Modetopic

Die broeken zie je overal nu. Je zou ook bijvoorbeeld naar een winkel kunnen gaan waar je weet dat die kleren jou altijd goed passen. En daar even dit plaatje laten zien en vragen of zij zoiets hebben.

1 like

Ja, was gisteren even gaan kijken maar vond dat veel broeken best wel brede pijpen hebben en dat vind ik niet mooi (hou meer van iets strakker/skinny). Maar misschien was dat toeval!
Plaatje laten zien is wel slim inderdaad :thinking: Tnx! :blush:

1 like

Hou me op de hoogte! Ik heb dezelfde struggles en vind zo’n broek heel leuk! Ik had er een van sissyboy, maar die is bij nader inzien te groot.

Zijn er trouwens ook regels voor spijkerbroeken combineren?
Een lichte spijkerbroek ( blauw) past mooi bij shirtje ( kleur) en een normale broek past mooi bij ( kleur)

Vind bijvoorbeeld spijkerbroek met grijs altijd een beetje lastig

Ik vind het leuk dat de broek echt maar 2% van de foto is. Als je googelt op paper bag broek, vindt je meer van zulke broeken.

Als je op de foto klikt zie je heel de broek :wink:

3 likes

Jaa chino kan! Gewoon alles er op pleuren.

Ik vind dat het zeker kan! Beeje rommelig oprollen van de onderkant, eenvoudig tshirtje erop (wit of lichtgrijs kan echt met alles), allstars of andere niet-al-te-grove gympen eronder… i like!

Ik heb dus onlangs de tshirts van Selected Femme ontdekt. ‘My perfect tshirt’ ofzo heet ie. 20.- dus betaalbaar ook nog. En: niet lubberig na meerdere keren wassen (of als je ‘m even aan hebt. Soms hebben shirts dat: die draag je een uur en dan wordt de stof warm ofzo en dan hangt het als een lap om je heen!?). Verkrijgbaar bij oa De Bijenkorf!

2 likes

Ik rol mouwen van tshirts standaard om. Kan liggen aan mijn armen, maar vind de meeste shirts op zo’n onflatteuze hoogte op je arm eindigen…

Bestel anders gewoon heel Zalando, kan je beetje proberen :wink:

@Krabsalade ik ben zelf dol op de basic mannen shirts van de zeeman.

1 like

Heel mooi, maar je wasmachine vreet zo’n ding meteen op, hoe voorzichtig je ook doet…

De tip van @anon39978576 over mannenshirt van de Zeeman vind ik ook nog wel proberen waard trouwens. Maar ben altijd bang dat insta-girls dat altijd heel goed weten te stylen en organiseren en dat ik er gewoon uit zie als een meisje in een herenshirt van de Zeeman…

1 like

In je broek/ rok proppen en een beetje bloesen. Of zoals ik hier op de foto doe namelijk een knoop in de voorkant.
Je zou ook de mouwtjes kunnen oprollen voor een wat leuker effect.

foto

Ik weet niet welke maat je hebt maar anders zou ik misschien ook een maat kleiner nemen omdat mannen shirts al wat oversized zijn.

De mannen shirt van de primark zijn ook fijn btw.

2 likes

Ik heb maat 38 en hou wel van losvallend maar niet van te zakkig. Jij combineert m wel leuk trouwens met zo’n knoop erin! En hij schijnt niet door zo te zien?

Ah dan zou ik een S of M nemen. Ahw dankjewel en nee hij schijnt niet door, misscjien een heel klein beetje als je een zwarte bh er onder doet. Maar zelfs dan zie je die bh niet super goed.

1 like

Weet niet of het je stijl is, maar ik zwéer bij deze schoenen van Paul Green (model is 1629). Kost wat, maar loopt superlekker (ik heb lastige voeten maar hier loop ik echt kilometers op) en echt leer. Ze hebben lakleer, glad leer en suède.

imagei

Dat is niet helemaal mijn smaak, maar lief dat je meedenkt!

Heeft er iemand tips voor pantalon-achtige broeken die klein vallen? Ben heel klein dus de meeste zijn veel te lang en te breed. Als het kan ook graag met iets hogere taille. Ik heb nu eentje van Only maar de kwaliteit valt zo tegen dus wil graag eentje van betere kwaliteit!

Ik heb niet een tip als in ‘Hier heb je de perfecte broek’ maar misschien is het voor jou handig om bij de petite lijn van een winkel te kijken.

1 like

Wat een leuk topic dit! Ik zit momenteel een beetje in een kleding crisis dus ik ga dit topic zeker in de gaten houden.
Ik heb zelf een slank appelfiguur en ik merk dat ik het erg lastig vind om leuke kleding te vinden. Ik heb vrij smalle heupen en weinig kont en als ik te wijde shirtjes/jurken draag dan heb ik helemaal geen taille meer. Maar bij te strakke jurkjes lijk ik soms weer zwanger…heel vermoeiend haha.
Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een krijtstreep blazer zonder schoudervulling. Een iets langere variant. Hebben jullie enig idee of tips wbt mijn figuur en hoe te kleden?