reden dat ik twijfel, vanwege die capuchon. Maar goed om te horen dat het een fijne jas is!
De eerste jas is ook wel degene die ik in eerste instantie had gekocht dus misschien moet ik ook maar gewoon bij die eerste ingeving blijven.

Misschien een tip?!
Ik heb donkerblauwe lage allstars uit de sale gevist bij de sting. 25 euro. Misschien spuit elf, maar ik was erg blij!:grin:
(Ze hadden ook andere kleuren/modellen)

Oh wauw thanks!!! Die zoek ik namelijk

Heb je een link van beide jassen?

Ja tuurlijk!

Jas 1: https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/shop-per-categorie/jassen/wollen-lange-jas-10203963.html?cgid=vm-jackets&dwvar_colorPattern=10203963_DarkGreyMelange

En jas 2: https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/shop-per-categorie/jassen/wollen-lange-jas-10200891.html?cgid=vm-jackets&utm_medium=transactional_email&dwvar_colorPattern=10200891_MediumGreyMelange&utm_source=confirmation

Heeft iemand misschien ergens zo’n soort zonnebril gespot? :blush: Dus redelijk groot montuur met lichte tortoise print… (het liefst wat goedkoper dan deze van €159) Ik heb het idee dat ik ze redelijk vaak voorbij zie komen op foto’s op Insta etc maar geen idee waar ze vandaan komen.

Is only poptrash een fijne broek? Zit het als een joggingbroek of meer als een pantalon

wel meer als jogging vind ik, niet zo chill als een echte jogging / pyjamabroek maar voor een (nette) broek zeer comfortabel. voelt zeker niet als een pantalon! vooral door het elastiek aan de bovenkant denk ik

Ohh dankje dit zou wel eens de perfecte kunnen zijn! Zal hem snel eens gaan passen.

Deze van H&M met polariserende glazen is nog een andere optie: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0481347003.html

Ik zoek een lange beige “wollen” jas, tot over de knie.
Wie o wie weet waar ze leuke hebben.

Vind alleen maar van die bruine, maar zijn allemaal zo warm van kleur.
Koele bruine kleuren zijn ook welkom.

Zijn er meer mensen hier die hele uitstekende ribben hebben? Of een borstkast die naar voren gaat, sorry weet niet hoe je het noemt eigenlijk. Wat je vaak ziet als mensen hun buik inhouden maar ik heb dit van nature, was er nooit zo bewust van maar met strakke tops lijkt het vanaf de zijkant soms alsof ik 4 boobies heb.
Had een mooie strakke rib jurk besteld maar daarin zie je het ook. Iemand tips of iets wat mooi staat?

Ik vind dat juist wel mooi eigenlijk! Jij dus niet?

Same! terwijl ik ben niet eens “graatmager”
Denk dat we hier niks tegen kunnen doen en het maar moeten omarmen.

Dus gewoon dragen is m’n conclusie :raising_hand_woman:t3:‍♀