Muziek topic

Love Beyonce maar ik vind het zo jammer dat ook zij die sample van Robin S gebruikt heeft! Die wordt echt al in te veel nummers gerecycleerd, het is te generic geworden

Je vergeet de leukste

(Nee grap de allerkutste ooit)

GOAT

2 likes

Ja echt GEWELDIG. En deze man wordt ook niet ouder?

2 likes

Ik dacht dat hier een speciaal topic voor was maar kan hem niet vinden dus post ik het hier. Ik zoek een liedje en het enige wat ik weet is dat er iets werd gezongen met “entities to/through the wall” en het is een genre van dance (denk ik…) maar ik weet niet meer precies wat. Met shazam was ik te laat helaas.

Oh en de dj was slimfit kom ik nu achter.

Ik heb al tijden een liedje in m’n hoofd en kom er maar niet achter welk liedje het is :rage:.

Het is met gitaar en er wordt (denk ik?) Spaans gezongen. Ik denk dat iedereen het wel kent, het is wat ouder (90’s?). Ik dacht eerst aan Santana, maar ik kan het niet vinden tussen zijn nummers en waarschijnlijk zit ik ook helemaal verkeerd met die gok.

Naar mijn idee wordt dezelfde tekst steeds herhaald. Is wel een ritmisch nummer met wat swing erin maar heeft ook iets melancholisch.

Weet iemand wat ik bedoel?

1 like

La Bamba? Worden mijn ouders iig altijd erg melancholisch van

2 likes

Manu chao?

1 like

@tessel en @Rozevarken ik heb het gevonden, ik bedoelde Chan Chan van Buena Vista Social Club!

3 likes

SBTRKT - Trials of the Past?

1 like

Jaaaa! Mijn dank is groot

1 like

Wat zijn nou van die leuke zoetsappige liedjes? Die je onder van die reels enzo ziet (in mijn geval specifiek van lieve kleine babies, maar dat maakt niet zoveel uit).
Ik had nu a thousand years van Christina Perri en i get to love you van Ruelle

Ik zoek een liedje van tiktok.
Ik denk dat het Spaans oid is.

Ik ken het van filmpjes waarin 2 mannen en vrouwen synchroon moeten dansen, als het niet lukt zijn ze af.
Mijn slechte zoekopdracht vind niets op tiktok.

Vind Beyoncé’s nieuwe album echt een teleurstelling. Het is allemaal zo melodieloos. Leuk voor een feestje op de achtergrond I guess. Had iets veel toffers verwacht NAV “Break my soul”.

Hoe vaker ik ‘m luister hoe toffer ik het vind :sparkles:
Maar ja smaken verschillen :smile:

3 likes

De transities zijn echt perfect, ik vind het ook een goed album. Ben benieuwd naar de beelden die bij het album horen.

1 like

Zo geweldig hè. Ik heb gister precies deze podcast aangeraden voor de Beyoncé albums haha, maar echt als je het nog niet hebt gedaan en van zijn muziek houdt moet je echt het Dissect seizoen luisteren waarin hij mbdtf analyseert. Echt alsof je dat hoort en al die lagen in dat album dan besef je je nog meer wat een leip goede artiest hij is. Hoe diep zijn nummers gaan (of iig een deel) en raken aan zijn belevingswereld etc. Heel tof. Oké en nu stop ik met deze podcast aanraden haha

2 likes

Na nog een paar keer luisteren vind ik Renaissance beter, maar nog steeds niet geweldig. Het is wel chill om aan te zetten als je bezig bent of gaat wandelen etc. maar het werkt denk ik t best als je een feestje hebt.

1 like

Weet iemand welk nummer hier achter zit? Dus echt de achtergrondmuziek niet dat gelul:

Jack Edwards on Instagram: "this stopped being fun real quick #books"

Ik herken het maar ik kom er niet op en ik word er gek van

1 like

Jaaa thanks!

1 like