Als het een witte broek is dan schijnt een rode onderbroek het minste op te vallen.
Als het gaat om de randjes van je ondergoed dan ,zou je misschien bij de hema naadloos ondergoed kunnen halen.
HEMA heeft inderdaad hele fijne naadloze strings, ook in nude geloof ik!
Ohja dat van rood hoor je vaker maar ik vind dat dus echt goed zichtbaar onder wit helaas @anon39978576
Ik draag dan meestal van dat hele dunne, naadloze huidskleurige ondergoed, werkt prima
Edit: ok wat hierboven al gezegd werd dus. H&m heeft dit ook
Dit zoek ik ook!
En dan niet in een naar synthetisch stofje
Edit: op zoek naar tea dress dus!
Trouwens viscose en rayon zijn de nep versie van katoen zeg maar. Ze hebben ongeveer dezelfde âfunctiesâ zoals vocht opnemen enzo. Alleen zijn viscose en rayon iets soepeler .
Ik zie ook niks leuks. Soms staat het ineens wel leuk als je het aan hebt.
Ben de laatste tijd ook totaal niet tevreden over mijn kledingkast.
Oef een witte jurk met zwarte strepen is inderdaad lastig te vinden. Heb wel 2 opties haha maar die zijn best wel prijzig. Je zou ze wel in je mandje kunnen doen en wachten tot ze afgeprijst zijn/ er een kortings code is.
&other storys loopt een beetje vast bij mij maar misschien hebben ze daar ook wel zon soort jurk.
Ik kan helpen
Ja zeker goed idee!
Weet wel wat ik wil, want kleed me nu veel te casual. Maar ben ook wel stoer en wil me toch vrouwelijker kleden.
Maar mijn huid verdraagt vaak alleen zachte stoffen.
Mooi basics
Ga er eens ook goed over nadenken
Chill die ga ik halen ! Zwart en groen gelukkig maar vind die randjes altijd zoooooo lelek
Omg die zijn beide mooi! Maar wat een geld, 200 euro hopelijk komen ze flink in de sale idd! En ga kijken op &otherstories, thanks!
Wat een leuk topic, zeg! Ik vind shoppen zelf ook vreselijk. Ik ben veel te moeilijk, vrees ik .
Ik ben zelf op zoek iets voor op reis (zomerjurkjes of combo met rok/short), om in de stad en op het strand te dragen, en iets om op de boot over mân bikini te dragen (die is teal-kleurig, btw). Ik wil wel iets luchtigs, niet te warm, maar ik wil mân bovenrug niet bloot en liefst ook niet echt een decolletĂ© (ik heb namelijk niets om die te vullen ). En ik krijg altijd te horen dat ik er veel jonger uitzie, dus ik wil liefst wel iets âvolwassensâ (dit is mijn Pinterest-inspiratie-bord (niet echt outfits voor heet weer, maar wel mijn stijl): https://www.pinterest.com/aurinka/springsummer-2018/ ), dus mocht je ideeĂ«n hebben, @anon39978576, worden die zeer gewaardeerd!
@anon39978576 ik hoop dat je mij kan/wil helpen!
Ik ben wanhopig op zoek naar leuke bikiniâs. Ik ga eind juni 2 weken naar Ibiza. Qua stijl vind ik alles wel goed, behalve van die âglamâ bikiniâs om mee te paraderen in een beach club oid
Ik post in de spoiler ff een foto van een bikini die ik heb maar te oud/versleten is om nog te dragen maar die ik wel erg mooi vind
Voor op de boot.
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Voor op het strand
Optie 1
Optie 2
Voor in de stad
Optie 1
Optie 2
Optie 3
Optie 4
Optie 5
Optie 6
Optie 7
Optie 8
Hopelijk zit er iets tussen.
Tuurlijk wil ik je helpen. Zijn er nog meer digen die absoluut niet wilt. Bijvoorbeeld bepaalde kleuren of prints? En wil je dat ik in de stijl van je oude bikini zoek?
Wit hoeft voor mij ook niet, is alleen maar lastig met doorschijnen en vlekken van zonnecreme haha!
Van die paisley print is ook niet echt mân ding,
en sowieso de kleur paars/fluoroze ook niet!
Mag in de stijl van de oude bikini ja! Ik vond die erg handig zonder bandjes eigenlijk.
Zoân bikini met driehoekjes met touwtjes mag wel, maar liefst ook eentje zonder
Jaaaa super leuk!!
Vind die van Forever 21 de absolute topper, en die van Asos all black met high waist broekje ook!
Enkel die van esprit niet zo want paisleyprint haha
Ontzettend bedankt!! Dit zijn echt bikiniâs waar ik zelf mss niet echt op gekomen zou zijn!
Ga er 3/4 bestellen denk ik zo
Haha leuk! Ik hoop dat ze goed zitten.
Denk het wel. Maar als er een mango in je buurt zit dan zou je daar met die foto heen kunnen gaan. Misschien hebben zij hem of kunnen zij hem nog snel voor je in een maat S kunnen bestellen.