Enkellaarsjes loafers brogues of sneakers.
Ik trek hier echt gewoon alle kleuren bij aan eigenlijk. Hoewel… antraciet en zwart liever niet, want dan kan het lijken alsof je broek ooit zwart was en nu vaal is. Met de suggesties van Modena zit je sowieso goed denk ik!
Thanks @Moezemeisje en @Modena!
Ik ga nog even wat items erbij houden en dan besluiten of ik hem terug stuur of niet
Even wat anders…dit zijn wel hele fijne broeken vind ik! Zelf heb ik hem in het zwart
ik zoek een maillot voor mensen met lange benen, liefst zwart en zonder patroon. Ik ben niet superlang (173 cm) en gewoon normaal gewicht maar kan geen maillots vinden waarbij het kruis hoog genoeg komt, zelfs niet als ik de allergrootste maat neem. Die van h&m, zeeman en asos heb ik geprobeerd maar geen succes, ergens anders heb ik ze nog niet zien liggen.
Moest iemand tips hebben let me know.
bij asos is het trouwens het probleem dat je sokken enzo niet terug mag sturen ivm hygiëne, dus liever niet, anders eindig ik met 5 paar die ik weer niet pas
Misschien de Primark? Ik ben zelf 1.68 lang en pak daar dan L/XL maar dan zijn ze ook wel echt lekker groot en lang
Hebben ze bij asos niet een tall malliot? En anders bij de hema een grote maat nemen. Ik kan die van de hema tot onder mn oksels trekken.
Ja klopt! Ik heb twee in het zwart en twee in het denim. Heb hem met 20% korting kunnen bestellen. Denk dat ik hem hou omdat ik ze zo fijn vind zitten
asos heb ik gecheckt, wel voor de curve lijn maar niet voor tall. Ik kijk van de week wel even in de hema. Primark zit hier helaas niet dichtbij
Die van DIM zijn goed!
Ik zit echt in een kleding-dip. Ik keek zooo uit naar herfstkleren afgelopen zomer, maar ik vind nu al mijn kleren stom en saai. Ik zoek een paar items die me weer een beetje up to date kunnen maken.
Ik heb nu veel zwart, vind ik te saai, maar ik houd niet van felle kleuren (geen dieprood/paars etc) bruin vind ik leuk maar heb nog niks kunnen vinden, draag geen polyester en nylon, ben lang (1.80), blond, ben smal boven, maar wel mega heupen, (dus heel rechte pasvormen doen me meestal niet echt goed), ik hou niet zo van heel meisjesachtige dingen zoals rouchejes en strikjes en parels, en voel me te oud voor de ‘90 trends qua sportswear en dadsneakers
tips/links/pinterest pagina`s, wie biedt??
Levi’s 710 of mile high
Ik hou in de herfst/winter erg van wollen truien, lederen broeken/leggings, en suede jasjes/rokjes/tassen/schoenen (kortom bijna alles dus )
Ik weet niet of het je stijl is, maar dit zijn enkele foto’s van mijn pinterest
Heel lief! En mooie dingen inderdaad! Ik vind die schoen op het laatste plaatje vrij briljant ️
Wat een leuke stijl heb jij!!
@Krekel: Misschien zijn overhemdjurken ook een idee? Ik heb zelf ook vrij brede heupen, maar als ze lang genoeg zijn en met een riempje in de taille staan ze me best mooi (al zeg ik het zelf).
Jaaa goeie! Heb je toevallig mooie gezien?
Hmm…ik heb zelf laatst een mooie bij de tkmaxx gekocht, dus daar heb je niet veel aan denk ik.
Ze zijn erg populair op het moment, dus misschien even bij de bekende webshops kijken.
Ik weet niet of je een kleding plakroller hebt maar je hebt ook van die statische rollers. Die gaan langer mee. Verder heb ik geen idee hoe je een jas minder statisch kan maken. Kom zelf niet verder dan elke keer mijn haar maar vast dragen. Weet ook niet precies hoe passend die oplossing is.
Misschien kijken bij Miss etam? Zag ik laatst wel leuke dingen zonder tierelantijntjes. En als je van zwart houdt zou ik niet ineens daar vanaf stappen maar gaan afwisselen met textuur. Dus een wollen trui met een gladde broek/rok. Daar maak je je outfit net wat interessanter mee.
Deze jurk
Rok
Rok
Dit idee
Hopelijk kun je hier wat mee haha!
Thanks voor de tips!