Mommybloggers topic

Ik ben op zoek naar een stofzuiger voor intensief gebruik (om de dag i.v.m. hond!), is het dan ook een aanrader? Zou zoveel schelen zonder snoer enzo.

Vind ik wel. Ik heb twee honden :slight_smile:

Ah top. Welke is het precies? En hoe lang kun je ermee stofzuigen op de hoogste stand?

Ja ik ben ook benieuwd, heeft hij echt veel zuigkracht? En welke heb je dan precies?
Ik stond vorig jaar met een dyson in mijn handen maar was echt te gierig.

ik ben ook wel benieuwd haha! misschien een huishoudelijk apparaten topic openen? waar mensen hun aanraders mbt huishoudelijke apparaten in kunnen zetten? zoals (steel)stofzuigers, wasmachines, koffiezet apparaten?

2 likes

Er is een huishoudtopic!

3 likes

Heb je hier een linkje/plaatje/precieze naam van? Ik ben ook op zoek naar een goede/betaalbare fohnborstel, en dit zou een goede start in het aanbod-oerwoud zijn :slight_smile:

Edit: wat voor haar heb jij?
Ik heb stijl blond haar… misschien ik dit even in het Beautytopic vragen :yum:

Als je gaat voor zakloos, vraag dan goed advies in de winkel. Veel filters zijn niet bestand tegen dierenhaar.

1 like

top dankje! twijfelde al of er zoiets was dus vandaar dat ik er niet meteen een geopend had haha

I can’t

12 likes

Hi ha hilarisch… ik vind het maar raar…

Is ze echt zwanger?

Nee Willemijn wil ook graag aandacht

63 likes

Naaaah doos

Hahahahaha hoe erg kun je zwangerschappen online uitmelken Jezus

4 likes

26 likes

Ik krijg een raar gevoel van dit soort opmerkingen. Hiermee stook je je volgers toch enorm op om juist te posten over nog een baby voor Willemijn en Djurre.

Misschien is Willemijn inderdaad toch teruggekomen van haar ‘complete’ gezin. Je kan niet achterblijven als je vriendin een meisjesmama wordt.

2 likes

HaHaHaHa HiLaRiScH

2 likes

Je moet toch iets om in de spotlights te blijven!

2 likes

Kwam hier al heen om dit te posten. Mijn god zeg wat een bombarie om niks. En Martine die dan ook zegt “VOLGENS DE CHINESE KALENDER ZOU HET DAN OOK EEN MEISJE ZIJN!!!” Tenenkrommend gewoon om naar te kijken, zowel Willemijn die super hysterisch loopt te doen als Martine die om een meisje loopt te zeuren.

14 likes

Jeeeetje wat erg hahaha. Ook hoe hysterisch Willemijn doet als Martine die babykleertjes uitpakt. Maar het raarste aan de situatie vind ik nog wel dat ze vervolgens die test met Martine doet ipv gewoon met Djurre? Stel dat ze wel zwanger was geweest…

7 likes