National Glamour / Elle Shopping Day

Wil zo graag dr martens kopen morgen. Maar ik zie nu al bij alle mogelijke webshops dat mijn maat uitverkocht is dus dat wordt helemaal niks :frowning_face:

Welke maat heb je?

38!

Jammer, ik heb een week geleden maat 39 besteld bij Asos (is mijn gebruikelijke maat) en ze vallen groot uit. Inmiddels ook 38 besteld, maar heb die van 39 nog niet teruggestuurd.

Asos site in de gaten houden, daar heb ik ze besteld voor 138 euro (met ponden betaald).

Ik wilde eerst ook wachten tot Glamour Day, maar ik wist dat ik dan een kleinere kans zou hebben en dus nam ik genoegen met die 138 euro haha.

1 like

Ik heb eigenlijk altijd alleen maar meegedaan via internet, moet je in de winkel echt het blad meenemen?

Niet alle Docs vallen groot uit :slight_smile:

Ik wil ook nieuwe Docs (ja, alweer), maar ik moet deze echt gaan passen en morgen geen tijd om naar de winkel te gaan :frowning:


Eerste bestelling gedaan bij Zalando, zo’n €20 korting. Denk niet dat ik hem met Glamour day nog voor een betere prijs krijg, dus maar vast besteld. Morgen op zoek naar de bijpassende broek

1 like

Oh oké, ik bedoel in ieder geval de Pascals :smile:

1 like

bij de officiele dr martens site hebben ze veel nog gewoon op voorraad. Die doen ook mee met national glamour day :blush:

1 like

Ik zat ook te kijken, maar niet de icons toch? Ik vind de rest minder leuk meh.

Bij Zalando is het ook maar op geselecteerde artikelen, benieuwd of die sneakers dan mee doen @Rebeccabloomwood

oh ja kak… idd niet op de ‘standaard’ 1460 smooth. :frowning: sorry voor de dode mus

Waarom betalen sommige bij asos in ponden? Ik deed dat laatst ook maar kwam daarmee een stuk duurder uit? @Coffee was het bij jou dan goedkoper? Snap dat niet

Dit was niet bij asos als je dat bedoelt. Dit jasje is in deze kleur is op dit moment afgeprijst bij Zalando, andere kleuren geloof ik niet

Dankje Asos had ik nog niet aan gedacht, maar in de gaten houden als het morgen niet lukt!
Zit nu wel te twijfelen over mn maat ook. Ik heb normaal 37 maar las overal dat ze klein vallen dus dacht dat ik dan 38 had. Heb laatst maat 36 gepast maar die waren echt veeel te klein.
Wil trouwens gewoon die 1460 pascal

Het verschilt heel erg per product of het loont! Soms maakt het echt niks uit, maar ben ook wel eens producten tegen gekomen waar het zo 10 of 20 euro scheelde. Ik weet niet zeker waar het aan ligt, maar ik check het altijd gewoon per product

Oooohhh!! Ik had het hier ergens gelezen en toen gedaan toen ik bestelde zo van “gehehe look at me, smarten than the system” maar keek ik daarna op Paypal was ik gewoon 12 euro duurder uit hahahaha
Zo suf. Gelukkig kon ik gelijk annuleren bij asos en opnieuw bestellen in euro’s

2 likes

Hahaha jammer wel ja. Fijn dat je alsnog in euro’s kon bestellen!

Iemand tips voor duurzame merken die mee doen? Via Zalando en Asos vind ik wel Armed Angels en Kings of Indigo.

(ik weet dat zo’n dag natuurlijk haaks staat op duurzaamheid, maar ik probeer langzaamaan betere keuzes maken. Duurzame kleding voor een vriendelijkere prijs is daarbij aantrekkelijk om dit te beginnen)

2 likes

Ik zou als ik jou was even via Amazon zoeken, ik heb die van mij daar gekocht afgelopen december. Uiteindelijk 50 euro goedkoper dan in Nederland (en ja, ze zijn echt :upside_down_face:).

1 like