National Glamour / Elle Shopping Day

Heeft iemand enig idee hoe het nu bij zalando zit met korting?

Vanaf hoe laat gaan die kortingscodes bij webshops werken? Vannacht om 0.00 al? Of pas morgenochtend?

Weet iemand of de bijenkorf ook online is? En met welke code?

Dus het is alleen maar op bepaalde items.

2 likes

Thanks! Had ik op zich ook wel kunnen opzoeken :see_no_evil: maar dankjewel voor de moeite! Irritant want wilde een zonnebril kopen :joy: dan maar volle pond

1 like

:no_mouth: O, die wilde ik misschien ook aanschaffen (mijn zwarte zijn zo goed als stuk, tweede paar al binnen 2 weken :frowning: ). Da’s dan weer jammer. Nou ja, eens kijken of de Vonda’s en de Colour Pop wel meedoen en hoeveel korting ik krijg. Hoe weet je dat trouwens dat die niet meedoen? Of staat dat ergens?

En @Foucher zelf vind ik Pascals best klein vallen, dus zo zie je maar hoe 't verschilt :stuck_out_tongue:

Op de site van glamour staat dat het geld op de hele collectie met uitzondering van de ‘icons’ collectie. Dus waar onder andere de ‘standaard’ smooth 1460 onder vallen…

Maar zoals @InternetExplorer zegt, ik heb de mijne ook van Amazon en daar scheelde het een hele hoop! Heb er iets van €120/€130 voor betaald. En ze zijn idd echt, ben ermee naar de dr Martens store geweest en die bevestigde mij dat het echte waren!

Ah oke :slight_smile: Nou ja, ben wel benieuwd waar de Colour Pop onder valt, want dat is ook smooth, maar niet per se de ‘icons’, denk ik. En ik ben sowieso ook benieuwd hoeveel het scheelt bij Vonda’s (en of die dan wel meedoen), want je inschrijven voor de nieuwsbrief levert ook al korting op. :joy: En anders wacht ik mooi als het me niet genoeg oplevert, want ik heb nog 9 andere paren (1 paar moet zelf nog worden ingelopen :face_with_hand_over_mouth: En 2 paar deels)

1 like

Ik heb best smalle voeten, misschien dat dat het verschil maakt? :thinking:

Citaat

Ja, maar soms heb je ook kortingen zonder dat je het blad moet laten zien!

1 like

Mango heeft een duurzame collectie genaamd Committed als dat je smaak is!

1 like

Ik heb het blad maar gekocht, want ik wilde toch even in de stad kijken. Ben in België, is het allemaal niet geldig in België. Niet bij Mango, h&m, other stories. Wat is dat nu voor stoms :neutral_face:

Net bij S a renza besteld, wilde heel blij melden dat code het daar al deed…maar geen bevestiging van bestelling in account of mail (wel betaald met ideal) dus dat leed wil ik jullie besparen. Hopelijk komt t allemaal goed😬

Update :stuck_out_tongue: Wat ik (achteraf…) in de slechte reviews las is ook hier gebeurd. Zie net mail dat ze “een terugbetaling hebben gedaan”. Eh ok want…? Vaag. Maar hoop gedoe geen schoenen dus :s


Was niet de bedoeling, maar anders komt het er niet van en ik wil wel nieuwe schoenen.

1 like

Even wat nieuwe werkkleding …

4 likes

Ligt het nou aan mij of ligt H&M er uit?

Ligt niet aan jou. Monki ligt er ook uit :frowning:

Boooeeee :angry:

Meer mensen die bij het betalen op about you een foutmelding krijgen?