Mijn courgettes zijn ook nog maar mini plantjes. Ik had op grotere gehoopt.
We moeten vast mee geduld hebben
Mijn courgettes zijn ook nog maar mini plantjes. Ik had op grotere gehoopt.
We moeten vast mee geduld hebben
Lavendelplanten erbij zetten?
En dat doet niks dus? Stom zeg. Hopelijk helpt je stink mix
Onze courgetteplanten zijn ook klein, ben benieuwd naar de opbrengst. En de kolen zijn bijna allemaal aangevreten door de konijnen. Hoop dat er van genoten hebben, ik baalde er wel van
Maar de peulen gaan heel goed en gaan we morgen oogsten
Lieveheersbeestjes verzamelen in de buurt?
Wij hebben een aantal jaar larven gekocht (we woonden in een volledig betegelde buurt) en dat werkt echt heel goed!
Vandaag mijn eerste ‘courgette in wording’ gespot. Mijn courgetteplant hing een tijd terug er ook zeer slapjes bij maar het is gelukkig helemaal goedgekomen
Oke ik heb een tuin vraag. Ik heb een stukje voortuin waar niks in zit behalve onkruid (ik moet het nog weghalen voor de zoveelste keer haha):
Vlinderstruik groeit snel en is ook niet duur, maar gaat wel meer de hoogte in. Maar anders 2 vlinderstruiken richting de muur en voor een iets lagere plant?
Mijn rhododendron groeit ook snel, maar is wel een prijzigere plant als je die wat groter wilt kopen.
Een hortensia?
Oeh een vlinderstruik is best een goed idee. De vlinderstruiken die ik heb gezien in mijn leven waren ook best wel groot (en ook wel breed).
Hmm dat is ook wel een goed idee.
Ja ik wilde ook hortensia voorstellen! Dat groeit erg goed en ziet er ook gezellig uit!
Cute! Volgensmij niet, heb er ook wel eens een bij mn pilea gehad
Een dier (ik denk een vogel) heeft al onze aardbeien en rode bessen gegeten en heel veel takken gebroken ga dit weekend een net kopen om er om heen te doen. En hoop dat de schade niet al te groot is…
Poeh net de grootste veenmol ever tegengekomen. Helaas was hij ook zo snel dat ik hem niet heb kunnen vermoorden. Benieuwd wat de schade gaat zijn bij mijn met uitgeplante maïs.
Mijn vierkante meter gaat ook super! Daarnaast heb ik nog 2 grote bramenstruiken en 2 rode bessen. Echter heeft een rode bessenstruik last van luis.