Mooiste momenten van 2021

Ik word echt blij van het lezen van jullie mooiste momenten, zit echt met een glimlach op m’n gezicht :blush:

13 likes

Het kopen van ons huis en ik heb een baan gevonden waarin ik helemaal op m’n plek zit.

11 likes

Ik ga Paul McCartney voor de vijfde keer zien volgend jaar.
Mijn mooiste moment van 2019 was dat ik de Abbey Road Studio mocht bezoeken. Ben groot Beatlesfan.

10 likes

Same! Voor ons de 2e :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Oh en het eerste jaar 100% eetbuivrij, heb echt een betere relatie met eten en mijn lijf gekregen dit jaar

27 likes

Oh ik wil nog een ding toevoegen:

Moment dat ik mijn hondje ging ophalen in januari. Als kind zijnde altijd een hond gehad en vond het toen al fantastisch. Nu kon ik eindelijk een eigen hondje omdat ik na 6 jaar ver van huis nu dicht bij huis kon gaan werken, en ben zo ontzettend blij met hem :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Samen met mijn vriend uit eten in een super luxe restaurant en daarna daar in de buurt overnachten
De sleutel krijgen van ons nieuwe huis
Aangenomen worden bij mijn nieuwe werkgever

16 likes

Diploma gehaald en de gehele zorgeloze zomer daarna, veel zonnen, zwemmen, drank, eten, muziek, gezelligheid en Lowlands :heart:

18 likes

Ik heb de liefde van mijn leven ontmoet.

25 likes

Ohhh dit topic :heart:, zo fijn om te lezen allemaal!

  • Zwanger van ons eerste kindje. Vooral toen we een positieve test in handen hadden, was echt te onwerkelijk. Onze relatie kreeg een hele andere dimensie ook hierdoor. En dit aan familie en vrienden vertellen was ontzettend leuk.

  • Een mooie, bijzondere reis gemaakt.

  • Voor het eerst dit jaar echt goed gesport, kon uiteindelijk door bepaalde reden niet meer volhouden (moest stoppen), maar was oprecht verbaasd dat ik de discipline ervoor bleek te hebben. Geeft mij rust voor het starten met sporten na m’n zwangerschap.

24 likes

Dit was een jaar vol liefde. Het jaar waarin ik na jaren van hem te proberen te overtuigen mijn vriend mijn vriend mag noemen. Ons eerste weekendje weg in het Kurhaus met koningsnacht. Onze eerste vakantie samen waarin hij opperde om samen te gaan wonen en dat we sinds 7 december echt samenwonen. Alle lieve dingen die hij doet en zegt. Hoe gek hij is op de kat. Alle nieuwe dingen die ik door hem heb gedaan dit jaar. Het gevoel dat dit weleens de man voor de rest van mijn leven kan zijn. Zijn familie die me compleet omarmd, kerst gisteren was ook zo’n mooie dag, zoveel liefde van iedereen ah!

Een vakantie met drie vriendinnen in Terschelling wat echt heerlijk was en een cultuurschok opdoen in Marrakech ook onvergetelijk.

17 likes

Dat ik weer normaal kan functioneren zowel geestelijk als lichamelijk.

24 likes

Ik ben geneigd om 2019 als een donker jaar te zien, omdat iemand die me zo dierbaar was (plots) was overleden. Als ik echter er over na ga denken zijn er zoveel leuke en belangrijke dingen gebeurt dit jaar.

  • Onze tweede poes opgehaald.
  • Nieuwe auto gekocht
  • Onze eerst koophuis gekocht
  • En ondanks dat ik de hoop had opgegeven, een nieuwe baan in de muziek. :heart_eyes:

Ik ben vrij nuchter in de dood, maar ik wil graag geloven dat diegene me een handje heeft geholpen.

19 likes

Niet één specifiek moment, maar mijn citytrip alleen was echt het beste van dit jaar. Mijn relatie was na lange tijd uitgegaan en ik heb me die week zo vrij gevoeld. Ik had eindelijk weer rust en deed gewoon waar ik zin in had, en pas toen merkte ik hoe erg ik altijd rekening moest houden met een ander en dat ik dat eigenlijk helemaal niet kon/wilde de afgelopen jaren.

23 likes

Tijdens een ultrarun in een tentje slapen midden in een zandvlakte op een berg en dan wakker worden en buiten in het donker onder de sterren lopen. Die hele run was een onwerkelijke ervaring, maar dat moment was echt wel heel mooi :heart_eyes:

Verder: het moment van verhuizen naar een nieuwbouw appartement en dat zodra iedereen weg ik samen met mijn vriend het besef had dat we best wel een fijn plekje hebben om te wonen. En afstuderen :blush:

16 likes

Vind het niet per se een ‘mooi’ moment, maar ik ben wel trots dat ik na 2,5 jaar toch weer een voltijd HBO-studie ben begonnen dit jaar. Had vorig jaar nog niet kunnen denken dat ik eindelijk die knoop door zou kunnen hakken. En mijn mooiste/leukste momenten waren het jaarlijkse festival waar ik altijd heen ga (dit keer 3 dagen) en een vakantie naar Griekenland met m’n vriend.

13 likes

2019 was echt een top jaar, dus ik heb er meerdere. Dus ik denk het opzeggen van mijn baan en ‘model’ staan voor een dierentuin.

13 likes

Tante worden van een prachtige, gezonde tweeling :heart:

49 likes

Ze hadden fotos nodig om een bepaalde activiteit te promoten. Een vriendin van mij werkt daar en vroeg of ik model wilde staan. Niet in NL trouwens.

2 likes

Ik dacht eerst dat je een grapje maakte gezien je pf

6 likes