Ik denk graag mee Succes met shoppen en ik hoop dat je slaagt!
Ik heb de 501 shorts, maar bij mij zit het best wel strak om mān bovenbenen heen terwijl de taille juist los zit. Aan de achterkant heb ik zelfs zoān stuk stof dat ātuitā, kan het even niet goed omschrijven. Maar rekken die broekspijpen nog een beetje als je het broekje draagt? Hij ligt nu al 2 jaar in mān kast en heb 'm misschien 1 keer aan gehad, maar vind 'm wel heel mooi dus zou 'm wel vaker willen dragen!
Dit zie ik bij heel veel reviews over de short! Wel spijtig
Deze tip van @Dazed heeft me bij zoān zelfde probleem geholpen, het is echt heel simpel! Ik had een broek die al maanden in de kast lag (nadat ik te laat was om hem nog te retourneren), en nu is het mijn lievelingsbroek en draag ik hem gemiddeld denk ik 3 dagen per week. Ik heb het wel vastgenaaid ipv met veiligheidsspeld, duurde ietsje langer, maar nog steeds heel makkelijk en zo gebeurd.
Ooooh goede tip, thanks! Die tuit vind ik nog niet eens het grootste probleem, maar de pijpen zitten zo strak als ik zit dat ik me er helemaal niet lekker in voel. Maakt ook geen fluit uit hoeveel ik weeg want zelfs vorig jaar toen ik door stress heel veel afgevallen was zat ie nog steeds strakā¦
Hm ja, daar heb ik helaas geen tips voor, sorry
Ik kan echt nergens een leuke zomerjas vinden.
Ik vind de jassen van de Ma.ngo altijd mooi, hebben ze daar niet? Of &Other S.tories?
Qua print kan het wel maar hij is wel vrij licht, ik zou zelf denk ik zo ver mogelijk van een witte jurk wegblijven (tenzij je zeker weet dat dit de bruid niet uitmaakt)
Oja, daar had ik niet eens aan gedacht⦠Maar ik denk dat de print wel overheersend genoeg is om niet te veel op een bruidsjurk te lijken toch? Dit is echt jurk nummer zoveel die ik besteld heb en is de eerste die ik leuk vind staan . En de bruiloft is eind deze maand, dus ik begin een beetje wanhopig te worden
Stuur hem anders even door naar de bruid? Als je te gast zou zijn op mijn bruiloft zou ik dit prima vinden, maar ik kan me voorstellen dat iedereen er anders over denkt! Ze kan het vast waarderen dat je vraagt hoe zij er over denkt
@George @Heinz Thanks! Dan doe ik dat inderdaad, maar goed om te horen dat ik niet een ongepaste jurk op het oog heb!
Ik heb dit weekend een festival en het wordt zeikweer. Wat is dan leuk om aan te doen? Ik wil op festivals altijd nét effe wat anders dan in vrije tijd of uitgaan. Afgelopen jaar was elk festival met +25 graden, dat was makkelijker⦠Ben dus nu echt inspiratieloos.
Mij lijkt de print wel overheersend genoeg dat het niet in de buurt komt van een witte jurk.
Ik heb bredere bovenbenen dus moet met jeans zonder stretch meestal een paar maten groter nemen (vooral bij broeken). De 501 short zit bij mij redelijk los, je zou anders even naar de winkel kunnen gaan en vragen wat voor shorts ze hebben. Ze zijn daar altijd vriendelijk, ongeacht de winkel.
Ik had dus twee keer hetzelfde shirt besteld voor mij en een vriendin, bij een heel coole duurzame webshop en nu heb ik hem maar 1x gekregen.
Heb ze al gemaild en hoop maar dat ze me geloven
Ik had hetzelfde met de 501 shorts, heb 'm toevallig vandaag naar de kleermaker gebracht. De pijpen lopen wel uit, zeker als je ze een beetje oprekt met je handen als je 'm aan hebt! Was ook wel nodig want die zaten bij mij ook loeistrak als ik ging zitten
Bij de meeste Leviās winkels (en anders zeker bij de Rode winkel in Utrecht mocht dat in de buurt zijn) kan je je jeans laten vermaken. Dus dan koop je bijvoorbeeld een grotere maat die lekker zit om je benen en de taille maken ze dan passend voor je!
Kost weer iets meer, maar dan heb je wel een perfecte jeans.