Misschien beslist.nl? Of Pepper.com?
Lief dat je reageert. Punt is eigenlijk meer dat ik niet 1 specifiek zwart laarsje op het oog heb, maar dat ik hem wel van dat merk wil voor de allerbeste prijs. Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor de Zalando lounge deal ga omdat ik daar het mooiste laarsje kan vinden. Op de andere sites vind ik het allemaal net niet.
waarvan is die eerste tas?
Cos!
Willen jullie me helpen kiezen? Ik kan niet kiezen tussen de jurk en de rok. En ja, ik weet dat het volop winter is, maar ik ben koppig en eigenwijs en gelukkig zijn er panty’s en laarzen
- Jurk
- Rok
0 stemmers
Ik heb op de jurk gestemd, maar ik zou eigenlijk zelf ook niet kunnen kiezen, hahah! Mag ik vragen waar de items van zijn? Ik wil de jurk <3
Haha, ik zit ook al letterlijk dagen te twijfelen, omdat ik gewoon beide heel graag wil. Maar beide items zijn van Rouje!
Dankje! Anders bestel je ze allebei en kijk je welke het mooist staat? Het kan ook dat iets te lang of te kort valt ofzo en dan moet je toch weer het andere item bestellen…
(Sorry dat ik je hiertoe aan zet hahaha)
Hahaha, slechte invloed! Mijn probleem daarmee is, is dat ik vind dat Rouje er veeeel te lang over doet om geld terug te storten. Tijdje terug zag ik via T&T dat ze het item al hadden, maar pas 3 weken later kreeg ik het geld terug. En ik kon er niks van zeggen, want op de website staat dat ze het binnen een bepaalde tijd zouden doen en daar waren ze nog niet overheen.
Maar misschien doe ik het wel… Meh, de hebberigheid
Oh dat is wel echt vervelend! Indien je het geld even kunt missen, kun je het overwegen. Het lijkt me al helemaal irritant als je voor 1 item kiest, en het alsnog niet goed is. Ben benieuwd wat je uiteindelijk doet/houdt
Ik weet dat de jurk sowieso goed zal zitten, heb die namelijk ook in andere kleuren (mijn meest favoriete jurk ooit, zo’n perfect model voor mijn lichaam). Maar ik vind de rok leuk, omdat het weer is anders is. Alleen ben ik bang dat een 36 niet over mijn heupen zal passen en met een 38 zal de taille weer te groot zijn, dus moet ik het laten innemen (moet ik vaker doen). Dus ja, vandaar de twijfel
Willen jullie mij ook helpen kiezen?:
1.
Of
2.Ik ben een meisjes-meisje, kleine voeten en vind laarzen snel heel lomp bij mezelf staan.
Vind 1 er lager uitzien, staat er op een andere site ook geen hakhoogte?
Ik kan deze twee laarsjes nergens anders vinden. Niet op de site van Shabbies zelf, Omoda of de gewone Zalando. Dat zal ook de korting in de lounge verklaren denk ik
Bij zalando lounge kan ik bij maat wel de hakhoogte zien? Weet niet of het aan het model ligt of het er wel of niet bij staat.
O ja hahaha thanks
Klopt, de hak is bij beide laarsjes 8 cm
@Evi-lena Ik vind de tweede mooier. Heb je al schoenen van Shabbies? Ik wil je totaal niet ontmoedigen, maar wat mij altijd er opvalt is dat de schachtwijdte bij wreef meestal vrij groot is bij dit merk, waardoor ik ze snel lomp vind ogen. Niets mis mee natuurlijk, maar misschien wel iets waar je op zou kunnen letten aangezien je zelf benoemde graag geen lompe schoenen te willen.
Dank je voor je bericht, ik deel je zorgen. Ik zie ook dat de schachtwijdte 30 cm is bij deze laarsjes en bij andere laarsjes die me al wijd leken is het 27 cm op de Shabbies website. Maar ik ben al zo lang aan het twijfelen en elke keer gaan ze maar niet uit mijn hoofd dus ik dacht: en nu ga ik het gewoon doen. Als het niks is kunnen ze altijd terug
Ah, ja 30 zou mogelijk wel breed kunnen zijn. Ik heb zelf Shabbies, geen idee wat de schachtwijdte is, en die doe ik nooit aan omdat ik met mijn hiel hierdoor omhoog wip. Dit merkte ik helaas pas tijdens wat lopen. Ik raad je hierdoor ook aan om even (binnenhuis) een stukje te lopen om te kijken of je goed met je voet blijft zitten.
Maar als je ze niet uit je hoofd krijgt, zeker bestellen! Wie weet zitten ze wel als genoten, en zo niet is terugsturen ook mogelijk. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd.