Mijn verjaardag. Was gewoon een doordeweekse dag, ik moest de volgende dag werken, maar eigenlijk al mijn vrienden konden ineens (iedereen woont wijdverspreid over het land). Ik had uitgebreid gekookt, we dronken wijn en het matchte echt zo goed met iedereen. Ik heb zo gelachen en voelde me zo verbonden met iedereen. En toen realiseerde ik dat ik dat aan iemand wilde vertellen, maar iedereen die daar voor in aanmerking kwam zat aan mijn eettafel. Ja toen voelde ik me wel even #blessed
De volgende maar even in een spoiler, want gaat een beetje over seks
beetje seks
Ook was ik dit jaar voor het eerst lang en ver weg op reis en dat ging zo waanzinnig goed, voelde echt als grenzen verleggen. En ik was redelijk actief in het begin van de reis, in tegenstelling tot de couch potato die ik normaal gesproken ben, dus heb fysiek maar ook mentaal echt dingen overwonnen. Half in trance een berg op, amper adem, stapje voor stapje, maar elke keer kwam ik tot de top. Dat zorgde ervoor dat ik me echt goed in mijn lichaam voelde, ik voelde me sterk en had het gevoel dat ik alles aankon en dat ik kon vertrouwen op mijn lichaam. Die mindset had ik nog toen ik een jongen ontmoette, we een romantische avond hadden, en ik later bij hem op de kamer belandde.
En ik weet nog zo goed dat ik bovenop hem zat, me helemaal in sync met mijn lichaam voelde, bijna aan het klaarkomen was en me echt even de koningin van de wereld voelde.
Ja dat was een mooi moment. Uiteraard de volgende dag de hele dag met een grote grijs rondgelopen.