Niemand zou dit gezegd hebben. Misschien een enkeling die wil rellen, maar we weten dat er voor haar ook risico’s aan het zwanger worden zitten
Nou het is maar goed dat we niet kunnen zien hoe de reacties er hier uit hadden gezien dan want ik denk dat er wel degelijk zulke opmerkingen (subtiel verpakt wellicht) waren gekomen.
Haha die heb ik ook wel eens gehoord ja!
Ik vind vaders met dochters ook zo schattig he. Omg daar gaan mn eierstokken weer hellup. Ben ff zaad zoeken brb
Die arme jongen krijgt het nog druk zo. #zaadzusters
Ze zei bij Jelle 4 maand en bij Gijs 5 maanden na de eerste bevalling zonder bewust er mee bezig te zijn.
Ik vond het een leuke video, maar vind Willemijn sowieso leuk.
Bij ons zeggen ze altijd: “Echte mietjes schieten grietjes”.
gatverdamme daar is zoveel mis mee.
Ik volg ze alleen nog via hier hoor maar ik vraag me nu wel even af hoe ze het hadden gedaan als de test goed was geweest en het was een meisje geweest. Hadden ze er dan wél 3 video’s aan gewijd incl ballonnen en cake met een roze binnenkant?
Zullen we nooit weten natuurlijk maar het ging even door mijn hoofd.
Denk het niet, vond wat ze er over zei heel mooi
Goed zo
Fijn zeg voor Willemijn, en ook dat alle uitslagen goed zijn. Ik vond het ook een mooie video☺️
Qua naam is het eerste wat in me opkomt bij Wil Mees. Past wel goed in het rijtje met Jelle en Gijs.
Ja, wow. Ben het naar aanleiding van jouw reactie gaan kijken en ik kreeg er tranen van in m’n ogen.
Ik vind Midas ook goed passen bij Jelle en Gijs
Qua namen gok ik:
Ties, Bas, Cas, Mads, Mees, Jonas
Ik hoop op Djurre Djunior
Teun, Moos, Daan.
Gijs vind ik sowieso een hele leuke naam
Jelle vind ik een prima naam, niet mijn favoriet maar ook niets mis mee Snappie?
Hahaha
Djillem, spreek uit als Willem