Ik wil dus ook topshop Jamie gaan bestellen, maar weet niet zo goed welke maat. Ik heb 1 broek die goed zit en dat is een Levi’s 710 in maat 30. Iemand enig idee welke Jamie maat ik dan moet hebben?
Ik heb de 710 en de Jamie ook in maat 30!
Bedankt!! Volgens mij heb ik ergens in mijn kast een 60 denier panty liggen dus ik ga kijken hoe dat bevalt met dit weer haha
Wat een leuke legging!
Ehm, ik zou een shirt in dezelfde kleur van de legging (zwart toch?) erbij doen met de voorkant een beetje erin. En dan een lang vest of spijkerblouse erover. Dat vind ik mooi omdat je dan langer lijkt door dezelfde kleur.
Zoiets, maar dan met de tucked-in-techniek.
Of een combinatie langere blouse en trui?
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar hier past het denk ik wel. Wat is jullie favoriete merk/model voor zwarte jeans?
Oki van de Monki! Lekker hoog high waisted
Mijn eerste post op het nieuwe forum!
Ik ben op zoek naar een echt warme en waterbestendige donsjas/parka. Echt zo warm dat je het gewoon helemaal niet koud hebt als je met -5 (of kouder) buiten loopt, maar waarin je ook niet stikt als het boven het vriespunt zit.
Heb helemaal geen ervaring met dat soort jassen, heb altijd wollen jassen gehad. Zit te denken aan een jas van Moscow of Woolrich, maar misschien zijn er goedkopere (en diervriendelijker) alternatieven? Houdt een polyester voering echt net zo goed warm en is het net zo ademend als een donzen voering?
Hi, welkom! Altijd goed om even te kijken of je vraag onder een van de bestaande topics past. Zoals in dit geval modeadvies. Ik verplaats je vraag daarheen.
Misschien vind je ze niet modieus genoeg, maar ik houd zelf heel erg van de jasen van Tenson. Is een outdoor merk. Bij sportwinkels kun je die, en ook andere merken vinden. Zijn heerlijk warm, maar toch ademend.
Ik vind polyester zeker, zo niet meer ademend als dons. Ik heb allebei, maar bij dons heb ik al snel het sauna-effect als het niet flink koud is. Outdoorjassen zijn vaak veel winddichter en dat scheelt echt enorm in de kou.
Oké, bedankt! Zal er in vervolg om denken!
Veel goedkoper misschien niet, maar wel diervriendelijker zijn de jassen van hoodlamb. Misschien kun je daar eens naar kijken?
Ik heb een heeeeerlijke jas van de anwb #noshame
Winddicht, waterdicht etc. Echt een aanrader. (Geen idee meer welke het was alleen.)
De rits kan ook van onder naar boven open en die functie gebruik ik heel veel. Dus mocht je veel fietsen kun je daar ook op letten.
Misschien niet helemaal mode-advies maar wel schoenenadvies: ik heb onlangs mijn eerste paar timberlands gekocht (zwart), hoe verzorg ik het nubuck leer het beste?
Ik heb over ruim twee weken een kerstdiner en het thema is extra Iemand toevallig ideeen voor jurkjes of een mooie top + rok? Alles wat ik tegenkom is het allemaal net niet/niet extra genoeg
Wat bedoel je met extra? Extra glitter/glam? Ik zag bij My Jewellery iets extreem glitterigs voorbij komen! Volgens mij van hun nieuwe collectie.
@Krabsalade haha wow ik zou daar echt niet opkomen, maar ga zo even kijken! Ben benieuwd
@Okapi extra in alle vormen en maten, extra glitter, extra kant, extra sexy. Maar ik ga straks my jewellery checken!
Deze zag ik! Ze hebben er ook nog een haltertop en Flared broek van
Waar koop ik een mooie flared jeans. Bij de Zara was ie een halve meter te lang. (Ben 1.70)
Is ietsje hierboven ook al besproken. Daar kwam in ieder geval uit: Monki, H&M, topshop en Levi’s.