Modetopic

Ik vind de jurk die jij had uitgekozen wel leuk in het wit. Maar ja wit op een bruiloft haha. Misschien zou je zoiets kunnen kiezen in een kleurtje licht roze ofzo.

1 like

Ja eens, ik vind de stijl van die jurk ook wel echt passend bij het thema. Alleen dan inderdaad in een ander kleurtje!

1 like

@anon39978576 @quarterlife ik wil het liefst gewoon zwart hahaha

Monki!

1 like

Ik zou graag een zwart simpel jurkje willen vinden. Het liefst van stevigere stof of juist van linnen en ook het liefst van een wat duurder merk. Op sites als Bijenkorf heb ik echt geen overzicht

Uniqlo? Vind dat zelf een fijn merk voor basics. Geloof dat ze een winkel in Amsterdam hebben maar weet niet of het in Nederland online te verkrijgen is.

Zoiets? https://www.zalando.nl/selected-femme-sfgracy-dress-korte-jurk-black-se521c0hj-q11.html

Uniqlo is nog niet open, in het najaar pas :frowning:

Oh jammer! Ik woon niet in Nederland en zag laatst een vlog waarin iemand er langs liep in Amsterdam maar kon niet zien dat ie nog dicht was. In ieder geval aanrader als ie open gaat.

Ja fijne winkel. Vorig jaar voor de eerste keer geweest in New York en ben echt fan nu.

1 like

Heeft iemand hier wel eens een bikini van marlies dekkers of sam friday gekocht? Ze zijn best prijzig(zelfs nu in de sale) en ik vraag me af of dat nou ook echt aan de bikini af te zien is en de pasvorm of dat ik echt geen dure bikini hoef aan te schaffen omdat t niks uit maakt?

1 like

Mag je hier ook om hulp vragen als je twijfelt tussen 2 jurken?

1 like

Heeft iemand hier ervaring met mintlimit.com? Ik ben verliefd op deze jurk (in bijna alle kleuren haha):
https://www.mintlimit.com/collections/dresses/products/button-down-midi-dress

Tuurlijk, is ten slotte ook advies!

1 like

Ik zie het ook vaak voorbijkomen op insta. ik ben benieuwd naar reacties maar die okergele jurk is bom!

Misschien even het merk opzoeken op youtube. En dan esn beetje zoeken naar mensen met niet al te veel volgers of waarvan duidelijk is dat diegene een eerlijke mening heeft.

Ik twijfel enorm tussen deze 2 jurken en gezien de prijs (beide over 100) moet ik echt echt echt kiezen. Wat vinden jullie?

1 like

Ik vind ze allebei prachtig. Maar voor de prijs heeft de rode toch wel wat meer details en zoet die er iets luxer uit .

Van Marlies Dekkers wel eerder een besteld maar niet gehouden, ze zijn kwalitatief op eerste gevoel iig heel mooi en fijne stevige pasvorm ook!

1 like

Wauw wat een snelle antwoorden, haha. Dank jullie @grace en @anon39978576! Ik vind de rode ook al langer mooi, maar omdat ik die ook in het groen heb (al super vaak gedragen en staat ook echt heel flatterend, zelfs met een klein buikje haha), twijfelde ik of ik dezelfde jurk wel nog een keer mocht kopen, maar dan dus in een andere print en kleur

1 like