Modetopic

Ik denk ook dat sandaaltjes er het mooist onderstaan. Ik zou dan denk ik gaan voor sandaaltjes met een wat donkerdere blush kleur, zodat het iets meer afsteekt.

2 likes

Dankje, ik ga er kijken, kende het niet!

1 like

Hoi! Sorry dat ik alleen met een vraag kom binnenvallen, maar ik ben zelf totaal niet fashionable, dus mijn advies kan ik niemand aandoen, haha. Ik heb deze jurk besteld om te dragen naar een bruiloft en vraag me af hoe ik hem zou kunnen stylen op een mooie manier:

Ik dacht lange oorbellen, sandalen met 9-13 cm hak (ik dacht aan een dunne hak en eventueel plateau) en een clutch, maar welke kleur zou mooi zijn? Ik vind nude misschien iets té eentonig, zilver vind ik heel mooi maar misschien geen mooie match met het kant… Wat denken jullie? Hebben jullie misschien mooie voorbeelden voor mij?

Zilver is heel mooi, ik zou ook voor turkoois gaan.

1 like

Of donkerblauw, is denk ik ook een mooie combi!

1 like

Zilver kan heel goed mits je dan evt andere accesoires ook in koele tinten houdt.

Wat ik ook altijd erg mooi vind bij kleuren als van jouw jurk is er schoenen/tas bij te dragen die dan 1 of 2 tintjes donkerder zijn als de jurk.

1 like

Heeft iemand tips wat voor materiaal er goed is tegen ontstaan en tonen van zweetvlekken?
Ik ben namelijk opzoek naar basic lang mouwen tops waarbij ik geen zorgen hoef te maken of er iets doorheen showt (dit gebeurd bij mij nogal snel helaas). Letterlijke aanbevelingen natuurlijk ook welkom.

Katoenen shirts?

Heb je een voorbeeld? Ik draag nu de basic’s van de hema, van katoen, en die juist een enorme zweet- shower.

Ik zou kijken voor 100% katoen en niet katoen met elastaan omdat elastaan nog best kan laten zweten. Ik kan niet zo 1,2,3 een voorbeeld vinden.

Voor mijn verjaardag krijg ik een tas van mijn vriend. Dat wil zeggen, ik moet 'm nog uitzoeken. Maar weet iemand welke winkels in Groningen leuke tassen verkopen?

Of viscose, dat is ook natuurlijk materiaal en ademt dus ook. Ik zou elastan en polyesther mixjes mijden

Welke kleur moet ik kiezen… :thinking: Zwart kleedt wat beter af, bij de rode zie je wat duidelijker m’n buik etc, maar de kleur is denk ik wel leuker voor de zomer?

  • Rood
  • Zwart

0 stemmers

Zwart, niet vanwege het beter afkleden, maar gewoon omdat zwart altijd de beste keus is, onafhankelijk van het seizoen :black_heart:

5 likes

Rood, is leuk voor in de zomer en is vooral MINDER WARM.

1 like

De kleur waar jij het prettigste in voelt.

6 likes

Zilveren tasjes vind ik zelf nooit zo. Maar donkerrood of donkerblauw zou inderdaad heel mooi zijn!

1 like

Haha het is precies 50/50 momenteel en op zich vind ik ze ook allebei mooi/voel me prettig in beide dus wordt maar gewoon muntje opgooien. Of misschien is straks mijn maat weg in 1 van de 2 kleuren en hoef ik zelf niet meer te kiezen :stuck_out_tongue:

Dan zeg ik rood!

1 like


Heb advies nodig hoe ik aan 499 euro kom voor deze samenwerking van Gianbattista Vallikgreshunheeemacarena met H&M :heart_eyes:

8 likes