Ik heb binnenkort een bruiloft, maar ik heb een ongeluk gehad waardoor mijn benen blauw en vol schaafwonden zitten. Ik kan dus ook geen hakken aan, zo balen. Maargoed, is het nou echt zo dat een zwarte panty niet gepast is op een bruiloft? Ik kan namelijk weinig anders op dit moment.
Ik weet niet of het per se ongepast is, maar waarom draag je niet een lange jurk of broek? Of had je al een outfit gekocht/uitgekozen?
Ja het is dus paar dagen geleden gebeurd, dus ik had inderdaad al een jurk gekocht. Deze komt iets boven de knie. Maar ik heb op mijn onderbenen dus een gigantische blauwe plekken. Ik heb al een huidskleurige panty geprobeerd waar ik eigenlijk niet echt dol op ben, maar daar zie je het ook doorheen. Ik heb ook niet echt nette broeken voor een bruiloft (alleen jeans). De bruiloft is dit weekend al, misschien kan ik nog iets anders vinden online
Misschien kan je de boel met make-up proberen te maskeren?
Ik heb nog nooit van deze regel gehoord? Denk niet dat het erg is als je jurkje verder niet al te donker is. Misschien kan je een panty van 30den aan zodat het niet al te donker wordt, of maskeert dat de plekken niet genoeg?
Ik ga proberen of ik de plekken wat kan maskeren met make-up zoals @MrFahrenheit ook voorstelde, en anders toch gewoon een panty! Is niet anders.
Is er niemand anders die ze voor je kan bestellen?
En ik had het ook al in het ik-zoek-topic geplaatst, maar hier is misschien gepaster: ik ben op zoek naar een simpele zwarte coltrui die gewoon aansluitend valt. Ik had ze vaak van H&M maar die kwaliteit is best ruk, dus ik wil nu een mooie. Ik kan alleen niet echt tegen wol. Iemand een tip?
Ik heb deze en ben ik heel erg tevreden over! Prijzig, maar wel mooie kwaliteit en zacht katoen!
Is deze ook leuk met zwarte vans eronder??? Of zijn de pijpen daar te lang voor??
Of is deze dan leuker:
Offf allebei kut??
Wie weet er leuke echt leren biker boots te vinden? Ik heb wel een beetje gezocht maar kom niet zover.
Heb je de bruiloft morgen? Ik heb er ook eentje namelijk
Nou je het toch aanbied nee grapje.
Ja In het Oosten van het land toevallig?
Nee! In Amsterdam. Jammer, zou echt leuk zijn als we op dezelfde bruiloft zouden zijn!
De bovenste lijkt mij juist heel leuk met Vans! (Ga in m’n hoofd uit van old skools maar hij lijkt mij sowieso wel goed kunnen met platte schoenen)
Ja supermooi, maar het is 100% wol en ik krijg al jeuk van het idee. Ik denk dat ik die van de Bijenkorf ga bestellen!
En @anon39978576 ik zou het serieus wel willen doen hoor! Ik heb Paypal.
Lief! Maar ik ging even kijken en ze zijn niet meer in mn maat :(
iemand een winkel/broekmodel tip voor mij? ik heb nogal een recht figuur met smalle heupen maar wel gespierde kuiten. ik wil eens wat anders dan jeans maar echt geen enkele broek/model lijkt me echt goed te passen. Al die chinos zitten te los bovenin en te strak bij mn kuiten, maar ben een beetje onwennig nog met die hele flared broeken en de culottes. Vind die laatste heel mooi maar ook een beetje koud om nu te kopen voor de winter.
Daarnaast verlies ik ook al mn motivatie als ik al die modellen zie op zalando en asos, en af en toe bestel ik weer eentje en zit het toch weer niet goed meh.
Ik heb binnenkort een galadiner en de dresscode is dus een lange galajurk, maar ik heb geeen idee waar ik die moet zoeken! Ik zie nog niet zoveel leuks op Asos en Forever 21, maar verder zou ik ook niet zo gauw winkels weten waar ze lange jurken hebben. Iemand een idee?
Vroeger had Peek & Cloppenburg altijd best veel, maar ben daar al jaren niet meer geweest dus weet niet of dat nog steeds zo is. En anders tweedehands misschien?