Modetopic

@kika @Xiomara @Krekel Thanks allemaal! Inderdaad voor wandelen/hiken in de bergen. Timberlands wil ik al heel lang aanschaffen, maar vind ze toch een beetje prijzig en hoopte inderdaad (sport)schoenen te vinden die ik dan ook nog in het dagelijkse leven misschien aankan. Maar misschien is een ‘goedkope’ doch fashionable wandelschoen niet helemaal realistisch. Wandelsokken ga ik ook zeker even bekijken!

Hebben jullie tips voor dunne vestjes met lange mouwen (echt lang, ik ben 1.85) en ook wat langer vallend? Sowieso zwart maar het liefst ook in wat verschillende kleurtjes… gewoon basic vestjes voor in de zomer. (Het allerliefst met zakken…)

Voor langere mouwen sowieso ff op de herenafdeling kijken!

1 like

Ik heb net 2 topshop jamie broeken binnen allebei in maat 26 en de een zit echt perfect en de ander een beetje strak. Lopen deze broeken nog uit? Ben bang dat 27 dan weer net te groot is.

Ja, lopen uit.

1 like

Mijne heb ik nu bijna een jaar en zit nog even strak als toen ik hem kocht.

Oh en ik draag hem heel vaak.

2 likes

Ook nog een paar uur dragen? Als ze uit de wasmachine komen, zitten ze altijd even strak maar daarna moet ik er een riem in dragen.

Jep, geen riem nodig!

Same als @Foucher ik heb er momenteel 1 aan en loopt niet uit wat mij betreft. Er zit behoorlijk stretch in wat constant strak blijft zitten. Ik denk dat een maatje groter nog wel strak zou zitten! De mijne snijdt best vaak in mijn buik door de hoge taille, soms echt vervelend want ik zit dus altijd met mijn knoop los :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Hm ja ik ga hem toch maar ruilen, ik had hem net een tijdje aan en zit inderdaad niet lekker bij mijn buik door de hoge taille.

Yay or nay?
Heb m gekregen maar ik twijfel, het is erg buiten Mn confordZone dus daarom mijn vraag…

11 likes

Ik vind m heel leuk! Maar je moet het natuurlijk zelf willen dragen. Wat maakt dat het buiten je comfortzone is?

Hij is niet zwart :see_no_evil:

Haha! Hij staat vast leuk op een zwarte broek. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel mooi!

Heel leuk!

Oké dankjulliewel :grin:

En deze? Die kreeg ik er ook bij…

Zijn kleding die ik eigenlijk niet zelf zou kopen, maar ik heb dan ook totaal geen gevoel voor mode :see_no_evil:

Persoonlijk vind ik deze niet zo. Beetje van heel wat jaar terug, ofzo. Maar ik ben ook wel weer pro aantrekken wat je wilt.

Lekker tegenstrijdig.

3 likes

Ik zou die eerste nog wel combineren ingestopt in een zwarte high waisted skinny jeans en dan bijvoorbeeld met een donkerrode blazer. Of een stoere kokerrok of zo.

Tweede misschien met een lichtkleurig pantalon of zo in groen of roze (maar niet fel).

1 like

Welke mom jeans raden jullie aan?