Modetopic

Die broek is fantastisch! Blouse staat je ook goed overigens. En weet je hoeveel mensen het waarderen als je wat meer buiten de gebaande paden gaat? Het is vaak voor jezelf een grotere stap om van je skinny af te stappen. :wink: Maar goed, als je m nooit aantrekt is t zonde. Ik vind t heel mooi staan iig.

1 like

@Diafragma Echt prachtig staat het!

1 like

Die broek staat je goed hoor! Jammer van die blouse.

1 like

Is het niet deze maar opgeknoopt??

1 like

Mango !

2 likes

Ik mag een tas uitzoeken voor mijn verjaardag en zoek een mooie zwarte basic tas, omdat ik altijd met van die hipstervaatdoekjes rondloop. Hebben jullie tips voor mooie tassen? Mijn vader kwam met allemaal kunstzinnige ontwerpers (heel lief) maar dat is me te heftig haha

Ik wil zelf niet boven de 200, omdat ik er anders zo voorzichtig mee ga doen dat ik 'm niet ga gebruiken :stuck_out_tongue:

Dank je! Net even zitten neuzen en zie wel mooie dingen, maar nog niks waar ik echt warm van word. Ben ook een moeilijke klant, want ik weet het zelf ook niet zo goed. Dacht dat een basic zwarte tas wel makkelijk te vinden was haha.

1 like

Ik heb een zwarte “werk” tas van Matt and Nat gehad, zo een met een laptop deel, en dat ding was zo zwaar. Heb hem uiteindelijk verkocht want mijn schouder deed gewoon pijn ervan.

Misschien dus een tip als je iets zoek om ook aan het gewicht te denken icm waarvoor je hem gaat gebruiken en wat je altijd mee neemt.

Wat jammer dat ie zo onpraktisch was:( Bedankt voor je tip, dat is inderdaad iets waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben!

Voor dat budget kun je bij &other stories of pauls boutqiue kijken voor basic zwarte tassen. Als het je smaak is evt een zwarte longchamp le pliage. Everlane als je geen bezwaar hebt tegen verzendkosten!

1 like

Ik heb vorige winter in de Costes sale een paar mooie jasjes en blouses gekocht. Nu hebben ze weer veel sale!

1 like

Jaa daar heb ik al rondgesnuffeld!

Jaa heel leuk!

1 like

Kan dit jurkje voor te werken?

• kantoor
  • geen officiële dresscode muv spaghettibandjes en teenslippers

Ik dacht met platform sneakers onder, zeker geen hakken

7 likes

Als je de hele dag op een stoel zit ligt het eraan hoe kort je jurkje is als je zit. Ik kan dat niet zo goed inschatten maar ik neig naar nee. Staat je wel heel mooi trouwens!

Dank je wel! Voel me er heel zomers in :sunglasses:
Ik doe even de zit test om te zien hoe dat voelt idd.

2 likes

Dank je voor je mening!

1 like

Mooi! Staat je erg goed. Ik werk op een heel informeel kantoor, dus vanuit mijn eigen enige werkervaring vind ik het wel kunnen

1 like

@Chicago als jij je er goed in voelt is het niet to much. Ik vind het zelfs casual door de kleuren enzo. En als het zo warm word lijkt het me een ptima outfit!