Modetopic

Ik heb binnenkort een bruiloft, maar vind het lastig wat ik aan moet. Heb nog een mooi mouwloos jurkje, maar omdat het waarschijnlijk nog niet echt warm gaat zijn zou ik daar wel iets bij aan moeten. Heeft iemand ideeën voor een iets mooi/feestelijker vestje of andere oplossing?
Ik dacht zelf dat een cardigan wat aan de casual kant is, en een blazer te zakelijk/hard… en weet het verder niet echt. Of jurkje met lange mouwen maar als het niet hoeft koop ik liever geen nieuwe jurk.

Ik vind van wel, de kwaliteit is echt heel erg mooi. Welk model wil je? Duifhuizen is heel goed in namaak tassen en die heeft ze ook. Bij de ING rentepuntenwinkel zijn ze ook vaak met korting te krijgen

Misschien een mooie brede sjaal?
Of als je een mannelijke date meeneemt gewoon zijn jasje stelen :smirk:

2 likes

Bedoel je dat Duifhuis de echte of namaak heeft?

Ze hebben beide, van hun eigen merk hebben ze een tas die heel erg veel lijkt op de paper bag handtas

1 like

Arket, Cos, Massimo Dutti, Mango tegenwoordig ook wel, zo’n broek als de eerste foto hebben oa see by chloe en Cos nu in de collectie.

1 like

Ja! Hij is eigenlijk gewoon zoals op de foto, maar ik twijfel nog of ik hem ga houden aangezien ik nog een andere kanshebber heb.

1 like

Yup, heb ik ook last van. Ik embrace de zweetvoeten maar :woman_shrugging:

Oh nice, wist helemaal niet dat zoiets bestond! Het is bij mij gelukkig niet zo erg dat ik mijn schoenen weg moet gooien. Maar ik draag dan ook vooral dunnere sneakers zoals Vans. Misschien lucht dat wat beter haha!

Bij de van Haren hebben ze van die zooltjes. Zien er zo uit
https://www.bol.com/nl/p/1-paar-comfortabele-hielbeschermers-inlegzolen-voor-hoge-hakken-of-schoenen-multi-colour-one-size/9200000084193051/?Referrer=ADVNLGOO002058-G-63444846134-S-492468333297-9200000084193051&gclid=EAIaIQobChMIzNH5rN674QIVVuh3Ch0CRQvKEAQYBCABEgK0xPD_BwE

2 likes

Wat is jullie ervaring met jeans van Scotch & Soda? Ik vind ze best wel duur en het model zit nu mooi aangesloten, maar meestal lopen jeans nog wel uit, dus twijfel een beetje

Zoeken naar hielstrips, is een strip van silicone of ander materiaal (leer etc) en die plak je op de rand van je schoen aan de binnenkant. Dan schiet je hak er niet meer uit.

2 likes

Wat @anon95960165 zegt bij broeken. Bij colberts vind ik wel dat ze krapper zitten en niet alleen korter zijn

Mijn zus trouwt deze zomer in Frankrijk en nu ben ik op zoek naar een leuke outfit hiervoor, ik denk een jurkje. De dresscode is summier chique.

Ook de avond voor de bruiloft is er al een feest, dus daar zoek ik ook iets leuks voor, maar bij die outfit vind ik het wel belangrijk dat ik het vaker aan kan trekken. Hier is ook geen dresscode voor.

Iemand tips? Morgen ga ik winkelen, maar online bestellen is ook prima.

Chi Chi London? Of zoek je een heel andere stijl?

Ik zou lekker los gaan op asos en veel jurkjes en broekpakken bestellen. Mooi bloemenprintje of pastel voor de bruiloft. Je mag best extra als zus van de bruid natuurlijk :+1: en voor de dag ervoor zou ik gewoon een wat simpler jurkje doen. Ik ben zelf altijd wel fan van skater jurkjes, heel flatterend.

Ik vind 1 mooier! Maar ik ben ook iemand die niet van goud houd, en ik zou me dus echt mega gaan irriteren daar aan haha. Misschien nog even verder kijken tot je zoiets met zilver oid vind? Volgens mij ben je van beide niet helemaal fan.

1 like

Ik denk dat ik zilver ook niet mooi ga vinden haha, liever helemaal niks denk ik. Maar toch heeft het wat.
Ik heb ze maar besteld en ga maar even kijken hoe ze er in het echt uitzien en zitten. Hopelijk weet ik het dan wel of vind ik ze beide lelijk.

Heb je al gekeken bij de schoenenmaker of die een nieuwe zool er onder kan zetten?

1 like

Ah ja ik denk (hoop) dat ik hetzelfde heb. Ik vind ze ondanks dat ik weet dat ze misschien niks voor mij zijn toch heel mooi.
Over de zool twijfel ik ook nog een beetje inderdaad. Zo een dunne zool zit misschien wat minder lekker als je ze een lange dag draagt, maar dat moet ik ook nog maar zien dus.